"Stop! Dit kan zo niet langer" zei Anna "ik wil deze laatste paar dagen met elkaar leuk maken dus we gaan straks na het ontbijt naar het huis" Anna was er helemaal klaar mee. Ze schrokken er wel van maar gaven Anna wel gelijk. Sterre voelde zich nog steeds niet heel goed maar ze ging wel mee. Anders weet ze zeker dat Anna en Marcel het niet halen.
"Rafael?" Vroeg Pim. Rafael keek op. "Is het je al opgevallen dat je weer kan horen?" Zei Pim. Rafael keek raar op. "Whah jaa!!!" Rafael werd er meteen helemaal blij van. Nu alleen hier nog en de druwiede verslaan en het plaatje in compleet. "Ah dit ruikt zo lekker, Arlennen is zeker aan het koken" zei Rafael. Pim rook niks, "oh nee je zintuig" zei Rafael. Pim greep meteen naar ze neus. Binnen een paar tellen was Pim in slaap gevallen. Dus daar zat Rafel alleen. Veel kon hij niet doen, alleen was die niks hij heeft Pim nodig.
"Jongens, oh wacht alleen meiden, we gaan naar het huis nu" zei Marcel. "En een plan?" Vroeg Cato. Ja daar wist Marcel geen antwoord op want die had hij niet. "Maakt niet uit, die bedenken we wel onderweg" zei hij.
Ze pakte hun spullen en vertrokken naar het huis. "Oke ik heb een plan, wij bellen aan en dan ga ik en Marcel naar binnen" zei Sterre. Anna en Cato keken elkaar aan. "Dat komt wel goed" zei Cato. Ze wisten het niet zeker maar ze moesten iets. Marcel en Sterre liepen naar de achterkant van het huis en stonden klaar op een teken van Cato dat ze naar binnen mochten. Anna en Cato belde aan.Kai keek op, straks zijn het weer die leuke vriendjes van het huis. "We moeten ze nu pakken" zei Arlennen. Ze liep naar de voordeur. Het schoolhoofd zou als goed eens elk moment terug moeten komen. Kai deed de deur open en Cato schrok en rende zo snel als ze kon weg. Anna kon rennen wat ze wou maar Arlennen had haar al te pakken. "Cato! Ren!!" Zei Anna met tranen in haar ogen. Ze heeft verhalen gehoord van Sterre dat het hier niet leuk is. Alle hoop was nu nog op Sterre en Marcel.
Ze liepen door de woonkamer. Ze hebben het hele verhaal gehoord in de gang. "Wij moeten het nu goed doen" zei Sterre. Als zij het verpesten staat Cato er helemaal alleen voor. Sterre en Marcel liepen langzaam naar de kamer waar Pim, Rafael en ook Anna moesten zitten.
"Sterre en Marcel! Alleen hun nog en we hebben ze allemaal, dan kan het proces pas echt beginnen" zei Kai. Hij had weer even zijn moment dat die tegen zich zelf pratten. "Kunnen we niet iets doen? Marcel en Sterre komen zeker hier naar toe" zei Arlennen. "Hou die kamer maar gewoon in de gaten, dan komt het vast goed" zei Kai. Arlennen deed wat haar gevraagd werd
Sterre en Marcel stonden nu voor de deur waar hun vrienden zaten. Sterre trok een haar speltje uit haar haar en maakte de deur open. Rafael en Pim gingen hun plan uit voeren en namen Anna mee. Ze stonden achter de deur en Sterre en Marcel kwamen binnen lopen. Ze schrokken "huh? Waar zijn ze?" Zei Sterre. Arlennen kwam op hun afrennen "hebbes!"