15. časť - Harry je tvrdý

314 26 2
                                    

"Už nikdy nebudem piť," povedal chrapľavým hlasom Louis sediaci vedľa mňa v lietadle.

"To určite," zamumlala som ironicky a prstami som si premasírovala spánky.

"Nechápem prečo si vždy klameš, Louis," ozval sa Liamov hlas pred nami a o chvíľku na to sa objavila aj jeho hlava.

"Tentoraz naozaj, bože, bolí ma hlava." Chytil si čelo a privrel oči.

"Všetkých nás bolí hlava, tak by si mohol aspoň na minútku stíchnuť," zavrčal Harry a požiadal Nialla o ďalšiu fľašu vody.

Nechápala som ako je môžné, že Niallovi bolo jedinému dobre, keď toho vypil asi najviac.

"Ako to, že ti nič nie je?" opýtala som sa a zahľadela som sa naňho.

"V Írsku proste ľudia vedia piť, nie ako vy," smial sa, "pár pohárikov a ste na sračky."

Jeho smiech akoby znásoboval bolesť.

"Kurva, Niall, prestaň sa smiať a radšej mi dones vodu," zakričal Harry a hneď na to to oľutoval a zastonal.

"Perlivú? Chladenú? Sladenú?" pýtal sa. Bože môj, zašite mu niekto ústa.

"Tú čo predtým," Harry povedal, tentoraz si však dával pozor na hlasitosť. V jeho hlase bolo počuť únavu a otrávenosť. Nečudovala som sa mu, pretože Niallova pozitovita a hyperaktivita bola otravnejšia ako zvyčajne.

Pocítila som únavu a znova ma začalo ťahať na spanie. Harryho rameno po mojej ľavej ruke mi prišlo oveľa pohodlnejšie ako opierka na sedadle. Trocha som sa pomrvila, kým som si našla tú správnu polohu.

"Harry si tvrdý," zamumlala som, pretože som nedokázala nájsť správnu polohu na jeho ramene. Od všetkých sa ozval smiech a potom stonanie, pretože ten hlúpy zvuk bol príliš hlasný. Zamračila som sa, pretože som nepochopila čo im prišlo také smiešne a potom som sa rýchlo odtiahla od Harryho a sčervenala.

"Sakra."

"Skús Louisa," zamrmlal a išiel si ľahnúť na neďalekú pohovku. Bol to totižto osobný triskáč, ktorý vnútri vyzeral skôr ako apartmán.

"Loui?" nasadila som prosebné psie oči, na čo on len pokrútil hlavou a na rameno si položil vankúš, po ktorom poklepal rukou na znamenie, že sa oňho môžem oprieť.

Už-už som spala, ozval sa Niallov hlas.

"Harry! Tá voda, nemohol som nájsť ďalšiu nesýtenú, tak som si myslel, že budeš v pohode s jemne perlivou. Keby si chcel je tam aj kola..." Ozvalo sa nesúhlasné zamrnčanie z každej strany. Bol tak hlasný.

"Okej, už som ticho, chytaj."

Ďalej som počula iba hlasný náraz a výkrik."Au!"

"Niall, vypadni mi z očí predtým ako ma naserieš ešte viac. Prisahám Bohu, že si ešte otravnejší ako obyčajne," reptal Harry, na čom sa Niall len smial a potom zapadol na miesto vedľa mňa.

"Tak čo?" opýtal sa ma, keď sa na mňa pozrel tými modrými očami s iskričkami v strede.

"Čo, čo?" poupravila som si vankúš, aby som naňho videla.

"Čo hovoríš na party s One Direction?"

Nepovedal pred chvíľou, že bude ticho?

"Fajn."

"Nič viac ako fajn? Mala by si povedať niečo ako legendárne, dokonalé alebo nezabudnuteľné."

"Chcem spať," povedala som a zatvorila som oči.

"Keď nespím ja nebude spať nikto!" zakričal a začal ma udierať vankúšom, ktorý ležal vedľa neho na pohovke.

"Nemáš vlastné lietadlo?" opýtala som sa podráždene.

"Mám," usmieval sa, "ale radšej cestujem spolu s kamarátmi."

"Nie sme tvoji kamaráti Niall," ozval sa niekto a ostatní len súhlasne mrmlali.

"Nie je s vami žiadna zábava. Nechápem na čo pijete, keď to neviete," prevrátil oči, zdvihol sa z pohovky a s veľkým buchotom odišiel.

Počula som ako si všetci vydýchli a tak som sa znova uvelebila na Louiho ramene a vzápätí som zaspala.

Čaute baby :D jako Katarína povedala dnes mate aj BI :3 písali sme to naraz a poviem vám, že to bolo pekne divné keďže v IYCSMN skoro Day umiera a pri tomto sme sa smiali jak tupáčky :D ale tak je to tu! a neni to nič moc ale nevadí.. :D nabudúce hádam niečo zmysluplnejšie bude :D dúfam. že to ešte niekto číta a ak áno tak sa dajte znať! :D

With love

Annie&Kate





Beautiful Idiot (Harry Styles SK)Место, где живут истории. Откройте их для себя