Sterre wist wie het was, het was Anna haar alle beste vriendin met wie ze hier 3 jaar lang heeft samen gewoont. Ze kwam langzaam te voor schuin. Anna schok er wel van maar was er wel blij mee om Sterre te zien. Anastasia nam Sterre mee naar haar eigen slaapkamer. Ze begon meteen alles te vragen: "hoe is het? Wat kom je doen? Hoe weet je dat ik nu hier woon? Hoe gaat het met Raf?" En toen stop te ze met praten wat dat antwoord wou ze wel weten. Sterre begon er meteen over, "ja het is nog dik aan met ons" zij ze blij. Het is wel even uit geweest," maar nu is het al weer helemaal goed tussen ons" zei Sterre. Anna vroeg meteen heel nieuwschierig, naar hoe het uit was gegaan.
"Hij belden niet meer, en ik ook niet meer enzo is het uit gegaan, toen kwam ik hem een keer tegen op straat
En hij vroeg het zat tussen ons en daar was ik ook nieuwschierig naar, en hij zei dat hij mij nog leuk vond en ik vond hem nog leuk en sinds toen hebben we hele dikke verkering" zei Sterre blij
Anna keek haar lachend aan tijdens het hele verhaal van Sterre. Ze lachte om alles daar na.
Toen hoorde ze iemand over de gang lopen die richten de kamer van Anna kwam. Er kwam een klein schattig meisje binnen. Het was Sanne, het zusje van Anna. Anna begon meteen te zeggen wat ze hier deed en weg moest gaan.
'Hey wie is dat meisje' vroeg Sanne. Anna zei kort af 'dat is Sterre, en ken haar van het huis Anubis'
Toen liep Anna op Sanne af, maar dat ze er was rede Sanne al de kamer uit.
Zo lachten Sterre en Anna een beetje de hele middag door. Toen kwam Anna met het idee om Sterre te laten logeren. Sterre vond het super en zei dat de jongens ook moesten komen. Anna liep even snel naar beneden om het te vragen bij haar ouders. Toen kwam ze helemaal blij boven want van haar ouders mochten ze komen.
Sterre zou Raf en Pim bellen en Anna deed Marcel en Thomas. Sterre belde eerst Raf en die vond het helemaal goed. Toen belde ze Pim en die vroeg of Cato ook mee mocht, dat vonden Sterre en Anna een heel leuk idee. Anna had ook de andere jongens gebeld en die kwamen ook allemaal.
Onder tussen legde Sterre en Anna de bedden klaar, het eten en drinken en de leuke films.
De bel ging en Anna rende meteen naar beneden en werd ook gevolgd door Sterre.