3.BÖLÜM

2.7K 133 18
                                    

Hikaye çok yeni ve vote ve yorumlarınızı bekliyorum :Dd




Nottan bizimkilere bahsettiğim de umut sinirlenmişti bende umuta öyle bir not gelse kıskanır ve sinirlenirdim. Onlar benim en yakınımdı.


Ardından aynı sıkıcı derslerle okulu bitirmiştik. Bugün umutu bir kıza bakarken yakalayıp eceyle kıza merhaba demiştik. Yani aslında "Bir daha o çocuğa kendini göstermeye çalışırsan saç diplerini yakarım" deyip gülümsemiştik.


Umutsa bizi sadece izlemişti alıştı çocuk artık. Bence kısmetini kapatıyoruz ama olsun tabi.



İnsanların yanında gülmeyi tercih etmiyordum çünkü insanlara ne verirsen daha fazlasını isterler. Eğer yanlarında gülersem onlara da gülmemi beklerlerdi fakat ben yalnızca güvendeyken gülebilirdim.



Çıkışta sinemaya gitmeye karar vermiştik. Korku filmine eceyi zorla soktuk.



Keşke yapmasaydık. Film boyunca saçlarımı yoldu . Ben bir ara uyumak üzereydim umutun boynuna kafamı gömmüştüm ki gerizekalı kızımız beni uyandırdı.


"Kanka kanka kanka noluyo şuan ayyy o ses neee" diye cırladı ece. Ben ve umut gülmeye başlayınca insanlar bize tuhafmışız gibi baktı. Haklılar tuhafız.


Filmin yarısında ece istediği için çıktık ve bu gece ecelerde kalmaya karar verdim umutta bizi ecelere bıraktı. Arabasına yavşayarak indim. Tamam benimki de aynısı olabilir ama onun ki siyahtı ve çok hoşuma gidiyordu.


İndikten sonra toplu kucaklaşma yapıp eve yürüdüm.


Ece hala korktuğu için dibimden ayrılmıyordu. Eve girdiğimizde selma teyzeye sarılıp iyi geceler dedik ve odasına çıktık.


"Kanka sence o notu yazan kim?"


"Bilmiyorum ama bana kağıt bırakabilcek kadar cesareti varmış yani şaşırdım şuana kadar konuşmaya çalışanları bile dövdüm kim kendini tehlikeye atar ki" dedim doğruydu bulursam fena dayak yerdi.


"Belki aşıktır"


"Ya da ufak bir hoşlantı için kendini tehlikeye atabilecek kadar aptaldır." Dedim ve konuyu uzatmadık 2 saate yakın sohbet ettikten sonra telefonuma bilinmeyen numaradan mesaj geldi.



"Kim olduğumu öğrensen ağzımı burnumu kırmaya kalkarsın biliyorum ama ben gerçek seni de biliyorum ben senin her halini seviyorum umursamaz kızım."

BELKİ YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin