Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :Dd Multi de Semih var :D
"Kim olduğumu öğrensen ağzımı burnumu kırmaya kalkarsın biliyorum ama ben gerçek seni de biliyorum ben senin her halini seviyorum umursamaz kızım."
...
Notu okuduktan sonra kim olduğunu tartıştık sonra da zaten uyumuştuk.
Sabah umut bizi almaya geldiğin de motorla gitmeyi teklif etmişti. Bu yüzden bizde motorlarımızı alıp okula kadar yarış yapmıştık.
Okula girdiğimizde gözler üstümüze çevrilmişti okula genelde umutun arabasıyla gelirdik o yüzden şaşırmışlardı omuz silkip yürüdük.
Umutun kuzeni bir süre burada kalacakmış ve şuan onu bekliyoruz.
Ben oflamaya devam ederken ece de bana katıldı.
"Ahh kızlar furkan da geldi" diyerek yanındaki çocuğu gösterdi yakışıklıydı ama ağzım falan açılmadı çünkü o kadar salak değilim ama ece için aynı şeyi söyleyemeyeceğim kız iki dakikadır çocuğun içine düştü. Kolunu cimciklemesem devam ederdi.
"Merhaba ben Furkan" diyip elini uzattı eceye.
"Bende ece memnun oldum" deyip gülümsedi bende onların bu haline güldüm.
Çocuk bana elini uzattığında tutmadan hira dedim. Çocuk başta şaşırsa da umut konuyu değiştirdi bizimkiler alışıktı. Tanımadığım birine asla yakın davranmazdım. Aslında ece ve umuttan başka kimseye yakın davranmazdım.
Çocuk bozulsa da belli etmedi. Bende onu umursamadan konuşmalara katıldım. Eceyle yakın olmuşlardı aslında yakışabilirlerdi ama önce ben güvenmeliydim.
Okul çıkışına kadar furkanda bizimleydi çıkışta eceyle ikisi yalnız kalsın diye onları sinemada bırakmıştık tabi ece bize kim bilir neler yapıcaktı.
Ona yaptığımız şakalardan birinde umutun sevgilisine umutun gay olduğunu söylemişti. Bu sefer ne yapacağını merak ediyordum.
Biz de umutla parka gidip oturmuştuk. Küçük çocukların kafasına çekirdek atıp kaçmıştık. Şuan dada birinin abisinden kaçıyorduk. Aslında umut çocuğu dövebilirdi bizimle yaşıttı bende dövebilirdim ama böyle daha eğlenceli oluyordu.
Ara sokağa döndüğümüz de çocuk gitmişti. Yazık oldu bak yakışıklıydı diye mırıldandığımda umut bana 'seni sikerim elalemin oğluna yakışıklı deme' bakışlarını yolladı bende ona Büyüksün apla' bakışlarımdan attım sonra kahkaha atarak gülmeye başladık.
Beni eve bıraktığımda bugün hiç not gelmediğini düşündüm her kimse sanırım benden umudu kesmişti.
Eve gidip annemle film izledikten sonra uyuduk.
....
Her zaman ki gibi umut ve ecenin beni almasıyla okula gittik bugün bir fark vardı yanımızda Furkan da vardı. Eceyle birbirlerine bakıp gülüyorlardı. Bizde umutla 'Malsınız' bakışı atıp sınıfa gittik. Birşey diyemiyorduk çünkü ece bize zaten kızgındı ve intikam planları yapıyor olabilirdi.
Ders başladığında sınıfın kapısı çaldı. İçeri müdür girdi arkasından da bizi kovalayan çocuk. Umutla aynı anda birbirimize baktık. Çocuk ta bizi görünce hiç şaşırmadı ve gelip tam önümüze oturdu.
Hoca kendisini tanıtmasını istediğinde adı ve soyadını söyleyip oturdu.
'Semih Göktürk'
Çocuk arkasına dönüp 'Dün ki maraton güzeldi' deyip göz kırptı. Bizde gözlerimizi devirdik. Semih bey de önüne döndü. Diğer teneffüsler de kızlar çocuğun başına toplanmıştı. Gördüğüm kadarıyla hiç birini takmıyordu arada bana bakarken yakalıyordum ama umut farketmesin diye kafamı çevirmiyordum. En sonunda umutun kucağına kafamı koyup uyumuşum.
Çıkış zilinden sonra hep beraber umutlarda kalmaya karar verdik. Kapıdan içeri girdiğimiz anda telefonuma mesaj geldi. Gene bilinmeyen numaraydı.
"Umutu diğer erkeklerden farklı tutmanı kıskanıyorum karşına çıkmak için hazır olduğum da beni de onlardan farklı tut olur mu?"