-Kai paragausi pyrago ir atsigersi kapučino įsimylesi šią vietą!- pasakiau jam su šypsena veide.
- Ai tik nereik čia lia lia.- pasakė jis nusijuokęs ir pavartė akis.
- Paminėsi mano žodį.-pasakiau rimtu veidu.
- Pasakiai kaip kokia senučiukė pamokslaudama savo anūkėliui.- pasakė jis o aš tik nusijuokiau iš tokio palyginimo.
- Taip tikrai.- pavarčius akis pasakiau.
- Hmm, bet čia pasakiškai skanus pyragas.- per visą kavinukę pasakė jis.
- Ačių mielasis, džiaugiuosi, kad patiko.- iš kito kavinės galo pasigirdo Lucresios balsas. Aš tik šyptelėjau ir gurkštelėjau savo kapučino.
- Nenoriu klausti, bet man smalsu, kodėl išbėgai iš klasės apsiverkusi? Jau geriau išgirsiu tai tiesiai iš tavęs, o ne mokykloje kur gali dar ir kažko prikurti kai kurie padugnės.- pasakė jis žiūrėdamas į mane liūdnu žvilgsniu.
- Na čia reiktų daug pasakoti.. Nes jei tik papasakočiau tai kas buvo klasėje tu nesuprastum.. Be to nežinau ar tavim galima pasitikėti.- pasakiau pažvelgusi jam į akis.
- Laiko turim. Be to Nesijaudink aš nesu toks kuris eina ir skelbia visiems išgirdęs žmonių istorijas. Iš vis turiu tik keturis gerus draugis ir tik du lanko mūsų mokyklą. Tad tikrai niekam nepasakosiu. Be to gali pasipasakot savo gelbėtojui.- pasakė jis ir pakilnojo antakius. Tai atrodė linksmai todėl nusijuokiau. Gal jis ir sako tiesą juk išgelbėjo mane nuo Tim net nežinodamas mano vardo, ir jis yra mielas bei nebando prie manęs lysti ir nespokso kaip visi liurbiai mokykloje. Manau jis patikimas. Giliai įkvėpiau ir sunkiai atsidusau.* Zayn pozicija*
-Na viskas prasidėjo senojoje mokykloje....- ji pasakojo, kaip iš jos tyčiojosi senojoje mokykloje, kaip ją apkalbinėjo berniukai kokia ji šlykšti jiems atrodo, sakydavo, kad ji moksliukė, pasakojo kaip mergaitės tampė jai už kasų, ji nenorėjo pasakoti to mamai nes mama būtų nuėjusi į mokyklą o Dolly būtų dar blogiau.. Papasakojo kaip ir dėl ko pasikeitė ir aš ją pilnai suprantu. Ji pasakojo kaip jai nepatinka visų žvilgsniai mokykloje, papasakojo, kad jos mama negali turėt vaikų todėl įsivaikino berniuką Emanuel, aš manau, kad tai yra miela kad jos tėvai įsivaikino vaikas dabar turi namus. Dolky papasakojo apie šiandien dieną. - Tai taip viskas nutiko.- pasakė ji liūdnai žvelgdama į savo kapučino puodelį ir su šaukšteliu vedžiojo po puodelio šonus.
- Ta kalė Britany. - pasakiau sukandęs dantis.- nekreipk į ją dėmesio, o ta jos teta rimtai kažkokia nesveika, galima paduot ją į teismą už tai kad dalina neleidžiamą privačią informacija. Be to, kai tave išgelbėjau ir kitą dieną iš mokyklos futbolo komandos išmetė Tim su jo draugeliais ir nušalino savaitę nuo mokyklos ir vėliau kaip sužinojau juos suėmė, tai po kelių dienų Britany korės man ant kaklo, sako mokyklos didvyris gelbstintis merginas, bla bla bla per kažkokį vakarėlį ji lindo prie manęs bet buvau visas girtas ir nieko nepamenu kas tada įvyko. Ji kažkokia kekšė, suprantu kaip tau liūdna kai šitaip kalba apie tavo šeima, bet tu nepasiduok. Ir nesileisk provokuojama. Būk stipri.- pasakiau paglostydamas jai ranką- Pas mane gyvenimas irgi ne rožėm klotas.- atsidusęs pasakiau jai..
- Ačiū, aš ir nepasiduosiu. O kas tavo šeimoje ne taip? Aš pasipasakojau tai dabar tavo eilė šyptelėjusi pasakė ji.
