Sterre werd liep achter Arlennen aan. Voor Arlennen en Sterre liepen een paar duistere figuren. Cato wou hier niet zijn, mar het moet voor haar vrienden anders ziet ze hun nooit meer terug. Ze stopte op eens. Cato kon zich maar net verstoppen. Er kwam op eens een deur, ze liepen door die deur naar een hele mooie plek. Zo snel die deur kwam zo snel verdween het weer. Cato rende er zo snel mogelijk naar toe, maar ze was niet op tijd. De deur zat dicht en Sterre was weg. Ze liep een beetje sip naar haar andere vrienden. Cato vond het al vreemd dat ze niet achter haar aankwamen. Ze had de deur toch open voor hun laten staan. Toen ze in de kamer kwam zag ze al haar vrienden slapen. "Pim ben je wakker? Pim!!" Schreeuwde Cato en ze schudde Pim wakker. "Huh? Wat is dit?" Zei Pim een beetje duf. Cato maakte iedereen wakker en ze lagen allemaal super diep te slapen. "Waar is Sterre?" Vroeg Rafael geschrokken. "Wacht kom! Dan laat ik het jullie zien" zei Cato. Ze liepen allemaal achter Cato aan. Boven op zolder zat een muur. "Ja en nu?" Vroeg Marcel ongeduldig. "Nou hier ging Sterre door de muur!" Zei ze. "Het portaal" verduisterde Pim zachtjes. Hij legde zijn hand op de muur en het druwiede tekenen verscheen boven de deur. "Bingo" ze liepen alle vijf door de deur en gingen ieder voor zich op zoek naar Sterre. Er kwam bij iedereen wel de herinnering op dat ze hier al een keer zijn geweest om het teken te halen. Ze hadden Sterre wel naar een moeilijke plek gebracht want ze vonden haar niet snel. Iedereen liep een kant op. Maar het duurde even voordat Sterre door iemand gevonden werd.
Anna was ver af gedwaald, de plek kwam haar bekend voor. Ze schrok was dat nou morgana? Nee dat had ze verbeeld dacht ze, maar toch......?? Her was vreemd, maar hier heeft ze het teken gehaald, het teken van de vijf. Maar daar was ze niet voor, ze wou Sterre terug en alle druwiede verslaan.
Pim en Cato waren samen op zoek gegaan. Pim dacht dat die de plek van de vorige keer nog wist, maar dat bleek niet zo te zijn. Toch bleven ze veder zoeken.
"Kijk daar!" Zei Cato zachtjes. "Daar is Sterre!" Pim en Cato keken vanaf een struikje naar de cirkel waar alle druwiede stonden en Sterre in het midden. "Waarom doen jullie dit?!" Gilde Sterre. Ze probeerde over langs te lopen maar ze kwam er niet weg. Langzaam dede alle druwiede hun handen omhoog. Sterre gilde het uit van de pijn. "We moeten wat doen" zei Pim. "Ja maar wat!" Zei Cato. Pim keek om zich heen, op eens stond hij op en renden naar Sterre. "Stop!!!" Gilde Pim hard. Ze keken Pim allemaal vreemd aan. "Pim!" Zei Sterre. ze rende op hem af. "Wat moet ik doen? Ik kom hier nooit meer weg" zei Sterre zacht.
Arlennen ging langzaam achter Pim staan en opeens pakte zij hem vast. Hij werd vastgebonden aan een boom. Hij keek Cato bang aan. Nu was het weer aan haar om wat te doen, de rest was weer een beetje afgedwaald.
Cato stond op en rende weg. Ze moest de rest van de vijf halen. Anders kan de vijf Nooit winnen. Ze moeten samen zijn!