hoofdstuk 11

254 8 2
                                    

Pim schok zich dood en draaide zich snel om hij dacht dat het Kai was maar het was Marcel, "pimmie!!!" Riep marcel. "Ssstt.... straks worden we nog gehoord"
. Marcel keek een beetje vreemd en vroeg "door wie dan?" Pim wou het liefst naar buiten gaan maar dbat kon niet hij moets en hij zal Sterre pribersn te bevrijden. "Kai en Arlenen, misschien" zei pim. Op dat zelfde moment kwam Kai naar buiten lopen. "Pim wat gezellig, kom je ouwe internaat vrienden op zoeken. Pim wou wegrennen maar daar stond op eens het schoolhoord. Pim kom geen kant mser op. De dsur van Sterre haar kamer werd open gemaakt en snel werd pim er ingegooid. En het schoolhoofd en kai deden snel de deur dichten en gingen weer veder aan hun mysteries dingen.
Marcel was onder tussen weg gerend naar anna en Cato. Marcel, wat doe jij hier" zei Anna verbaasd. Marcel was een beetje buitenadem wat hij had snel gelopen. "Pim en Sterre zitten hier binnen vast" zeiarcel hijgend. "Wat Pim ook!?" Zij Cato boos. Sorry maar we werden gesnapt en ik kon snel een kamer in duiken en pim niet. Anna en cato biede hin ecuseses aan want Marcel was echt heel verdrietig. Hij neemde het zich zelf heel schuldig omdat het zijn fout was. Ze zouden maar terug gaan naar het huis.

Binnen bij pim. Sterre lag nog steeds te slapen. Ze zag er niet zo fantastisch uit. Hij hoorde kai en ardennen praten, maar waarover kon hij niet verstaan. Hij was ook op zoek gegaan naar een uitgang in die kamer. Onder tussen werd Sterre langzaam wakker. "Pim? Ben jij dat" zei Sterre heel zacht. Ze was ook net wakker geworden. "Ja, ik ben het pim" zei Pim. En hij ging naast sterre zitten. "Hoe kan dat?" Vroeg ze nog iets zachter. "Doet er niet toe ga jij maar weer slapen want jij bent volgens mij erg moe, ga maar slapen" zei Pim lief. Sterre lag al weer snel te slapen en Pim hield een soort van de wacht.

Thuis in het huis anubis was Rafael aan het wachten op zijn vrienden en het liefst had hij gehoopt dat Sterre ook mee was gekomen. Maar toen ze thuis waren, was het toch een ander verhaal. Nu was Pim ook weg. Rafael keek op en gebaarde over Pim en dat die weg was. Hij was er niet blij mee maar ze vrienden ook niet. Ze liepen snel naar de keuken tafel om te bedenken wat ze moeten doen. Nou naar het huis gaan? Of toch wachten? Iedereen was het er mee eens niet wachten dan zou niemand meer overleven. Maar ze willen niemand meer kwijtraken sttaks zijn ze nog maar met 2. Dan gaat het zeket weten verkeerd. "Jongens we moeten wel echt een goed plan maken anders gaat het echt verkeerd" zei Cato slim. Iedereen gaf haar wel gelijk. Het was al best laat dus ze gingen maar snel naar bed. Morgen zouden ze terug gaan naar het huis van kai en Arlenen. Om Sterre en Pim te gaan halen. "Nu zijn de speurneusjes allebij weg" zij Anna. Tijdens het ontbijt 's ochtend was iedereen rustig aan het ontbijten. Iedereen had goed geslapen voor de volgende dag. Maar zou het wel goed gaan? Raken ze weer iemand kwijt? Iedereen zat vol met vragen.

De terug keer van AnubisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu