Hatırlatma :
Çıkış zilinden sonra hep beraber umutlarda kalmaya karar verdik. Kapıdan içeri girdiğimiz anda telefonuma mesaj geldi. Gene bilinmeyen numaraydı.
"Umutu diğer erkeklerden farklı tutmanı kıskanıyorum karşına çıkmak için hazır olduğum da beni de onlardan farklı tut olur mu?"
Saçmaydı ben Umuttan başka erkeği umursamazdım. Ama bu sadece güvensizliğimle alakalıydı. Bazıları egoist olduğumu düşünürlerdi o yüzden kimsenin teklifini kabul etmediğini sanarlardı. Ancak öyle değildi.
Belki de aşktan korkuyordum. Bir aşkın acısını daha kaldırabilirmiydim bilmiyordum. Çünkü aşk zehir gibiydi. Yavaş yavaş yayılan yayıldığı her yere acı veren bir zehir.
Birine güvenmek zordu ama ece ve umut sayesinde güven duygusunu kaybetmiyordum. Belki bir gün birine güvenmem gerekirdi. Belki yine aşık olurdum.
Film izlemeden önce pasta yapmaya karar vermiştik. Ben çok güzel pasta yaptığım için umut bana yardım edecekti. Ece ve Furkan da diğer abur cuburları almak için markete gitmişti.
Umutun da yardımıyla pastayı yapmıştık fakat umut yüzüme un sürmeye kalkışınca işler karışmıştı. Gerizekalı un sürmek için eline aldığı kutuyu yanlışlıkla kafamdan aşağı döktü. Ardından da korku dolu gözlerle bana bakmaya başladı. Şuan ona nasıl baktığımı ben bile hesaplayamıyordum.
"K-kanka bak şey oldu ama bilerek değil bak" deyip renkten renge girince onun bu haline kahkaha attım. Ama gerçekten çok komikti salak.
"Hadi bak vur tamam döv öldür abla bak bekliyorum" deyip gözlerini kapatınca daha çok gülmeye başladım. O sırada şaşkınlıkla ve gülerek bizi izleyen ece ve furkanı beklemiyordum tabi.
İkisininde morali bozuktu ama Furkan gülmeme şaşırmış olacak ki konuşamıyordu onun bu hali daha çok gülmeme sebep oldu.
Sonunda durduğumda hepsi şaşkınca bana bakıyordu.
"Benimle. Dalga. Geçme. " diye tek tek söyleyip kapıyı çarpıp çıktı Umut. Ne olduğunu anlamamıştım fakat bunu beklemiyordum. En çok güvendiğim ve sevdiğim insanın bu tepkisini beklemiyordum. Derin bir nefes alıp evden çıktım.
Gözlerim dolmuştu. Niye bu kadar kızdığını anlamamıştım. Birlikte çok şey yaşamıştık ama ufacık bir şey de bana kızıp gitmişti.
Umutun bana kızması o kadar kotu hissettirmişti ki eğer ben eski hira olsaydım ağlayarak ölmeyi bile beklerdim. Ancak o benim kardeşimdi böyle bir şey için dostluğumuz bitmezdi bitemezdi.
•Bir sonraki bölüm Umutun ağzından olacak.
•Bölümleri çok uzun tutamıyorum çünkü tatildeyim ve telefondan yazıyorum.