Vychutnávala som si lahodnú chuť pizze. Milujem človeka, ktorý vymyslel tento druh jedla. Asi som vyzerala, akoby som nikdy nejedla, no bola som fakt hladná. Pred koncertom sme nič nejedli a nápad, že ny sme si objednali pizzu sa mi dosť páčil.
Všetci sme sedeli v izbe Nialla a Louisa a posúvali sme si krabice s našou večerou. Keďže som prišla ako posledná sedela som s Liamom na zemi.
"Tiež ste si všimli, že keď sa krabica dostane od Liama a Faith späť k nám nezostane tam skoro nič?" opýtal sa Niall zatial, čo sa na mňa mračil kvôli tomu, že v krabici, ktorú som mu podávala zostal už iba jeden kúsok syrovej pizze.
"Prepáč, ale som naozaj hladná. A naviac, máme ich dosť," obhajovala som sa a pre zmenu som si odhryzla zo šunkovej.
"Ako môžeš byť hladná, keď už si zjedla viac ako Niall?" zasmial sa Zayn a podal mi ďalšiu krabicu. O chvílku na to mu do hlavy vletel vankúš, ktorý naňho hodil mračiaci sa Niall.
"Nezjedla som viac než on," zamrmlala som s plnými ústami.
"Mala ťažkú noc s Harrym, tak ju nechajte," ozval sa vedla mňa Liam za čo si vyslúžil pohlavok. Mračila som sa naňho a cítila som ako sa mi líca sfarbujú na červeno.
Harryho tvár som radšej nechcela vidieť. Po tom, čo sme sa pobozkali to bolo medzi nami ešte divnejšie ako doposiaľ. Rovnako ako ja, ani on sa k tomu nijako nevyjadroval a prišlo mi, že sa mi tiež snaží vyhýbať.
"Ťažkú noc?" zaujímala sa Lou, ktorá nad našou konverzáciu doposiel len krútila hlavou.
"Harry strašne chrápal," vyslovila som prvú vec, ktorá mi přišla na rozum, pretože som sa nechcela baviť o tom, ako sa mi vplížil do postele.
"Nebola si o nič tichšie, nenamýšľaj si," odvrkol. Zaujímalo ma, prečo to celé nezveličil ako stále.
Nebola to vec, ktorú on robieva?
"Nechrápem," zavrčala som dotknuto. Daroval mi jeden z jeho nepekných pohľadov a ďalej sa venoval svojmu kúsku pizze.
"Som plná. Už pôjdem," zamumlala som, pretože má prešla chuť k jedlu a chcela som byť aspoň na chvílku sama.
"Veď si len pred chvíľou prišla. Chceli sme si niečo zahrať," povedal Niall.
"To zvládnete aj bezomňa, je vás dosť," usmiala som sa silene. Vstala som, zamávala im a odišla som odtiaľ.
Odrazu som sa cítila úplne zle. V očiach ma začali štípať slzy, tak som zrýchlila svoju chôdzu. Keď som za sebou konečne zabuchla dvere, na chvíľu som sa o ne oprela a zhlboka dýchala.
Nebola som si presne istá prečo som bola zrazu takto citovo rozpoložená, ale v živote ženy to je proste tak.
Potrebovala som sa vyplakať.
So slzami tečúcimi po tvári som sa rozbehla na posteľ, tentokrát však nie na tú, na ktorej som spala.
Celá voňala ako Harry. A moja aktuálna nálada plus jeho vôňa by netvorilo nič dobré.
Z vrecka som si vytiahla telefón. So zahmleným videním a roztrasenými prstam sa mi ho podarilo odblokovať až na tretí pokus. V kontaktoch som si našla Adamovo meno a vytočila som. Po pár zvoneniach mi zdvihol.
"Faith?" znel prekvapene.
"Chýbaš mi. Potrebujem ťa," snažila som sa povedať bez toho aby bolo na mojom hlase počuť, že plačem.
"Čo sa deje?" Tón sa zmenil na ustráchaný. Takže sa to zakryť nepodarilo.
"Ja neviem."
"Ublížil ti niekto?"
"Nie."
"Faith," okašľal si, "máš menštruáciu?" Aj napriek tomu, že som sa cítila strašne, musela som sa zasmiať.
