Iedereen was moe, dus ze gingen maar snel slapen. De volgende dag was het de laatste dag dat Anna haar ouders op vakantie waren. Dus het was tijd voor een feestje. Sterre voelde zich al wat beter. Er werd luid muziek gedraaid en fanatiek gedanst. Iedereen had het wel naar zijn/haar zin.
"Anna?" Vroeg Sterre. Die samen in de keuken stonden. "Ja?" Antwoordde ze. "Zou ik hier nog wat langer kunnen blijven?" Vroeg Sterre. Anna keek haat verbaast aan, maar toen kwam er een glimlach op haar gezicht. "Tuurlijk jij altijd! Je bent bij aller beste vriendin, en ik wil je nooit meer kwijt" zei Anna. En dat meende ze oprecht uit haar hard. Sterre kreeg ook een glimlach op haar gezicht.
Raf trok Sterre mee om samen te dansen. Maar voor je weet stonden ze weer samen te zoenen. Pim keek hun richting op, hij kreeg een brok in ze keel maar al snel kwam Cato en deden zij precies het zelfde. Anna en Marcel stonden maar een beetje toe te kijken. Marcel probeerde Anna nog te zoenen maar dat stond ze niet toe! Iedereen had het gezien, zo liep Sterre naar Anna. "Jij vind Thomas ook wel een keer terug" zei Sterre. En ze gaf haar een knuffel en voor je het wist was het een grote groepsknuffel. "Jullie zijn echt mij aller, aller, aller beste vrienden" zei Anna. "Leven de vijf!" Schreeuwde Cato!Zo kwam deel 1 ten einde. Ik wil een deel 2 maken. Maar ik ga eerst een ander boek/deel schrijven en dan begin in aan deel 2. Maar ik schrijf vooral in het weekend of de vakanties, omdat ik doordeweeks hey druk heb met school en dan vergeet ik het snel.
Maar laat weten in de reacties wat je hoopt wat er gebeurd in deel 2. En wat je van deel 1 vond. Dat is altijd leuk om te lezen!❤️