- Na jei jau taip, tai gerai.. Aš mylėjau savo abu tėvus ypač mamą ji man tokia gera būdavo, elgdavosi puikiai, galvojau, kad ji labai myli mano tėtį, tėtis dirba sunkiai, jis turi kelias savo firmas ir naują firmą atidarinėti išvažiavo į New York todėl dažnai jo nebūna namuose. Mano vaikystė buvo puiki. Neturėjau jokių sunkumų, buvau ramus vaikas. Tik mokykloje netyčia atsitrenkiau į Tim ir jis pradėjo iš manęs tyčiotis nors nieko apie mane nežino. Kažkur prieš mėnesį gryžau iš draugo namo ir užtikau mamą su kitu vyru.- pasakojau jai ir giliai įkvepiau sukandau dantis ir suspaudžiau kumščius prisiminus tą vaizdą.- Už savaitės grįš tėtis, aš nežinau kaip elgtis, mama manęs prašė, kad nieko nepasakočiau tėčiui, bet manau ją pačia užgriauš sąžinė nes mano tėtis ją labai myli visada kai grįžta iš kelionių nusiveda ją į pasimatymą, o ji šitaip pasielgė. Aš nekalbu su ja visą mėnesį nes man šlykštu darosi vien į ją pasižiūrėjus. Ankščiau buvau laimingas o dabar.. Jos klaida mane pakeitė. Aš pasikeičiau. Pradėjau lankytis vakarėliuose, pradėjau rūkyti, gerti o ankščiau to nedariau buvau ramus, daug mokiausi siekiau savo tikslų.. O dabar esu kažkoks alkoholikas.. Tik dėl jos kaltės. Ir atrodo kuo tolyn laikas bėga, tuo blogesnis žmogus aš tampu.- baigiau pasakoti ir atsidusau.
- Žinai, nežinau ką reiškia išdavystė, ypač tokia. Žinau tą jausmą kai tėvai išvažiuoja dirbt. Mane visą laik palikdavo vieną ir galvojau, kad jie mane užmiršo, kad menęs nemyli. Užjaučiu tave, kad tau reikėjo tai patirti. Bei manau, kad tau reiktų pasikalbėti su savo mama ir išsiaiškinti viską iki galo. Dėl ko tai nutiko ir panašiai. Žinau, kad tai būtų sunku bet privalai būti stiprus. Nemanau, kad tu blogas žmogus, tu mane išgelbėjai, tu esi mielas, bei dabar sėdi su manim kavinėje o ne miegi su kokia nors mergina iš gatvės.- pasakė ji.- apgalvok mano žodžius.
- Gal tu iš dalies ir teisi..- pasakiau perbraukdamas ranka per plaukus.
- Gerai užteks liudnų pokalbių, nes neatlaikysim liūdesio bangų.- pasakė ji nusijuokusi.
- Ir aš taip manau-, pasikasiau smakrą ir šyptelėjau. Jos šypsena labai graži, ir akys gražios, galėčiau ilgai į jas žiūrėti... Nesuprantu kas su manim vyksta..*Dolly pozicija*
Jo akys gražios ir šypsena.. Negaliu liautis žiūrėti į jo akis.. Paskesti įmanoma jose.. Ir kodėl aš apie visa tai mastau.. Jaučiuosi keistai.. Staiga mano dėmesį patraukė, aukštakulnių kaukšėjimas. Atsisukau į duris ir pamačiau Britany.. O dieve ką ta kalė veikia šioje kavinukėje, juk čia nesilanko tokios kaip ji, tokios kekšės.. Jos krūtinė per maikę tiesiog lipo lauk. Pamačiau jos piktą žvilgsnį sutelktą į mane ir ji pradėjo eiti prie mano ir Zayn staliuko. Laukiau ir kokį spektaklį dabar ji iškels...
- O tu žiūriu greita, jau nusičiupai man priklausantį vaikiną kale.- pasakė ji žiūrėdama savo kekšišku žvilgsniu.
- Tau priklausantį? tik nereikia čia savo svajonių pasakot.- pasakiau su sarkazmo pilnu balsu.
- Jis man priklauso jei nežinojai. Nuo tada kai vakarėlyje su manim permiegojo.- pasakė ji. Aš tik suraukiau antakius ir pažiūrėjau į Zayn.
- Aš tau nepriklausau. Be to aš buvau visiškai girtas ir nieko neprisimenu, iš kur žinau gal tu meluoji arba tiesiog tu pasinaudojai tuo kad buvau girtas.- pasakė Zayn.
- Tu pats to norėjai mažuti ir mes tikrai mylėjomės, buvo gera tave jausti, aš nemeluoju. Bet kas, kas tik su manim permiega priklauso man -pasakė ji. Neišlaikiusi nusijuokiau ir pažiūrėjau į ją pašaipiu žvigsniu.
- O kas tau juokinga kale?- sucypė ji.
- Man juokinga tu ir tavo beviltiškumas, naudojiesi girtais vaikinais. Buvai ir Tim kalė bei įsivaizduojama mergina, o dabar nori ir Zayn įvelti į savo vorantinklį tarp koju.- pasakiau nusijuokus.
- Tu žiūrke!- pajutau skaudų smūgį į skruostą.
YOU ARE READING
Finally Happy
FanfictionPromo. Dolly Embreh - žinomiausia ir gražiausia vidurinės mokyklos mergina, visi vaikinai i ją spokso ir kalbina, o ji nekreipia dėmesio į nei viena is jų, ji apsimeta drasia ir pasikėlusia kale kaip ją dauguma vadina, niekas nežino kad iš jos tyčio...