"Pripíjam na zdravie našej Faith!" skríkol Niall s pozdvihnutým pohárikom tvrdého alkoholu v ruke. Možno už bol trocha naliaty.
"Uhm." zamumlala som a ďalej neprítomne sledovala zlatavú tekutinu v mojom poháriku. Stále som myslela na telefonát s Adamom. Aj keď som preč len jeden deň strašne mi chýba.
"Si v pohode?" zamumlal Liam, ktorý sedel vedľa mňa jediný z nich dnes nemal ani pohárik.
"Áno," pokúsila som sa usmiať. Všetci medzi sebou viedli rozhovory a smiali sa. Ja som ich všetkých sledovala, lebo som zatiaľ nemala nikoho, s kým by som sa mohla rozprávať. Od nervozity som sa začala hrať s prsteňom nasadenom na mojom prostredníku.
"Bolí ťa tá noha?" hlavou kývol na môj členok, ktorý bol položený na stoličke. "Nechápem ako mohol Harry zabudnúť na našich fanúšikov."
"Len trocha. Chodiť môžem." usmiala som sa. Nemám rada takéto banálne rozhovory, ktoré nikde nevedú.
"Faith? Tešíš sa na zajtrajší koncert? Myslím, že to bude úžasné." Niall sa objavil za mnou. Pridržiaval sa operadla mojej stoličky a dýchal mi z boku do tváre.
"Teším sa." usmiala som sa naňho. "Ale som trochu nervózna." pokrčila som ramenami. Zdvihla som pohárik k perám a nechala som aby mi tekutina skĺzla krkom. Dnes som nechcela veľa piť. Nechcela som mať opicu v prvý deň mojej práce.
"Nemáš byť z čoho." žmurkol na mňa. Jeho dych zaváňal alkoholom."A kam sa tešíš najviac?" opýtal sa.
"Vlastne ani neviem, kde všade sa chystáme," nakrčila som obočie. Naozaj som to nevedela. Vedela som len to, že pôjdeme fakt skoro všade.
"Vegas, babe. Čaká nás Vegas!" skríkol. Zasmiala som sa na ňom.
"Niall, potichu." napomenul ho Zayn, ktorý sledoval obrazovku svojho mobilu.
Pomrvila som sa na mieste. "Chalani, ja už asi pôjdem. Rada som vás spoznala." Všetky pohľady sa na mňa upriamili, vrátane Harryho.
"Chceš pomôcť do izby?" Niall sa narovnal.
"Och, Niall, myslím, že pomoc budeš potrebovať ty." zachichotala som sa. Hodila som sáčok s ľadom na stôl, nohu opatrne zložila zo stoličky a postavila sa.
"To nie je pravda, zvládnem všetko sám." žmurkol na mňa, na čom som sa zasmiala.
Mávla som rukou na pozdrav a krývajúc som išla k východu. Chodbou som prešla k výťahu a privolala ho.
"Adam by ma zabil, ak by si sa niekde potkla a umrela by si." ozval sa za mnou hlas ktorý som už poznala dobre. Prekrútila som očami a opätovane som začala šťuchať do tlačidla na privolávanie výťahu.
"Pri páde ľudia bežne umierajú." povedala som ironicky. "Choď preč, dojdem tam sama." zamrmlala som.
Zhlboka sa nadýchol. "Nepočula si, čo mi vravel tvoj brat pred odletom do Ameriky. Dosť už je to, že máš niečo s nohou." Oprel sa o stenu pri výťahu a pozeral sa niekde za mňa.
"Nie som malé dieťa, nepotrebujem dvadsaťštyri hodinovú starostlivosť."
Mala by som zavolať Adamovi, aby odvolal svoje vyhrážky voči Harrymu. Nechcem ho ani cítiť. Sú proste určité typy ľudí, ktorých jednoducho nemôžem vystáť už len kvôli tomu, že dýchajú. A Harry patrí k nim.
"Je pravda, že deti asi nenosia čipkované spodné prádlo." uchechtol sa s ironickým podtónom, na čo som očervenela. Kde ten výťah sakra trčí?!
"Neverím, že sa vieš červenať, také odvážne dievča." Znova sa na mne smial. Ak by odo mňa nebol o toľko vyšší a silnejší, tak by som mu asi dala facku.
"Sklapni, Styles." sykla som. Dvere výťahu sa konečne otvorili. Krývajúc som doňho vošla s Harrym za chrbtom. Označila som moje poschodie.
"Spomínal som ti, že ťa zajtra čaká nás obliekať na fotenie pre časopis?" opýtal sa. "Pokojne buď kreatívna, navleč na mňa čokoľvek." žmurkol na mňa. "Tomuto telu sa hodí čokoľvek." Ukázal na seba.
Ako môže mať niekto takéto ego? Pre boha. Mala by som mu ho nejakým spôsobom znížiť. Už som sa o to pokúsila, ale vidím, že to veľmi nepomohlo.
"Ako myslíš." zasmiala som sa. Myslím, že sa mi zajtrajšok bude páčiť.
Vystúpili sme z výťahu a ja som sa pomocou Harryho rúk, ktoré ma podopierali dostala k dverám svojej izby. Priložila som k nim kartu, aby sa otvorili a prekročila som prah.
Babes, nová časť :3 netušíme, či to už niekto začal čítať, ale ak áno, tak sme vďačné veľmi :3 z každého komentára a hviezdičky (čudné slovo) máme nesmiernu radosť :3 vyjadrujte sa v komentároch :) čoskoro bude nová časť :)
Lots of love
Kate&Annie
STAI LEGGENDO
Beautiful Idiot (Harry Styles SK)
FanfictionBolo to takmer dokonalé. Mala som úžasnú prácu, našla som si skvelých kamarátov a cestovala som z jedného štátu do druhého. Ale keď som sa raz zobudila v Harryho izbe vo Vegas, s ním po boku, nič si nepamätala a na prste som mala obrovský diamant, n...