35 Dalis
*Dolly pozicija*- Zayn, daryk ką nors! - išsigandusi sušukau kai pamačiau, kad Josh guli ant žemės be samonės.
- Iškviesk daktarą, paspaudus tą raudoną mygtuką ant lovos šono. - Paliepė Zayn, pritūpdamas prie samonės netekusio Josh.
Linktelėjusi, palenkiau galvą į kairį lovos šoną ir pamačiusi raudoną apskritą mygtuką, jį paspaudžiau.
Ilgai daktaro laukti neteko, nes po kelių minučių jis įžengė pro palatos duris lydimas baltai apsirengusių seselių.
- Panele Dolly ar... - pradėjo sakinį daktaras, bet staiga nutilo pamatęs ant žemės gulintį be samonės Josh ir už kelių metrų nuo jo apsimetėlį daktarą kuris norėjo mane nužudyti. - Kas čia įvyko?
- Šis vyras. - Mostelėjusi ranką į vyriškį, tolėliau gulintį ant žemės, ištariau. - Atėjo į mano palatą apsimetęs daktaru ir norėjo suleisti man kažkokių vaistų, kurie būtų mane užmigdę visam laikui. Jeigu mano geriausias draugas Josh nebūtų jo nustūmes nuo manes, tai jau būčiau nebegyva. Bet tas vyras spėjo Josh į koją suleisti šiek tiek to skysčio, esančio tame švirkšte.
Daktaro antakiai buvo suraukti ir jis su panieką žvelgė į apsimetėlį daktarą gulintį ant grindų be samonės.
- Vaikine, - kreipėsi į Zayn daktaras. - Neš jį į 230 palatą, o aš netrukus ateisiu.
Zayn linktelėjas, persimetė per petį Josh ir lydimas seselių išskubėjo iš palatos.
- Atsiprašau panele Dolly už šitokį mano brolio elgesį. Jis turi labai sunkių psichinių sutrikimų. - ištarė daktaras nustebindamas savo žodžiais mane.
- Jūsų brolis? - Su nuostaba paklausiau.
- Taip. - Linktelėjo galva daktaras. - Jis prieš du metus pabėgo iš psichetrinės ligoninės ir policijai nepavyko jo rasti. Šį kartą pasirūpinsiu, kad jis nebepabėgtų ir niekam daugiau nepakenktų.
- O kaip mano geriausias draugas Josh? - susirūpinusi paklausiau. - Ar jam viskas bus gerai?
Daktaras pasilenkęs, nuo žemės paėmė švirkšta su rausvu skysčių ir pasukiojęs jį rankose, pažvelgė man į akis.
- Manau, kad vaikinui viskas bus gerai. - Nusišypsojo daktaras. - Šio skysčio jam buvo suleista labai mažai, tad vaikinas po kelių valandų atsibus.
- Ačiū Dievui. - lengiau atsidusau.
- O dabar jums leidus, panele Dolly, turiu paskambinti į policiją bei psichetrinę ligonine ir pranešti, kad pagaliau radau savo psichopatą brolį. - Išsitraukdamas telefoną iš balto chalato kišenės, ištarė daktaras.
- Žinoma. - Linktelėjau galvą.
Daktaras surinkęs tikriausiai policijos numerį, pridėjo telefoną prie ausies.
- Sveiki. Noriu pranešti, kad radau savo brolį Rojų Nikolsą prieš du metus pabėgusį iš Airon Holso psichiatrinęs ligoninės. - tarė daktaras. - Jis šiuo metu yra centrinėje miesto ligoninėje.
Po kelių minučių trukusio pokalbio su policija, daktaras suvedė dar kažkieno numerį.
Pakartojas visą informaciją, ką sakė policijos pareigunams ir padėkojas, įsidėjo atgal telefoną į balto chalato kišenę.
- Po dvidešimt minučių atvažiuos policija ir keli pskchetrinės daktarai. - tarė daktaras. - Policininkai tave apklas ir po to tu turėsi būtinai pailsėti, nes tau būtinas poilsis.
- Gerai. - linktėjau galvą.
- Vakare ateisiu ir suleisiu į lašalinę vaistų nuo skausmo, kad naktį galėtum nesikankinti dėl pilvo skausmo ir ramiai pamiegoti. - ištarė daktaras ir išėjo iš palatos palikdamas mane vieną.
###########################
YOU ARE READING
Finally Happy
FanfictionPromo. Dolly Embreh - žinomiausia ir gražiausia vidurinės mokyklos mergina, visi vaikinai i ją spokso ir kalbina, o ji nekreipia dėmesio į nei viena is jų, ji apsimeta drasia ir pasikėlusia kale kaip ją dauguma vadina, niekas nežino kad iš jos tyčio...