Sterre werd wakker in een kamer die ze nog nooit had gezien. Ze hoorde stemmen praten maar wat er gezegd werd kon ze niet horen. Alles draaide om haar heen. Toen hoorde ze een sgem zeggen "ah, ze is wakker" ze keek vreemd op. Die stem kent ze ergens van, maar van wat wist ze niet. Iemand keam binnen lopen met een bord eten. "Eet wat, dat is goed voor je" zei een vrouw stem. Die stem kende ze ook. "Wat willen jullie van mij" zei Sterre bang maat toch ook boos. Ze begonnen te lachen. "Helemaal nike meisje, we willen alleen je vrienden en jou ook. Sterre werd bang en ging rustig in een hoekje zitten van de kamer. Langzamerhand voelde Sterre zich ook weer beter. En herinneringen kwamen terug van het huis. Toen ze er nog met ze vijfen woonde. Van kai en Arlenen en Morgana en het zwaard. Ze schok wakker, blijkbaar had ze gedroomd. Sterre weet nu van wie die stemmen waren. Ze waren van Kai en Arlenen. Maar waarom zijn ze terug en waarom nemen ze mij gevangen? Sterre had geen idee.
Thuis. Was iedereen begonnen met Sterre te gaan zoeken. Pim had gevonden dat de telefoon van Sterre in een huis aan de bakkerstraat lag. Cato, pim en Anna zoude naar Sterre op zoek gaan. Ze kwamen in de straat waar Sterre gevangen zou zitten. Ze hadden afgesproken om eerst heel gewoon aan te bellen. Een oude bekende deed open. Het schoolhoofd. Iedereen schok ervan. "Anastasia, Cato en Pim wat doen jullie hier?" Vroeg het schoolhoofd. Ze keken elkaar aan. 'Eehhh......' begon Anna. Pim wist het ook niks. "Eehh... wij doen een ruil spel, wij moeten een appel ruilen gegen iets grooters" vertelde Cato. Anna en pim stonde met open mond te kijken. "Woh zij is goed in smoesjes" dacht Anna. Het schoolhoofd geloofde haar en ging even kijken of hij iets had. Hij kwam terug met een kaaetspel. Cato gaf de appel. En kreeg het kaart spel van het schoolhoofd. Pim, Anna en Cato liepen snel weg. "Jongens dit is wel heel toevallig dat het schoolhoofd hier woont" zei Anna. "En ook toevallig dat Sterre hier moet zijn" zei Cato. Ze bedachten een plan. Pim zou via de achtertuin naar binnen gaan. Anna zou met Cato aanbellen en snel weg rennen.
Het schoolhoofd was naar kai gegaan om het hele verhaal te vertellen. Hij keek vreemd op en had de appel maar aan Sterre gegeven. Pim was over het hek via een lader die er stond in de achter tuin gekomen. De deur stond gelukkig open want het was arm. Pim liep snel door het huis om Sterre te zoeken. Anna en Cato hadden nog steeds niet aangebeld. Pim vond het raar maar wou alles op alles doen om zijn beste vriendin te vinden. Hij hoorde in een kamer 2 mensen met elkaar praten kijk keek naar binnen en schok. Het waren kai en Arlenen van het huis. Die geprobeerd hebben onze gaven af te pakken. Hij liep veder en vond een kamer die op slot zat. Hij klopte op de deur en hoorde iemand achter de deur zeggen 'help' het was zo zacht dat hij helaas niet hoorde of het Sterre was. Maar hij wist het zeker het was Sterre. Hij probeerde de deur open te maken. Op eens zei een stem achter hem "wat doe jij daar!!"