"Nie."
"Je to kvôli tomu, čo som povedal? Nemyslel som to tak, bol som len nahnevaný. Je mi to ľúto," ospravedlnil sa. Zdvihla som hlavu, ktorú som mala zaborenú vo vankúši a začala som si utierať líca aj keď to bolo zbytočné, pretože slzy mi stále padali z očí.
"Nie je to kvôli tomu," povedala som, aj keď som s rozprávaním mala menšie problémy. "Myslím, že sa mi proste len chce plakať a chcela som ťa počuť."
Náš spoločný rozhovor sa rozvinul a prebrali sme veľa vecí. Dozvedela som sa pár noviniek. Nevedela som napríklad, že aj Adam príde na Harryho narodeninovú párty, ktorá sa blíži. Ale bola som za to rada, bude to fajn ho znova vidieť.
Hovor som ukončila, keď vošiel do apartmánu Harry.
Nenápadne som si poutierala líca aj keď väčšina vlhkosti už stačila vyschnúť. On sa však na mňa ani nepozrel a zaliezol do kúpeľne.
Premýšlala som nad tým, že by som sa teraz vrátila k ostatným ale rozhodla som sa, že to neurobím, pretože by im to bolo podozrivé.
Rýchlo som zabehla do kúpeľne, kde som sa prezliekla do tielka a pyžamových kraťasov. Ako som zvykla robievať vždy, zdržala som sa tam oveľa dlhšie, aby som Harrymu nemusela čeliť.
Celkom sa mi uľavilo, keď som vošla späť do izby a ešte tam nebol. Možno robil to isté, čo ja. Ale zaujímalo ma prečo, keď on bol ten, ktorý ma pobozkal.
Z vrecka jeansov som si vytiahla sluchátka a spolu s nimi som zaľahla do postele, ktorú som pôvodne nechcela. Ale všetko bolo lepšie, ako keby som sa s ním mala znova hádať.
Harry prišiel asi o desať minút neskôr. Mal na sebe len šortky, vlasy mal vlhké a v ústach zubnú kefku. Chvíľu prechádzal po izbe a potom sa znova vrátil do kúpeľne.
V hlave som si opakovala, že sa mi jeho telo absolútne nepáči a že jeho tetovania nie sú vôbec absolútne dychberúce.
Strčila som si sluchátka do uší, hudbu som si dala na najvyššiu hlasitosť a celá som sa zahrabala pod prikrývku.
Ani neviem ako a zaspala som. Zobudilo ma až to, keď sa okolo mňa obmotali silné ruky.
"Môžem spať s tebou?"
Chvíľu mi trvalo, kým som si spojila význam slov s tým, komu patril ten hlas. Ešte raz som sa presvedčila o tom, že spím na tej posteli, ktorú pôvodne nechcel.
"Harry, prestaň blbnúť a vráť sa do svojej postele," zamumlala som a snažila som sa vykrútiť z jeho zovretia.
"Prosím," zašepkal.
"Nie je to správne. Nemali by sme späť v jednej posteli. Nemali sme sa pobozkať."
"Odkedy robíš správne veci?"
"Harry, vážne by sme toto robiť nemali."
"Ešte dnes, prosím," oprel si čelo o môj zátylok. Zamračila som sa keď som pocítila, že jeho tvár úplne horí. Otočila som sa tvárou k nemu a ruku som položila na jeho čelo. Nechápavo na mňa pozeral.
"Máš horúčku," skonštatovala som.
Ahojte :) je tu nová časť a s ňou divné napätie medzi Harrym a Faith.. čo tí dvaja vlastne chcú? :D nikto nevie.. ani oni sami :D názory vyjadrite v komentoch:3 ďakujeme za hviezdičky a komentáre k predchádzajúcej časti :)
lots of love.
Annie&Katherine
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Beautiful Idiot (Harry Styles SK)
ФанфикBolo to takmer dokonalé. Mala som úžasnú prácu, našla som si skvelých kamarátov a cestovala som z jedného štátu do druhého. Ale keď som sa raz zobudila v Harryho izbe vo Vegas, s ním po boku, nič si nepamätala a na prste som mala obrovský diamant, n...