Artık yavaş yavaş asıl olayın başladığı yere geliyoruz bu yüzden bölümler hızlı geliyor. Dün 3 bölüm attım ve bugün de öyle yapmaya çalışıcam. Umarım konu istediğim gibi ilerler ve kurgu başarılı olur. Düzenleme yapmam gerek ama henüz yapamam zamanla daha iyi olacağını düşünüyorum. Neyse iyi okumalar. Multi de Berke var :Dd
Birinin beni izlediğini hissedince uyanan bir yapım vardı ve şuan öyle hissediyordum. Gözlerimi araladığım da Semih'in beni izlediğini gördüm. Tahminim de yanılmamıştım sanırım.
"Geldik uykucu." sırıtarak söyleyince gülümsedim.
"Niye uyandırmadın?"
"Biri seni izleyince uyanırsın diye" dediğin de bir küfür mırıldandı ve sanırım ağzından kaçırmıştı.
"Nereden biliyorsun?" diye sorduğum da yüzüme bakmadan cevap verdi.
"Sadece tahmin." bende uzatmadım ve arabadan indim.
Ben anahtarımı bulana kadar Semih kapıyı açmıştı bile. Sessizce içeri girdikten sonra salona baktım Ece ve Umut'u göremeyince nerede olduklarını merak etmiştim. Mutfaktan gelen kavga sesleriyle mutfağa gittim. Semih peşimden geliyordu ve ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bir hali vardı.
"Ne demek aşkım ben kaslarımı senden çok seviyorum ulan egonu çek biraz ben Berke'yle kavga etmek istiyorum." dediğin de Rüya ve Berke olduğunu anladım. Ama bu aşkım mı demişti yani benim dışarı atmam işe yaramıştı anlaşılan.
"Ama bak hala kas diyorsun mükemmel ötesi aşık olduğum kaslar demen gerek Rüya." ya bu çocuğu Rüya bir gün öldürür ama neyse.
"Ya yeter kesin ne oluyor burada?" diye ortaya bir soru attığım da Ece ve Umut üstüme atlamıştı. Ayrıldığımız da Rüya yüzüme yumruk atınca afalladım ama fazla sert vurmamıştı.
"Seni gebertirim meraktan öldük biz haberin var mı bok kafalı" diye ciyakladıktan sonra tekrar sarıldı.
"İyi misin bak iyisin değil mi yoksa yolda tecavüz mü ettiler ayy ben nabarım gitti güzelim bff'm anamm ben gidiyorum onları bulup deşicem." Hepimiz Ece'ye 'ne diyon lan değişik' bakışı atınca 'peki büyüksünüz' bakışı atıp sustu. Umut galiba sonra konuşmayı tercih etmiş olacak ki hiç bir şey dememişti.
"Ya şey Hira biz biraz burada kalabilir miyiz?" Rüya'nın sorusuyla gözlerimi onlara çevirdim.
"Kendi eviniz gibi davranın ayrıca Berke ve egosu aynı oda da kalabilir mi yoksa başka bir oda mı ayarlayalım?" sonlara doğru gülümserken Berke ukalaca sırıttı.
"Bak Rüya görüyor musun baldızım beni nasıl düşünüyor sen hala egomdan şikayet et. Yani aynı oda da kalabiliriz." dediğin de Rüya kafasına vurdu.
"Hadi salona film izleyeceğiz." dediğin de korku filmi seçip Ece'yi korkutmak gelince haince sırıttım.
İşte başlıyoruz..