11. časť - Nešukám Faith

458 43 1
                                    

Ležala som na bruchu na posteli a čítala príspevky na facebooku a twitteri o tom, že okolo slávnej skupiny One Direction sa motá ďalšie  neznáme dievča. To dievča som mala byť pravdepodobne ja.

Pokrútila som hlavou nad špekuláciami, že som potencionálne dievča slávneho Harryho Stylesa. Vydedukovali to iba z toho, že sme spolu vychádzali z hotela. Do ktorého sme sa aj tak vrátili. Musela som uznať, že na fotkách, ktoré boli po internete som vyzerala hrozne. Závidela som Harrymu, že sa vedel tváriť tak, že vyzeral dobre na každej jednej.

Odhodila som mobil, keď som našla ďalší článok o tom ako ho využívam, a zaborila tvár do vankúša.

Hudbu v izbe som mala pustenú vážne nahlas a dúfala som, že si domyslia, že s nikým nechcem hovoriť.

Dúfala som, že hudba prehluší aj moje myšlienky. Neustále ma ťažilo pomyslenie na to, čo si teraz môže myslieť Niall. Čo ak si myslí, že mi Harry vybavil prácu len kvôli tomu, že spolu spávame?

Mala by som s ním ohľadom toho prehodiť pár slov, ale nemala som energiu na nič. Len na bezdôvodné ležanie.

Vykríkla som keď veľká dlaň dopadla na môj zadoček ukrytý v tesných čiernych šortkách, v ktorých som spávala.

"Ahaj, Faith!" zakričal mi Niall do ucha a hneď potom sa zvalil na miesto na posteli vedľa mňa.

Dlaň na moje pozadie dopadla ešte raz a Louis sa ani neobťažoval ľahnúť si vedľa. Použil ma ako ďalší matrac a na chvíľu som mala pocit, že nemôžem dýchať.

Preklínala som sa za to, že som mala tú hudbu tak nahlas. Vôbec som ich nepočula prichádzať. Pozrela sa do usmiatych tvárí Nialla a Louisa. Napadlo ma či majú niekedy iný výraz v tvári.

"Čo tu robíte?" Premerala som si ich pohľadom. Zaujímalo ma či to už Niall stihol vyrozprávať aj Louisovi.

"Chceli sme sa s tebou porozprávať." zasmial sa Louis a prevalil sa zo mňa na posteľ.

"A nudili sme sa." doplnil ho Niall.

Prikývla som. "Takže?" Vedela som, o čom sa chcú rozprávať. Louis to určite vie.

"Aký je Harry v posteli? Vieš, nikdy sme nemali možnosť sa porozprávať s jeho sexuálnou partnerkou," zasmial sa uštipačne Niall.

"A chceli sme vedieť, čo hovorí na váš vzťah Thomas. Nebol na teba nahnevaný?" Louisov úškrn svedčil o tom, že ich veľmi baví ma takto znemožňovať. Museli predsa vedieť, že nič z toho nie je pravda.

"Nespala som s Harrym. Nikdy. A ani to nemám v pláne." zavrčala som. "A s Thomasom som sa rozprávala naposledy keď vás fotil."

"Faith." pretiahol Niall a dal mi ruku okolo ramien. "Videl som vás. Bola si nalepená na stene a Harry bol vážne blízko. Tvoje tričko nespĺňalo funkciu, ktorú tričká spĺňajú - máš veľmi pekné spodné prádlo - a jeho ruky určite neboli pri jeho tele.“

"To tričko zo mňa chcel strhnúť, lebo bolo jeho." Po tom, čo som videla ich výrazy som vetu upravila. "Vzala som si zo šatne tričko, ktoré bolo suché. Bola som mokrá, keďže na mňa vylial vodu na koncerte. Nevedela som, že je jeho. Vadilo mu to a chcel si ho vziať späť," povedala som na jeden dych. "Bolo to nedorozumenie." Doplnila som.

"Majú výborné výhovorky." Louis sa cezo mňa naklonil k Niallovi. Obaja sa začali smiať a ja som len stisla ruky v päsť.

Prečo to jednoducho nemôžu pochopiť?

"Prečo by som vám klamala?" opýtala som sa a v tvári som mala vážny výraz. Proste som nechcela, aby sa o mne šírili nepravdivé veci.

"To my nevieme. Povedz nám to." zaškeril sa Niall.

"Ach bože. S vami je to márne." posadila som sa a cez Louiho som sa snažila zliezť z postele.

