hoofdstuk 13

151 2 0
                                    

Sterre werd wakker in een bed. Ze wist even helemaal niet waar ze is. Toevallig kwam Cato net binnen lopen. "Hey, heb je lekker geslapen" vroeg Cato. Sterre keek haar een beetje vreemd aan. Ze was nog erg moe. Ze was even helemaal in shok door de afgelopen dagen. Sterre voelde zich helemaal niet lekker, maar wou wel wat eten. Ze liep naar beneden, maar ze hoorde een stem. Ze dacht meteen aan emelie maar ze was het niet. Iemand anders. Net kwam Marcel aan lopen en de stem was meteen weg. "Sterre gaat het?" Vroeg Marcel. Ze keek hem raar aan. Je ziet helemaal bleek ster zei Marcel. Net op dat moment viel Sterre even weg. "Jongens ik heb even hulp nodig" schreeuwde Marcel vanuit de gang. Cato en Anna kwamen aan gerend. Ze legde Sterre op de bank. "Jongens dit kan toch zo niet langer?" Vroeg Cato. Iedere keer gebeurd er wat met een van jullie. "Er moet echt een plan komen, en ik wil Pim terug" zei ze. "Ja ik wil Rafael terug, ik ben nu de enige stoere man nog die jullie hebben" zei Marcel stoer. De meiden keken hem een beetje raar aan. "We moeten wachten tot Sterre zich beter voelt, zij is een van de slimste van ons" zei Anna. Marcel keek haar geïrriteerd aan, of hij niet stoer is. "Oke ik breng sterre terug naar bed" zei Cato en nam haar terug mee de kamer in. "Jongens ik heb misschien nog een probleem, volgende week komen me ouders terug...." Zei Anna niet zo blij. "Dan moet dus alles opgeruimd en jullie hier een soort van vandaan" ze was er niet blij mee om dit te zeggen want ze had de beste tijd van haar leven gehad met haar vrienden. Cato zorgde zo goed als ze kon voor Sterre ze moest zo snel mogelijk de oude worden. Er gingen een paar dagen voorbij en vooruit gang was er niet. Ze hadden maar bedacht om er een dokter bij te halen maar die zei gewoon in bed blijven. Daar hadden ze weinig aan.

"Pim, denk je dat de meiden het redde om hier te komen?" Vroeg Rafael. Pim wist het niet. Hij weet hoe slim sterre is. Hij weet niks hoe het is met zijn vriendinnetje en beste vriendin en dat maakte hem boos. "Boys eten" riep Arlennen. Ze zette 2 borden neer en liep weerweg. "We kunnen ook proberen als Arlennen de borden komt halen dat we achter de deur gaan staan" zei Pim. Rafael keek hem een beetje vreemd aan. "Ja, en dan denk Arlennen dat we weg zijn en dan gaat ze veder kijken en dan gooien wij de deur dicht. "Ik denk niet dat we het nog vanavond moeten doen" zei Rafael. "Arlennen let veelste veel op nog, we doen het morgen avond en vanavond lekker veel herie maken" zei Rafael. Pim vond het goed en zo als gedaan en ze maakte super veel herie waardoor Arlennen super boos binnen kwam maar ze kon er niet veel tegen doen. "Jongens, nu stoppen anders word het veelste laat!" Zei zek

De terug keer van AnubisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu