BİR SONRA Kİ BÖLÜM FİNAL OLACAK ÇOK AZ KALDI. VOTE VE YORUMLARA GÖRE ERKEN PAYLAŞIRIM. İYİ OKUMALAR.
Bora'dan
2 ay sonra;
Tam 2 aydır Hira'yla zaman geçiriyordum. Beraber gülüyorduk, beraber yemek yiyip, beraber uyuyorduk.İlk geldiğim de nefretimi bastırıp ona yakın davranmak için çok çaba sarfetmişken şimdi yanında bir saniye daha durabilmek için herşeyi yapabilirdim.
İntikam hırsıyla yanarken Hira'yı görememiştim, onun sevgisini haketmemiştim belki ama bundan sonra haketmek için herşeyi yapacaktım.
Bana hala aşık olmasını kullanarak onu yok edecek ve intikamımı alacaktım. Aşka yakalanmasaydım belki de herşey daha kolay olurdu.
Hayatının bir yerinden sonra geçmişi bırakman gerektiğini anlıyordun. Peki ya Hira beni affeder miydi? Aşık olduğum kadını 2 ay önce aşık edip intihar ederek acı içinde ölmesini isteyen ben şimdi onun için ölebilirdim.
O diğerlerinden arkadaşlarından sevdiklerinden gerçeği duymadan önce benim olmalıydı. Benim karım olmalıydı.
Evlilik teklifi için herşeyi ayarlamıştım. O bensiz yaşayamasın derken ben onsuz yaşayamaz olmuştum.
Hira'ya kafenin adresini mesaj atıp gelmesini istemiştim. Çünkü ben herşeyi hazırlarken yüzüğü unutmuştum.
Kuyumcudan yüzüğü de aldıktan sonra kafeye gitmiştim. Her yer özenle hazırlanmıştı ve bizim fotoğraflarımızdan oluşan bir pasta yapılmıştı.
Kafe'nin içinde insanlar vardı çünkü onların yanında etmek daha iyi olurdu. Ece, Umut ve Semih'te ileri de ki masada oturuyordu. Hepsi bana öldürecek gibi bakarken ben kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.
Hira kapıdan girdiğinde etrafa şaşkınlıkla baktı. Herkes alkışlamaya başladığındaysa gözleri beni buldu ve yanına ilerledim. Çok güzel olmuştu ve farklıydı.
Koluna girip sahneye çıkardım. Hala şaşkındı ve gülümsüyordu.
Müzik başladığın da gözlerinin içine bakarak şarkıyı söyledim.
Cennettir dediler güneşin doğduğunu
Cennet bildim seninle kavuştuğumuzu
Yaşlanmaktır dediler dünyanın tadı
Yaşlanıyorum seninle aşk gerçek adı
Çoktan sen yârim olmazsa olmazımsın
Sen iki meleğimin kanatlarısın
Hem kâbus nedenim hem rüyalarımsın
Geçmiş yollar gelecek yıllarımın anlamının
Derya deniz misali yüreğinde
İsterim bir damlanın izi kalmasın
Gemiler batsa bile bize dokunmasın
Taşlar atılsa bile aşkım dalgalansın
Sevgini çiçekler gibi büyüt dediler
Bazen bilmeden kurutsa da gülünü
Sen unut kendini sen avut dediler
Araya hayat girmeden alır gönlünü
Çoktan
Sen bende açan güllerin toprağısın
Hem bitiş nedenim hem başlangıcımsın
Geçmiş yazlar gelecek baharımın anlamısın
Meleğimin gözleri şaşkınlıkla açılırken gözlerinde ki bir duyguyu daha farkettim. Ancak ne olduğunu anlamamıştım.
Diz çökerek cebimde ki kutuyu çıkardım.
"Benimle evlenir misin güzelim?"
-2.Kitap çıksın mı?