TROCHA POZORNOSTI HNEĎ NA ZAČIATOK! Začali sme prekladať extra ultra vtipný príbeh Bad Boys&Good girls z angličtiny a je to naozaj skvelé, tak ak máte radi príbehy typu dobré dievča, zlý chlapec, určite sa mrknite na náš profil alebo na link v komentári. Budeme radi ak si prečítate prvú časť:)
Opatrne som Harrymu na čelo položila studený vlhký uterák.
"Ostaň ležať, idem ti pre nejaký čaj," povedala som. Predtým, než som odišla som sa ešte uistila, že ostal na mieste.
Keď som sa vracala, išla som čo najpomalšie, aby som ten čaj nerozliala. Nevedela som, aký čaj má rád, takže som mu urobila obyčajný čierny čaj s medom.
S menšími problémami som otvorila dvere, ale nakoniec som úspešne prišla až k Harryho posteli a položila som hrnček na nočný stolík.
"Harry?" zamumlala som a odhrnula som mu vlhké vlasy z čela. Zdvihol ku mne unavené oči. Podala som mu hrnček a on sa pomaly napil.
"Počkaj, prinesiem ti lieky." Z kabelky som vytiahla škatuľku a vybrala som z nej malú bielu pilulku.
"Odkiaľ to máš?" Sčervenala som a zasekla som sa v pohybe, ale rýchlo som pokrútila hlavou a pokračova v chôdzi k posteli. Nemala som ani najmenšiu chuť vysvetľovať mu, že v kabelke mám vždy tabletky kvôli silným krčom, ktoré mávam pár dní v mesiaci.
"Často ma bolí hlava," zaklamala som a usmiala sa naňho, pretože sa zamračene pozeral na tabletku v mojich rukách. Chápala som ho, tiež som nemala rada chuť chémie v ústach, ale niekedy to bolo proste nevyhnutné.
Po chvíľkovom váhaní si ju však vhodil do úst a zapil ju čajom. Nebola som si istá, či tie lieky pomáhajú pri horúčkach, ale dúfala som, že by mu mohli aspoň trochu uľaviť.
"Nemám niekoho zavolať?"
"Nie, je to v pohode. Len to potrebujem vyležať." Spadol späť do postele a ruku si prehodil cez oči. Prikrývku mal zhrnutú až k pásu, takže som mohla vidieť lem šedých šortiek. Aj keď mi pohľad na jeho nahú hruď páčil, vytiahla som bielu perinu až k jeho krku.
"Mám zhasnúť svetlo?" opýtala som sa, keď som mu znova kládla studený obklad na čelo. Prikývol.
Keď už bola v izbe tma, smerovala som k vlastnej posteli.
"Faith?" Zastavila som sa uprostred miestnosti. "Chcem, aby si ostala pri mne."
"Nie je to dobrý nápad," pokrútila som hlavou, ale moje nohy ma aj tak viedli k posteli, v ktorej ležal.
"Ja viem," zamrmlal. Pretiahla som si bundu cez hlavu a s povzdychom som vkĺzla k Harrymu pod prikrývku. Otočil sa ku mne tvárou a schúlil sa mi v náručí.
"Prečo to robíme?"
Len niečo zahmkal a potom si hlavu zaboril do mojej hrude. Po chvíli ma objal ma okolo pása a pritisol sa ešte bližšie.
"Zajtra si z toho budeš znova robiť srandu ako vždy, že?" povedala som potichu. Na celom tele som pociťovala aký je rozhoručený. Teplo jeho pokožky prechádzalo cez látku môjho tielka až ku mne.
"Už nie," sľúbil a já som mu v tej chvíli verila. Uvedomovala som si, že to nemusí byť celkom tak, ale byť v takej blízkosti pri ňom... stálo to zato. Všade okolo mňa sa vznášala vôňa Harryho sprchového gélu a ja som nedokázala odolať a naplnila som si ňou pľúca.
Dúfala som, že ma nenakazí, a že zajtra na tom nebudem rovnako zle ako on.
"Cítim sa lepšie, keď má držíš," oznámil mi po chvíľke ticha. Usmiala som sa a zaplietla som si ruku do jeho vlasov. Natáčala som si drobné kučierky na prst, čo bolo neskutočne upokojujúce. Cítila som pravidelný tlkot jeho srdca, čo ma začalo pomaly uspávať.
"Páčia sa mi tvoje vlasy," zašepkala som s úsmevom na perách, môj hlas bol tichý a ospalý. Nebola som si istá, či spí alebo je stále hore, ale s vlasmi som sa mu hrať neprestávala.
Pár minút som len ležala, hrajúc sa s jeho hnedými vlasmi, ale keď sa už nehýbal a jeho dych začal byť pravidelný, pomaly som ruku odtiahla, prechádzajúc cez jeho čelo, aby som zistila, či má stále horúčku. Jeho tvár bola rovnako teplá a ja som len dúfala, že spánok to vylepší.
"Neprestávaj, prosím," povedal, keď som ruku položila na jeho chrbát. Jeho pokožka pod mojou rukou úplne horela. Kútiky pier sa mi povytiahli do úsmevu a prsty som znovu zaplietla do jeho hnedých kučierok. "Ďakujem," poďakoval a pritlačil pery na pokožku kúsok po mojou kľúčnou kosťou.
Pre dnešok po dlhšom čase trocha kratšia časť, ale čoskoro sa môžte tešiť na väčšie vzrúšo:3 zanechajte dojmy v komentoch a ďakujeme vám za hviezdičky a komentár k predchádzajúcej časti:)
Lots of love
Annie&Kate
ESTÁS LEYENDO
Beautiful Idiot (Harry Styles SK)
FanficBolo to takmer dokonalé. Mala som úžasnú prácu, našla som si skvelých kamarátov a cestovala som z jedného štátu do druhého. Ale keď som sa raz zobudila v Harryho izbe vo Vegas, s ním po boku, nič si nepamätala a na prste som mala obrovský diamant, n...