*Zayn pozicija*
Žiūrėjau televizorių kai išgirdau beldimą į duris. Lėtai atsistojau ir pradėjau eit prie durų atsidaręs jas net nežiūrėjau kas atėjo.
- Taip abėjingu balsu pasakiau.
- Padėkite man prašau..- pasakė ji ir susmuko mano glėbyje.
- Dolly?- pasakiau sunerimęs ir ji neteko samonės. Pamačiau kad jos visos kruvinos rankos, pakėlęs ją nunešiau į svetainę. Pamastebėjau kad jos maikute kruvina greit truputi ją pakėliau ir pamačiau idūrimą ir iš jo plūdo kraujas. Greit nubėgau į virtuvę nuo stalo pagriebiau mobilų ir surinkęs pagalbos numerį greit nubėgau prie Dolly.
- Laba diena, greitoji pagalba.- atsiliepė moteris.
- Padėkite mano mergina kažkas padūrė ir ji labai kraujuoja.- pasakiau.
- Kokią vietą jai pradūrė?- paklausė.
- Pilvą.- greit atsakiau.
- Užspauskitę žaisdą kad neplūstų kraujas. Sakykite adresa mes atskubame.- pasakė ji. Aš greit sudiktavau adresą ir nusiemęs savo marškinėlius užspaudžiau žaizdą.
- Dolly, mažute viskas bus gerai.- paglostydamas jos plaukus pasakiau. Greitosios teko laukti dešimt minučių. Į ligoninę važiavau kartu, aš noriu sužinoti kas čia įvyko.
-Po 3 valandų praleistų ligoninėje-
Aš jau laukiu tris valandas, ir nieks man nieko nesako tik nugirdau kaip daktaras seselei sake jog jai pradurtas svarbus organas ir joi neteko daug kraujo. Tai manęs tikrai nenuramino. Be to jie skambino jos artimiesiems bet niekas nepasirodė. Iš kišenės išsitraukiau telefoną i adresuose paieškojau Josh numerio. Suradęs paspaudžiau skambinimo mygtuką.
- Klausau?- Išgirdau balsą
- Labas, čia Zayn, turiu tau kai ką pasakyti. Tai dėl Dolly.- Greit sumaliau.
- Kas jai nutiko?- Išgirdau piktoką balsą.
- Atvyk į centrinę ligoninę.- tik tiek pasakęs padėjau ragelį.
- Atsipašau, ar jūs esate Dolly artimasis?- Paklausė gyditojas.
- Aš jos vaikinas, sakykite ar jai viskas gerai?- paklausiau jaudindamasis.
- Na ji neteko labai daug kraujo ir jai buvo labai giliai suvarytas pelis. Jai reikia skubiai perpilti kraują bet mes neturime –B grupės kraujo.- pasakė gyditojas.
- Pas mane –B aš galiu duoti savo kraujo.- Pasakiau.
- Tikrai?- Paklausė.
- Taip. Imkit iš manęs nors ir visą tik išgelbėkit mano mažutę.- pasakiau.
- Gerai, eime su manimi.- pasakė jis ir pradėjo eiti link registratūros.*Britany pozicija*
Aš padūriau Dolly.. Esu tokia išsigandusi jai ji mus įskūs mes sėsim į kaleimą nes taip bus ne pirmas kartas. Bet ta kalė to verta. Jei galėčiau pakartot įvykius įdurčiau jai lėčiau tuo mėgaudamasi. Ji visur painiojas man po kojom, nekenčiu jos.
- Mažute, kodėl nerimauji?- pasakė Džetas.
- Nenoriu sėst į kaleimą per tą kale, ji juk žino mūsų vardus.- piktai pasakiau.
- Nesijaudink, jai ji pratars bent žodį nupjausim jai liežuvį.- paskė nusijuokęs man į kaklą.
- Šmaikštu.- sarkastiškai pasakiau.
- Viskas bus gerai, juk ne pirmas kartas prisimeni ta mergina koks jos buvo vardas? Džesina taip?
- Ta kuriai subjaurojai su rūgštimi veidą už tai kad išdavė mus?- Nusijuokiau.
- Ta pati. Tai jai šita mus įskūs tai dar ne taip jai padarysim.- Pasakė jis. Aš nusijuokiau ir įsisiurbiau jam į lūpas.
- Žinai, bet tu esi vienintelis kurį tikrai myliu.- pasakiau jam. Jis tik šyptelėjo ir pasisodino mane ant kelių.
*Zayn pozicija*Viską ką žinau papasakojau Josh. Jis atrodo tikrai sunerimęs. Juk jis vienas iš keleto žmonių kurį ji tikrai myli ir būna su juo atvira. Mano kraujas jai tiko. Tik daktarai sakė, kad šiandieną neleis jos aplankyti nes ji yra labai silpna ir plius dar po operacijos.
- Tu eik namo pailsėk jau daug laiko praėjo kai čia esi o aš pabūsiu. Be to būtų gerai, jog nueitum pas Dollly į namus ir pasakytum auklei viską kas čia nutiko.- Pasakė man Josh.
- Gerai. Jei kas nutiks pranešk.- Pasakiau jam. Atsisveikinęs patraukiau išėjimo link.
YOU ARE READING
Finally Happy
FanfictionPromo. Dolly Embreh - žinomiausia ir gražiausia vidurinės mokyklos mergina, visi vaikinai i ją spokso ir kalbina, o ji nekreipia dėmesio į nei viena is jų, ji apsimeta drasia ir pasikėlusia kale kaip ją dauguma vadina, niekas nežino kad iš jos tyčio...