Multi'de Hira'nın kıyafetleri :Dd
HATIRLATMA:
"Bir kıza göre fazla hissizsin."
"Bana bir kalbim yokmuş gibi davrandılar bende onları haksız çıkarmadım."
Dediklerimden sonra yüzüme öylece baktı şaşkındı sanırım.
"Ne oldu diye sorsam anlatmazsın değil mi?"
"Benim hakkımda fazla bile bilgin var ukala bence bu kadarı yeter." dediğim de kafasıyla onaylayıp gitmişti.
Bende sınıfa gitmek için yürümeye başladım. Semihin neden beni anlamaya çalıştığını çözemiyordum bana davranışları çok dengesizdi. Dün kapıyı çarpıp giderken bugün arkadaşmışız gibiydi en azından beni tanımak istiyordu.
Sınıfa gittiğimde Ece ve Umuta herşeyi anlatmıştım. İkiside şaşkındı benim bu kadar sakin kalabilmeme ve onunla konuşmama.
Ece bir yanda sevinirken Umut düşünceli görünüyordu. Yanına yaklaşıp sırtına atladığım da beni yakalayıp sıkıca tuttu. Dalgın olmasına rağmen dikkati bizim üstümüzdeydi yani bu iyi birşey.
"Umut'um aşkiletam neyin var?" dedim şirince gülümseyerek.
"Akşam bir şeyler yapalım mı?" diye sordu birden. Benim işime gelirdi gezmek çok sıkılıyordum evde kafamı dağıtırdım en azıdan.
"Olur."
"Aynen." diyerek Ece'ye onay verdim.
"Akşam sizi Hira'ların evin önünden alırım fıstıklar." diyip ikimizide öpüp gitti.
Bizde Eceyle ayrılıp kıyafetlerimizi ayarlamak için evlerimize gittik.
Ece 2 saat sonra bizdeydi Umut'un kaçta geleceğini sormak için telefonumu aldığımda bilinmeyen çocuğumuzdan mesaj geldiğini gördüm merak etmiştim. İlk önce mesaja baktım.
"Sanırım artık az da olsa beni önemsiyorsun ;)" yazmıştı işte bu yüzden cevap verdiğime pişman olmuştum aslında bundan sonra cevap vermeyebilirdim ama sinirimi çıkarmalıydım demi yani.
"Cevap vermemi tercih ediyorsun yani hımm o zaman bu mesajımı iyi sakla çünkü başka bir mesajına cevap vermiycem tatlım ;)" yazıp gönderdim ve sırıttım.
Madem onu önemsediğimi düşünüyordu -haklı olabilir- o zaman bir daha cevap vermezdim çünkü kimseye değer vermek istemiyordum.
"Sadece şakaydı"
"Lütfen sadece mesajların var zaten bunu da benden alma" dediğinde önce boşvermeyi düşündüm fakat sandığım kadar hissiz değimişim.
"Tamam" yazıp gönderdim ve Umutu arayıp " 10 da bizi al" deyip kapattım benim telefon konuşmalarım uzun sürmezdi genelde.
Ece hala kıyafetini seçmekle meşguldü. Yanında 4 çeşit kombin vardı fakat karar veremiyordu. En sonunda ben birini seçmesini söyleyip giyinmesi için yolladım. Benim kıyafetim zaten hazırdı -multi'de-.
Saç ve makyajımızı yaptığımızda saat 21:30 du. Ece ve Semih hakkındaki soruları başlamış oldu.
"Neden ona açıklama yaptın?" deyip sırıttı.
"Çünkü sürtük olduğumu düşünmesini istemedim." dedim.
"Düşüncelerini önemsiyorsun yoksaaaa hoşlanıyormusun?" diyerek çığlık atmaya başladı.
"Ece kes ne hoşlanması ben mi hoşlanıcam yo canım sen yanlış anlamışsındır aa ben kim hoşlanmak kim hoşlanmak bir kişi değildir ayrıca hem yok öyle bir şey kes sesini." dediğimde sırıtması büyüdü.
"Evet evet hoşlanıyorsun." diyerek konuşmama izin vermeden tuvalete koştu ve kapıyı kapattı. Aşağı indiğimizde Umut bizi bekliyordu yanına gidip sarıldık.
Eceyle ben bira içmeyi tercih etmiştik. Umut ise şuan bir kızla tanışmaya çalışıyordu ancak kız Umut'a öldürecek gibi bakıyordu.
Ece'ye baktığımda şeytani sırıtışıyla karşıya baktığını gördüğümde baktığı yere baktım. Olamaz bize doğrumu geliyor.
Ece'yi kesin öldürmeliyim.
* Semih sahnelerini arttırmayı düşünüyorum kvefjvgg.
* Sizce gelen kim?
* Hira aşık olabilir mi?