Obaja sa zasmiali. "Kam ideš?"

Ignorovala som ich a vyšla na chodbu. Cestou k Harryho izbe som si vlasy zmotala do drdolu a snažila sa upokojiť. Dúfala som, že Harry mi pomôže im to vysvetliť.

Izbu mal spolu so Zaynom a Niallom, takže som vedela kam mám ísť. Niall mi stihol ukázať všetky izby a povedal mi komu patria. Nevedela som, prečo to robil, ale teraz sa mi to celkom hodilo, keďže som vedela, kde nájdem Harryho.

Zaklopala som na dvere a čakala som. Dvere mi otvoril Zayn, ktorý bol len v šortkách.

"Ahoj." zamumlal rozpačito. Oblízla som si spodnú peru a pozrela sa mu do očí. Jeho čokoládové kukadlá sa na mňa usmievali a ja som len dúfala, že si o mne nezačne myslieť niečo zlé keď sa naňho tak stále pozerám.

"Uhm, ahoj. Je tu Harry?" Jeho oči sa zaleskli pochopením a pery sa mu sformovali do úsmevu. Nemala som pochýb, že Niall si otvoril ústa aj pred ním.

"Harry! Máš návštevu!" skríkol s hlavou otočenou do apartmánu a hneď na to sa stratil vo vnútri. Prestúpila som z nohy na nohu a čakala som, kedy sa Harrymu uráči zdvihnúť ten jeho zadok.

"Zase ty?" opýtal sa otrávene Harry keď sa konečne dostavil k dverám.

"Vysvetli členom tvojho boybandu, že spolu nespávame," povedala som a čakala som na jeho reakciu.

"Zayn, nešukám Faith." zakričal. Z izby sa ozval smiech a bolo mi jasné, že Liam nezostal len tak sedieť v izbe sám. "Spokojná?"

Prekrútila som nad ním očami, ale nič som mu nepovedala, pretože som si bola istá, že nič lepšie z neho nedostanem.

"Okej, teraz to vysvetli aj zvyšku, ktorý je v mojej izbe," zamrmlala som.

"Zayn? Povieš aj ostatným, že ju nešukám?" znova zakričal. Z vnútra sa ozvalo niečo ako "Jasné. Určite." po ktorom nasledovala ďalšia vlna smiechu. "Dúfam, že si spokojná. "

Skôr ako som si mohla uvedomiť čo sa deje Harry zabuchol dvere. Dobre, ak to je jedno jemu, malo by to byť jedno aj mne.

Ale sakra, nie je mi to jedno!

Vrátila som sa do svojej izby, kde boli stále Louis a Niall.

"Mohli by ste ísť? Rada by som išla spať." Bola to pravda. Bola som neskutočne unavená a to nie len preto, že bola polnoc.

"Pinky, noc ešte len začala." zaškeril sa na mňa Loui.  Moje oči sa privreli a hneď som sa rozbehla k posteli keď som spozorovala moje podprsenky rozhádzané všade okolo tých dvoch dospelých detí.

"Prosím vás. Mohla by som si ísť v pokoji ľahnúť?" Ignorovala som to, čo tam urobili. Nemala som na nič energiu.

"Tvoje miesto je pri Harrym." Pokrútil hlavou Niall.

"Fajn." zamumlala som. Prešla som k skrini z ktorej som vytiahla tepláky a mikinu. Ignorovala som ich blbé poznámky popri tom ako som sa obliekala a potom následne aj obula. Stihla som si ešte vziať peňaženku a zabuchla som dvere na mojej izbe.

So sklonenou hlavou som prešla hotelom a vyšla do ulice. Zdá sa, že mám konečne možnosť prehliadnuť si New York.

Ahojte! :3 myslím, že toto je zatiaľ najdlhšia časť BI o.O trochu sme sa rozpísali no.. :D Tak čo si myslíte? :D komentujte votujte!! :D Páči sa vám Faith? A chceli by ste tam ešte Thomasa? :D 

HEY ĽUDIA!! :D trochu pozornosti :D ak by ste sa s nami chceli spoznať.. porozprávať alebo sa nás na niečo opýtať kľudne napíšte do správ :D pretože my by sme chceli spoznať ľudí ktorí čítajú tieto naše výmysly :3 a ak by ste chceli mohli by sme urobiť nejaký spoločný chat na FB :D (pretože očivedne 4, ktoré máme s Kate nám nestačia :'DD )

S láskou Annie&Kate

Beautiful Idiot (Harry Styles SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang