Op de brief die onder de deur werd geschoven stond 'voor Sterre'. Sterre pakte de brief van Anna en maakte hem open. "Kom vanavond 10 uur naar het park, kom alleen de vervolgen wil je niet weten. Iedereen was weer geschoken. "Jij gaat echt niet alleen daarheen" zei Pim bezorgd. "Ja maar de gevolgen willen we niet weten dus moet ik wel gaan" zei Sterre. "Ik wil dat we gewoon allemaal hier moeten blijven" zei Pim een beetje boos en daarna liep hij weg. Cato ging hem achter. "We moeten sterre wel sturen, hoe wil jij dat anders doen bij Raf" zei Cato menend. Pim moest even denken. Hij gaf Cato eel gelijk maar hij liet haar niet alleen gaan. Ze liepen terug naar de rest een ze besloten dat Sterre erheen zou gaan maar de ze het hele gesprek zouden afluisteren zo dat als het mis gaat dat ze Kunnen ingrijpen. Iedereen vond het goed. Nu zouden Anna en Cato voor het eten zorgen zodat Sterre zich even kon klaar maken. Ze was zeer zenuwachtig. Pim kwam binnen lopen, hij ging naast haar zitten. "Het gaat je wel lukken" zei pim "er gaat je niks gebeuren, daar zorgen wij echt wel voor maak je echt geen zorgen" zei Pim. "Maar, maar....... ik ben zo bang wat wilt die gene van me" zei Sterre erg bang. "Het komt echt wel goed" zei Pim zeer belovend. Er werd toen van beneden geroepen dat ze kunnen eten. Iedereen kwam naat beneden. Raf had het ook begrepen daar Marcel hij was zo blij om te eten dat Raf meteen zag dat ze konden eten. Iedereen zat aan tafel iedereen wae bang vooe wat er zou komen. Alleen Marcel was blij, ja eten daar is hij blij mee. De jongens gingen afwassen. En Anna en Cato probeerde Sterre gerust te stellen alleen dat lukte niet goed. Ze gingen een half uur van te voren weg zo dat ze het gebeid even konde controleren. Vlucht wegen bespreken voor als het mis gaat. Het was tijd Sterre liep naar de afgesproken plek. De andere liep naar de plek. De telefoon stond aan van Sterre zo dat iedereen het zou kunnen horen. Er kwam een zwart bus met geblindeerde ruiten aan rijden. Sterre schok ervan. Een meneer in het zwart stapte uit. Sterre bezon te praten "wat wilt u van mij? Wat wilt u van Raf" zei sterre zei het snel achter elkaar. De vend deed de deur open van het busje en je zag eeb stoel en een tafel. "Jij mag daar gaan zitten" zei de meneer die de auto uitgestapt was. Sterre keek rond en dacht na. "Waarom zou ik daar moeten gaan zitten" vroeg sterre een beetje bang. "Omdat wij het zeggen" zei de meneer iets minder vriendelijk. "Je wilt toch antwoorden voor je vriend Raf" zei de andere meneer die uitgestapt was. Sterre wist niet wat ze moest doen weg rennen of instappen. En de andere konden ook niks doen. Die zatten te verweg daar voor. Sterre had alles voor Raf over en stapte in. Ze gingen zitten en snel daarna moest ze haar telefoon en sieraden inleveren. Alles wat daar op volgde ging snel. Ze werd geblinddoekt en kreeg iets te drinken snel daarna viel ze in slaap.