hoofdstuk 12

251 6 2
                                    

Snel liepen ze naar het huis van Kai en Arlenen. Cato en Anna zouden naar binnen gaan en Rafael en Marcel zouden buiten opletten. Ze gaan pas naar binnen als er minimaal iemand vertrokken is uit het huis. Zodat ze niet te opvallend zijn.
Kai kwam naar buiten en stapte zijn auto in. Snel konden Anna en Cato naar binnen. Cato had veel geleerd van Pim en had die deur in noot time open. Ze hadden instructies had waar de kamer zat van Sterre en Pim. Anna klopte zachtjes op de deur. "Pim? Sterre!? Zijn jullie daar" vroeg ze zachtjes. Ze kreeg een heel zacht antwoord van Sterre, wat ze niet kon verstaan. "Gaat het goed?" Vroeg Anna nu. Ze hoorden arlennen en het schoolhoofd op de trap en moesten daar snel weg. Snel liepen ze de kamer et naast in. Arlennen haalde beneden twee borden eten en bracht ze naar Sterre en Pim. "Hier jullie eten! Deze keer eet je het wel op" ze keek zeer boos naar Sterre. "Je weet wat er van komt, meid" ze draaide zich om en liep weg. Arlennen begon tegen het schoolhoofd te praten. Nu kon Cato een boek tussen de deur doen zodat ze naar binnen konden. Arlennen en het schoolhoofd liepen een andere kamer in. Cato zei tegen Anna dat zij hier moest wachten voor het fout ging. Cato ging snel naar binnen. "Pim! Ik heb je gemist" zei ze. Daar naar keek ze naar Sterre. Het zag er niet goed uit. We moeten hier weg. "Kom mee" Cato en pim slogen allebij een arm op sterre heen en zo namen ze haar mee naar beneden. Anna liep achter hun aan om op te letten of er geen Arlenen of eng schoolhoofd achter ze aankwam. Ze waren weer met ze 6e bij elkaar. Rafael hoorde niks mag Sterre snel liepen hij op haar af. Op dat zelfde moment kwam kai aan rijden in ze auto. Iedereen was zo blij dat niemand het gezien had. Snel stapte hij uit zijn auto. "Hey! Wat doen jullie hier buiten" Arlennen kwam het zelfde moment ook naar buiten. "Jongens rennen!" Scheewde Marcel. Anna en Cato waren meteen weh. Refael probeerde samen met Pim en Marcel Sterre zo snel mogelijk mee te nemen alleen dat liep niet makkelijk. Al snel had kai pim te pakken en Arlennen had Marcel meegenomen. Rafael probeerde weg te komen met Sterre. Snel kwam Cato en Anna terug rennen en zo kwamen veilig terug in het huis anubis.

De terug keer van AnubisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu