2. časť - New York a polonahý Harry

636 43 1
                                    

New York. Mesto, v ktorom sa to malo všetko odštartovať. Nikdy som si nemyslela, že toto mesto navštívim a nie to ešte na turné so slávnou kapelou.

Zatiaľ som spoznala len Harryho. Povedal, že ma s ostatnými zoznámi pred koncertom. Len som dúfala, že budú viac v pohode.

Nehovorím, že ho nemám rada. Len vďaka nemu som dostala túto prácu, ktorá ma bude určite baviť. Vlastne ho mám rada iba kvôli tomu.

Nenávidím jeho neustále uťahovanie si zo mňa.

Zamračila som sa keď som si spomenula na to ako sa mi vysmieval keď mu Adam povedal nejakú moju trápnu príhodu z detstva a prinútila som sa na to nemyslieť.

Som sakra v New Yorku mala by som si užívať!

Myklo so mnou, keď mi niekto zaklopal na dvere hotelovej izby. Zdvihla som sa z postele a prešla k dverám. Stála v nich Lou, s ktorou som sa spoznala už v lietadle.

"Ahoj." pozdravila som ju a odstúpila od dverí aby mohla vojsť.

"Ahoj, slniečko." usmiala som sa nad jej prezývkou. Už v lietadle mi tak párkrát povedala.

Za ten kratučký čas čo sme boli spolu som si ju veľmi obľúbila. Bola krásna a správala sa ku mne veľmi milo. Ubezpečila ma, že sa mi to všetko bude páčiť a za to som jej bola vďačná, pretože som o tom mala stále pochybnosti.

"Prišla som sa ťa opýtať, či by si si nechcela obzrieť New York," usmiala sa. "A tiež by som ťa mohla spoznať s ostatnými, ktorí s nami neboli v lietadle, aby si sa necítila sama." Znova mi venovala jej žiarivý úsmev. Spoznala som niekedy príjemnejšieho človeka? Myslím, že nie.

"Och, určite. Rada pôjdem. Len by som sa mala prezliecť." zamumlala som a pozrela som sa dole na moje šedé tepláky a tričko Adama, na ktorom bol obrázok nejakej rockovej skupiny.

"Keď budeš hotová len zaklop na moje dvere, Faith." s úsmevom som prikývla a ešte skôr ako odišla som odbehla do kúpeľne.

Trocha som sa nalíčila a prezliekla sa do čiernych džínsov a bordového svetra, keďže bol marec a vonku prevládalo sychravé počasie. Obula som si čierne converse a keď som bola spokojná s mojím výsledným vzhľadom, vyšla som na chodbu. Zaklopala som na dvere vedľajšej izby a čakala.

"Aké milé prekvapenie," ozval sa pobavený hlas na konci chodby.

"Och, to určite." zavrčala som sarkasticky. Otočila som sa jeho smerom a snažila sa pochopiť prečo sakra stojí na chodbe len s uterákom okolo bokov. "Harry, panebože obleč sa! Chceš niekoho vystrašiť? Bože." prekrútila som očami a znova zabúchala na dvere.

Snažila som sa, aby som sa znova neobzrela, lebo jeho telo bolo naozaj... bezchybné. A tetovania na jeho hrudi to len zvýrazňovali.

"Nehovor, že sa ti to nepáči," zasmial sa a ja som jeho hlas počula bližšie než predtým, čo znamenalo, že je pri mne.

Otočila som sa späť k nemu pevne rozhodnutá mu znížiť ego. "Hmm, počkaj. Porozmýšľam." privrela som oči. Prezrela som si ho až do vlasov, ktoré prekvapivo neboli vôbec vlhké, až po jeho bosé chodidlá. Páčilo sa mi čo som videla, ale nepriznala by som mu to. "Mohol by si sa otočiť?" zamrkala som a skúsla som si peru. Harrymu sa na tvári objavil obrovskú úsmev a urobil to o čo som ho požiadala. Svaly na chrbte sa mu pohli keď si poupravil uterák a zdalo sa mi, že si ho stiahol o trochu nižšie. Ach, Harry. "Môžeš sa otočiť."

"Takže? Páči sa ti čo vidíš?" zopakoval svoju otázku.

Pristúpila som k nemu bližšie a položila dlaň na jeho líce. Naklonila som sa k jeho uchu a snažila sa udržať smiech.

"Nie. Nepáči. Vážne by si mal začať cvičiť alebo niečo." pobúchala som ho po líci a prešmykla sa popri ňom do svojej izbe, keďže Lou mi stále neotvorila.

Neodpustila som si ešte jeden pohľad na jeho zamračenú a zmätenú tvár a zabuchla som za sebou dvere.

Chvíľu som len tak sedela v izbe a pozerala som si nové tweety. Pousmiala som sa, keď som uvidela fotku Adama a Amy, jeho priateľky. Boli spolu krásni a ja som im ich vzťah závidela. Nikdy mi žiaden nevydržal ani týždeň.

Po pár minútach mi niekto zaklopal na dvere. Otvorila som ich.

"Prepáč, že som neotvorila, bola som v sprche." Ospravedlňujúco sa na mňa pozrela. Zamračila som sa, keď som vedľa nej uvidela Harryho vo svetri veľmi podobnom tomu môjmu. Ako sa mohol tak rýchlo prezliecť?

"Harry by sa rád pridal k nám, nevadilo by ti to?"

Pozrela som sa naňho a v očiach mu svietili malé iskričky. Zhlboka som sa nadýchla a zmohla som sa na odpoveď.

"Nie, nevadilo." zamrmlala som.

"Neber to tak, že by som chcel. Ale Adam povedal, že ma zabije, ak by sa ti niečo stalo."

"Pretože za pár hodín, ktoré by som nestrávila s tebou by ma uniesli, znásilnili a zabili. Bože, nie som malá. A len tak pre zaujímavosť. Adam ma nútil chodiť na hodiny sebeobrany." prevrátila som oči a zachvela sa keď som si spomenula na starého chlapíka, ktorý sa viac venoval našim telám ako výuke.

Len nado mnou prekrútil očami.

"Ideme." zavelila Lou, keďže si asi všimla, že by sme sa tu dokázali s Harrym hádať celú večnosť.

"Aspoň si si mohol zobrať iný sveter." zamrmlala som vo výťahu. Farba jeho svetra sa zhodovala s mojou.

"Aspoň všetci poznajú že patríme k sebe." povedal s až príliš sladkým hlasom a dal mi ruku okolo ramien.

"Och, prestaň." zasyčala som. Jeho ruka skĺzla z môjho ramena keď som konečne opustila výťah a dobehla Lou, ktorý sa na mňa pobavene usmievala.

"Tak kde začneme?" opýtala som sa, keď sme vyšli na ulicu.

Ahojte:) takže tu je 2. časť Beautiful Idiot.. :) privítali by sme názory do komentov, ak by sa našiel niekto, kto to číta :D

Annie&Katherine


Beautiful Idiot (Harry Styles SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora