7 dalis

479 19 0
                                    

Pamačiau vaikiną iš mokyklos jis buvo su prabangiu BMW.
- Būtu gerai.- sumurmėjau tyliai.
- Tai lipk- pasakė jis. Omg nemaniau, kad jis išgirdo. Atsidusau apėjau mašiną ir įlipau į ją. Omg ką as padariau is kur aš žinau gal jis koks prievartautojas..
- Nebijok aš nesu koks prievartautojas.- pamates mano sumišusį žvigsnį pasakė jis.
- Tai gerai.- pasakiau.
- Kur tu gyveni? Iki kur tave nuvežti?- paklausė
- Važiuok tiesiai po to posūkis į dešine ir 7 namas su aukšta tvora.- pasakiau.
- Gerai. - pasakė. Blm kodėl aš įlipau? Juk nelipu į kiekvieno vaikino iš mokyklos mašiną. Reikėjo geriau pagalvoti. Kvailė dar jis kažka blogo pagalvos apie mane.. Ai tiek to jau per vėlu. Mašinoje visą kelia buvo tyla atrodo jis leido man paskest savo apmastymuose.
- Jau atvažiavom- Išgirdau duslų balsą.
- Gerai, ačiū labai.- pasakiau ir ruošiausi lipt iš mašios...
- Ir dar tikiuosi tu nepyksti, kad vakar per vakarėlį aš vos taves nepabučiavau, supranti buvau nusitašęs ir prisirūkęs ko ankščiau nedarydavau.- pasakė jis.
- Nieko tokio pasitaiko. - pasakiau jam ir nusišypsojau.- nepatarčiau daugiau gert nes tai prie gero nepriveda, iki- pasakiau ir nuėjau į namus.
- Aš jau namie!- įėjusi sušukau.
- Mieloji mes viršuje!- išgirdau tėčio balsą. Nusioviau batus ir užlipau laiptais aukštyn, prie durų išgirdau vaiko juoką, su šypsena įėjau į kambarį ir pamates mane Emanuel suklykė iš džiaugsmo ir pradėjo juoktis. Su šypsena žiūrėjau į broliuką, jis atrodo toks mielas, mažutis ir toks geras. Jetau myliu mažus vaikus!
- Tai eime į parką? - paklausė mama manęs.
- Taip žinoma, tik einu persirengti- pasakius nuėjau į savo kamarį, suradau spalvotą suknutę ir ją užsidėjau. Susiradau juodus batelius, apsioviau juos, pasišukavau plaukus ir išėjau iš kambario. Nuėjau pažiūrėti kaip ten mama rengia Emanuel. Atėjus į kambarį garsiai nusijuokiau nes mama vis sakė
- Emanuel prašau, maldauju leisk tave aprenkti, nu mažuti prašau kišk rankytę į rankovę- zyzė mama kai Emanuel muistėsi.
- Mama, leisk man- nusijuokus priėjau ir aprengiau mažyli. Man atrodo, kad Emanuel mane labiau myli nei mamą ir tėtį nors aš jį matau tik antrą dieną.
- Mieloji gal norėsi šeštadienį su manimi važiuoti nupirkti Emanuel naujų drabužėlių, žaislų daiktų visko ko reiks jo kambariui- paklausė mama manęs.
- Žinoma kad norėsiu!- atsakiau.
Kai seniai su tėvais buvau kur nors išėjusi, jaučiuosi tokia laiminga, dar kai Emanuel taip šypsosi ir juokiasi. Buvo juokinga kai broliukas pamatė šunį. Jis į jį žiūrėjo išpūręs akis ir muistėsi vežimėlyje ir vis nusijuokdavo kai šuo lojo, kai šuo pagavo pagalį kurį metė šuns šeimininkas Emanuel suplojo savo mažom rankytėm tai buvo taip miela! Kai paimiau Emanuel į rankas jis padėjo savo mažutę galvytę man ant krūtinės ir užmigo kai rodžiau jam į paukščiuką kuris ieškojo maisto.
Kai gryžome namo buvo dar tik 18:00val. Anksti eiti miegot. Sugalvojau nueiti į miestą, nusipirkti kokią nors suknelę. Pasiemiau delninukę ir išėjau iš namų, apvaikščiojau kelias parduotuves ir nuėjusi į neseniai atsidariusią drabužių parduotuvę MaxMara. Čia dar nebuvau užėjusi. Suradau kuklią gėlėtą suknelę pasimatavau ją ir ji man idealiai tiko. Tikrai pirksiu.
- Prašom, iš jūsų bus 120£ - pasakė žavi moteris. Padaviau jai pinigus ir nusišypsojau.
- Ačiū kad pirkote.- nusišypsojo ji.
Išėjau iš parduotuvės ir mano akį patraukė Victoria Secret parduotuvė. Nuėjau ten, pamačiau juodą apatinį trikotažą jis su raudonomis gėlytėmis šonuose. Link savęs pamačiau artėjantį vaikiną. Susiraukiau ir žiūrėjau į jį.
- Atsiprašau panele, gal galite man patarti, man labai gėda jūsų to prašyti bet ir gėda tų kurios čia dirba.- pasakė vaikinas išraudes.
- Taip žinoma, kuo galiu padėt?- paklausiau jo.
- Na aš noriu savo merginai nupirkti seksuoalius apatinius tačiau aš nežinau kokius, visi man jie atrodo seksuoalus ir nežinau ką daryti - dar labiau paraudęs pasakė vaikinas.- Be to aš Liam.- pasakė vaikinas.
- Malonu susipažinti aš Dolly- pasakiau jam.- na eime į kitą pusę ten seksuoalūs apatiniai.- nuėjome į parduotuvės kitą pusę.
- Ką manai apie šiuos?- parodžiau jam tikrai seksuoalių raudoną apatinį trikotažą.
- Ne šitas per daug vulgarus.- papurtė jis galvą. Kiek pažiūrėjusi pamačiau tikrai seksuoalų apatinį trikotažą jis buvo juodas su raudonu tinkliuku ir kaspinėliais iš šonų.
- Na šiuos tikrai turi pirkti- padpsakiau jam ir parodžiau.
- Taip, šie tobuli jau galiu įsivaizduoti kaip mano mergina su jais atrodys.- nuraudęs pasakė jis- labai tau ačiū.
- Prašom- nuėjome prie kasos ir susimokėjusi, Liam prašymu jo palaukiau.
- Už tokią gėdingą pagalba būtinai turiu pavaišinti tave kava. Eime į starbuck.- Pasakė Liam. Nuėjomę ten užsisakėme dvi late ir atsisėdome prie staliuko.
- Taigi Dolly, tavo labai gražus vardas- pasakė jis.
- Ačiū Liam- nusišypsojusi pasakiau.
- Taigi kodėl tu čia viena? Tokia gražią diena reikia būti su draugais.- pratarė jis.
- Na aš turiu tik vieną draugą- nusišypsojusi pasakiau.
- Kodėl tik vieną? Tu tokia draugiška jei net nepažystamam vaikinui padedi išrinkti jo merginai apatinius.- besijuokdamas pasakė jis.
- Na man nėra sunku padėti. Na vieną, nes daugelis žmonių yra dviveidžiai arba per daug išsišokę žmonės. O man reikia paprastų draugų.- pasakiau jam.
- Na taip, bet tu atrodai iš tokių merginų kurios pasikėlusios, ar taip kokios kalės.- Pasakė jis- tik neįsižeisk.
- Ne viskas gerai. Viskas prasidėjo senojoje mokykloje...- papasakojau Liam savo istorija. Net nežinau kodėl taip padariau bet jaučiau kad galiu juo pasitikėti. Su juo labai lengva bendrauti. Atrodo, kad esame jau seniai pažystami.
- Na negalvojau, kad tokiai gražiai merginai kaip tu yra tiek daug nutikę- pasakė jis. Aš tik atsidusau ir atsigėriau kavos.
- Liam?- išgirdau girdėtą balsą...

Finally HappyWhere stories live. Discover now