"Anna! Raf? Marcel! Waar zijn jullie?" Riep Cato. Ze bleef lopen door het bos. "Cato! Hier" zei Marcel zacht. Hij zat vastgebonden aan een boom. Cato keek hel verward aan. "Huh? Waarom zit jij hier vast" vroeg Cato. "Ik weet het niet, ik werd van achteren aangevallen" zei hij. "Maakt niet uit, ga zo snel mogelijk Sterre helpen, maar wacht tot jullie met ze alleen zijn!" Zei Cato. Marcel liep snel richting Sterre. Cato liep veder, al snel kwam ze Raf tegen. "Raf! Ga zo snel mogelijk naar Sterre! Maar wacht tot ook Anna er is! Zorg dat jullie met ze vijfen zijn!" Zei ze. Raf liep zo snel mogelijk om zijn vriendin te helpen. Cato bleef zoeken maar Anna kon ze niet vinden. Ze liep maar richting Sterre.
Marcel was al bij Sterre in de buurt. Raf was onderweg. "Anna?!" Ze keek verbaast op. "Kom, we moeten Sterre helpen" zei Raf. Anna zei maar niks en liep met raf mee richting Sterre.
Ze zaten samen achter het struikje, "ook we moeten eerst Pim bevrijden, en dan zo snel mogelijk naar Sterre" zei Marcel. Raf pakte een zakmes en liep naar Pim. Hij ging achter de boom zitten en sneed het touw los.
"HELP!.. HELP... help... help?" Het werd steeds zachter wat Sterre gilde.
"Raf! Schiet op" zei Pim zachtjes. Het touw is los! Ze rende met ze vieren naar Sterre. Ze lag op de grond. Raf trok haar omhoog. "En nu?" Zei Marcel.
Arlennen en Kai lachte ze meteen uit, jullie zijn nog geen eens een goede 'de vijf'
Dat lieten ze niet nog een keer zeggen. "Geef elkaar een hand!" Zei Anna. De jongens keken haar raar aan? "Doe het nou maar" gilde Anna. Raf pakte de hand van Sterre, Pim die van Sterre en Anna, Anna gaf hem aan Marcel en Marcel gaf hem aan Raf. En zo was de cirkel van de vijf compleet."Nee! Niet weer? Doe het niet! Stop" gilde Arlennen en Kai door elkaar. "Ik wil mijn broer terug!" Zei Kai. De cirkel van de vijf, het werkt. Arlennen rende naar de vijf. Maar het werkt niet. De vijf verdween. En Arlennen en Kai verdwenen nu voorgoed!
"Goed gedaan! Jullie hebben opnieuw bewezen dat jullie de vijf zijn! Ik ben trots op jullie" zei marlijn. De vijf knielde voor hem. "Pim? Raf! Anna!" Bleef Cato roepen. "Cato!" Zei Pim
"Ga vlug naar haar! En bedank haar! Zij heeft jullie gered" zei Marlijn. Iedereen verdween weer, iedereen behalve Sterre. "Sterre! Zorg dat de vijf bij elkaar blijven! Het kwaad is nog niet verdwenen! Jullie moeten bij elkaar blijven, anders zijn jullie niet sterk genoeg" zei Marlijn. Sterre keek verbaasd, maar knikte. Ook zij kwam terug in het bos. Daar stonden haar vrienden. "Sterre?!" Zei raf. Hij keek naar haar. Maar Sterre zag niets meer en voor ze het wist lag ze op de grond! "Het zal dat gedoe van net wel zijn! Maar het komt wel goed" zei Pim. Ze liepen allemaal terug naar het portaal. Sterre werd gedragen voor Raf en Pim.