Maar nu hebben we nog steeds geen plan zei Pim. "Ja en ik wil wel graag dat Raf weer kan horen hoor" zei Sterre. "Dan kan hij weer horen hoeveel je van hem houd" zei Marcel een beetje plagend. "Nee hoor, dat kan ze ook gewoon laten werken" zei Anna ook plagend naar Sterre. Jongens kappen nu zei Pim echt wel boos op Marcel en Anna. Ze horden van beneden een stem komen, de stem leek heel erg op die van iemand maar ze wisten niet meer wie. Eigenlijk was het gewoon de stem van de moeder van Anna. Ze riep dat ze konden onbijten. Beneden aan tafel wou sterre er nog over beginnen maar het zusje van Anna kwam net aanlopen dus ze hield snel haar mond. Sanne begon meteen weer over alles te zurren dat ze veel geluid gemaakt hadden vannacht en dat ze buitengesloten word door hun. De ouders van Anna en Sanne kwamen binnen lopen. "Heyyy meiden en jongens, een leuke nacht gehad?" Vroeg de vader van Anna en Sanne. Anna begon meteen te praten over Sanne dat ze zo irritant deed. Iedereen dacht eigenlijk wat doe ik hier nog aan tafel kan ik niet even naar de W.c. Toe gaan. Maar al snel zei hun moeder dat ze op moesten houden, dat het helemaal niet gezellig was. Anna en Sanne knikte ja.
Iedereen was onder tussen klaar met eten en liep richting de kamer van Anna. Anna moest nog even blijven zitten van haar ouders. Wat ze niet leuk vond, maar ze doet haar best om te luisteren naar haar ouders. "Anna ik weet dat het nietleuk klinkt wat je hebt het zo gezellig, maar we wouden deze vakantie nog op vakantie gaan" zei de moeder van Anna. "En we hadden geboekt voor vanmiddag op 14:00 uur weg te gaan, dus snap je de hint" zei hun vader aanvullend. Je zag het hoofd van Anna sipper worden. Maar Anna had een goed idee. "Mam, pap is het een idee dat ik dit jaar thuis blijf, met Sterre, Cato, Pim, Rafael, Thomas en Marcel" zei Anna heel smeekend tegen haar ouders. Die keken elkaar aan en schuden ja. Anna was door het dolle heen en wou meteen naar boven rennen om het te gaan vertellen maar ze werd tegen gehouden door haar moeder. "Je moet wel zelf eten halen/betalen, maar als je de rest lief aankijk dan betalen ze wel mee" zei Anna haar ouders. Eigenlijk boeide het Anna helemaal niks ze dacht alleen maar "YES, YES, YES, ik mag bij me vrienden blijven!!!" Anna keek haar ouders heel blij aan "mag ik het me vrienden vertellen??" Vroeg Anna. Haar ouders knikte heel lief ja. Anna rende als een gek de trap op en gilde "JULLIE MOGEN BLIJVNE, JULLIE MOGEN BLIJVEN!!!"
Iedereen schok even van Anna maar keek elkaar wel vreemd aan, mogen blijven? "Ja, van mijn. Ouders moesten jullie weg omdat we op vakantie zouden gaan maar jullie mogen blijven" zei Anna heel blij. Marcel vond het super en begon te gillen, supppeeeerrrrrrrr. "Alleen moet wij met ze alleen eten voor ons kopen" zei Anna iets minder blij. Boeieee zei Sterre we kunnen blijven. "Het belangrijkste is een dak" zei Pim. Die avond gingen de rest van de familie weg naar hun vakantie adres en zouden pas over 2 weken terug komen. Die tijd mogten de 5 vrieden weer in het huis wonen