Hoofdstuk 3

575 16 1
                                    

Sterre en Anna deden de deur open en daar stond Marcel, ze zagen dat Rafael al het bospad op kwam lopen. Ze wachten even tot hij ook bij de deur was. Toen deden ze de deur dicht. Nog geen 5 minuten later ging de bel weer. Anna reden samen met Sterre naar beneden want Rafael en Marcel waren bezig met hun spullen neer te leggen. Daar stonden Pim en Cato aan de deur. Anna riep "daar is ons liefdesstelletje" Sterre stond er een beetje bij te lachen. Pim en Cato moesten er ook wel om lachen. Ze liepen met ze vieren naar boven, en hadden het er over dat het zo verandert is geworden. Boven riep Marcel 'Pimmie!!' In de oren van Rafael. Marcel renden meteen op Pim af, en begon hem te knuffelen.

Rafael zit een beetje aan ze oren, want hij hoord alles veel minder door dat Marcel in zijn oor gilde. Anna viel het op en liep naar hem en toen. 'Wat is er?' Vroeg ze. Rafael reageerde niet want hij had de vraag van Anna niet gehoord. Toen gild Anna hoord door het huis, Raf hoord niks meer!!! Iedereen had het gehoord, zelf de moeder van Anna. Zij rende als een speer naar boven en vroeg wat er aan de had was. "Wat, wat is er?" Vroeg ze gestrest. Het bleef even stil en toen zei Sterre snel dat er niks aan de hand was. "Maar waarom werd er dan gegild" vroeg de moeder van Anna. Sterre antwoorden ook op de vraag "eehh.. Anna zag een spin lopen en schok er van". Anna haar moeder geloofde het en liep terug naar beneden. Toen ze de gang uit was begon iedereen te lachen. 'Hahaha Sterre goed bedacht zeg!' Lachte Marcel hard, iedereen moest hard lachen en zo nog een tijdje hoor, alleen Rafael deed niet mee want hij snapte het niet. Hij was rustig in een hoekje gaan zitten. Na een tijdje zei Pim "waarom is Tomas er niet?" Je zag iedereen een beetje denken. Toen zei Anna maar gauw "ja hij kon niet weg, had iets met ze familie of zo"

Toen werd er van beneden afgeroepen dat het eten klaar was. Marcel rende meteen de kamer uit, en werd gevolgd door de rest. Toen ze beneden waren stond er een lange tafel helemaal gedekt. Anna had kunnen regelen dat ze pannenkoeken gingen eten want ze wist dat Marcel dat heel lekker vond.

Toen kwam Marcel met het idee om een pannenkoek eet wedstrijd te houden. Anna en Pim zei de meteen nee en Cato en Sterre durfde de uitdaging wel aan. Anna telde af 3, 2, 1... STARD!! Ze begonnen meteen met eten. Een voor een aten ze heel veel pannenkoeken op maar de meiden versloegen Marcel makkelijk!

"Hahah je hebt er maar 4 op" lachte Anna hem uit. "Nietes het waren er veel meer" schreeuwde Marcel.

Na het eten liepen ze allemaal naar boven. Anna was van plan een filmavontuur te doen. Iedereen vond het leuk dus deden ze dat. Na de film, het was al bijna 01:00 nog een kwartiertje, maar ze sliepen nog niet iedereen ging zich omkleden en tandenpoetsen om naar bed te gaan. Toen iedereen op hun matje of luchtbed lag, gilde Sterre opeens heel hard. Ze wou haar knuffel pakken maar dat deed heel veel zeer aan haar handen. Daarna kreeg Pim heel erg last van zijn neus. En Marcel wou net een snoepje eten maar Pim sloeg hem weg. Marcel pikte dat niet en werd boos op hem. Al snel gilde Sterre het zijn onze zintuigen. "Ik heb weer last van me handen, Pim van zijn neus en groten kans Marcel last van zijn smaak" zei Sterre. Anna snapte het alleen niet waarom heb ik er dan geen last van. Iedereen dacht snel, Pim roepten toen "het is donker jij hebt er geen last van, maar nu moet ik me deo pakken anders val ik flauw" hij stond op en ging graaien in zijn tas. "Kan iemand even handschoenen pakken, ik heb ze niet bij me" zei Sterre een beetje gehaast. Anna stond op wou naar beneden lopen maar voor de deur bleef ze staan, "ik moet een zonnebril hebben, op de gang brand licht" zei Anna. Ze liep naar haar bureau en haalde uit een la een roze zonnebril. En liep naar benden. Ze haalde uit een kast een paar handschoenen en liep naar boven.

De terug keer van AnubisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu