16. časť - Spoločná izba

294 26 2
                                    

"Prečo mám izbu s Harrym?" zamračila som sa. "Neexistuje tu nič ako izby pridelené podľa pohlavia? Nechcem s ním zdieľať miestnosť."

"Nebolo dostatok izieb, a keďže ste obaja spali, spravodlivo sme rozhodli, že budete spolu," zasmial sa Niall a v rukách zvieral kľúč od izby.

"Keby to na teba skúšal, číslo na políciu poznáš," uškŕňal sa po tom, čo videl môj nepokojný výraz, "alebo jednoducho krič."

"Harry, prečo na to nič nehovoríš?" obrátila som sa k nemu. Len sa uškŕňal a prehadzoval si z ruky do ruky kľúč od našej izby.

"Dostal som na výber teba a jeho," ukázal prstom na Nialla, "prepáč, ale nemienim počas noci počúvať jeho bláboly. Tohto človeka som nevidel spať viac ako hodinu."

"Ja už som raz taký," samoľúbo sa usmieval Niall. Neuveriteľné.

"Nemusíš sa báť. Máme tam dve postele aj dve kúpeľne," usmial sa a hodil mi kľúčik, ktorý som s menšími komplikáciami chytila. Utešovala som sa myšlienkou, že v hoteli toľko veľa času netrávime.

Mohla som len dúfať, aby som sa znova nejakým spôsobom nestrápnila pred Harrym. Nemala by som kam újsť.

"Takže, keď sme si tu už všetko vyriešili mohli by sme ísť. Zajtra máme koncert a vy stále vyzeráte strašne," Liam si poupravil popruh tašky na ramene a vydal sa po schodoch k svojej izbe. Nechápavo som nadvihla obočie, pretože naše izby boli až na ôsmom poschodí.

"Kde je výťah?" Nechápavo som sa rozhliadala okolo seba. Nevyzeralo to tu tak luxusne ako v tom predošlom hoteli.

"Nie je." Ten úškrn jeho pery snáď nikdy neopustí.

"Počkať," odmlčala som sa, "kapela s miliónmi fanúšikov a nemalým kontom na účte je ubytovaná v hoteli, ktorý nemá výťah?"

"No nie sme skromní? Nepotrebujeme dokonca ani teplú vodu a internetové pripojenie." Pozrel na mňa vážne a ja som naňho hľadela s prekvapeným výrazom. Ako sa budem sprchovať? Bože, koho nápad toto bol. Myšlienky sa mi v hlave hmýrili sem s tam.

V tom sa začal Harry smiať. Zmrd.

"To vôbec nie je vtipné," prevrátila som očami. Zo zeme som si vzala svoju tašku a zamierila som ku schodom. Harryho som počula hneď za sebou a tak som len zrýchlila.

"Faith, počkaj na nás!" zakričal Niall.

Ignorovala som ho a rozbehla sa po schodoch. Keď to šlo, brala som ich aj po dvoch. Najprv sa mi to zdalo ako skvelý nápad. Na piatom poschodí mi však pľúca začali horieť a prestala som si cítiť nohy. Počula som Harryho kroky, alebo skôr skoky, tesne za mnou.

"No tak, ľudia, čo ste sa zbláznili? Prečo bežíte?" kričal Niall, ale keď som sa obzrela nikde som ho nevidela. Videla som len Harryho sčervenalú tvár, ktorá sa priblblo usmievala.

"Páčia sa mi tvoje džíny," povedal. Oh bože, celý ten čas bol za mnou. Prekrútila som očami. "Sedia ti vážne dobre, hlavne tu," zamumlal blízko môjho ucha a položil mi ruku na zadok.

"Prestaň!" skríkla som a strčila som doňho, až skoro spadol zo schodov. "Preboha živého, ako s tebou budem môcť zdieľať izbu?! Chcem vlastnú, hneď!"

"Nebuď hneď dramatická," zasmial sa. "Len si robím srandu."

Prebodla som ho pohľadom a pokrútila hlavou. "Choď predo mnou, nechcem aby si sa mi pozeral na zadok."

"Nie je to skôr tak, že by si sa rada pozerala na ten môj?"

"Nie je sa na čo pozerať," zaklamala som. Pravdou bolo, že Harry mal veľmi pekný zadok, ale to by som mu nikdy nepovedala.

Prešiel predo mňa a znova sa rozbehol po schodoch. Kde berie toľkú energiu? Rozbehla som sa za ním, pretože som začula Nialla, ktorý bol už skoro za mnou. Nepotrebovala som ďalšie poznámky k môjmu pozadiu. Keď sme došli na ôsme poschodie lapala so po dychu.

"Pohni si," mumlal Harry a poklepkával nohou. Čakal pred dverami, pretože kľúče som mala ja.

"Nehuč po mne," povedala som potichu a kľúče už boli v zámke. Otvorila som dvere a vošla som prvá. Chcela som tú lepšiu posteľ.

Rýchlo som z nôh skopla tenisky a rozbehla som sa do izby. Ďaleko som sa však nedostala, pretože sa mi okolo pása omotali dve silné ruky a zastavili ma v pohybe.

"Beriem si tú pri okne," povedal a postavil ma na opačnú stranu izby. Nemal s tým najmenší problém aj keď som so sebou metala ako najviac to išlo.

"Ja si beriem tú pri okne!" skríkla som.

Skočila som mu na chrbát. Nohy som omotala okolo jeho pása a ruky okolo jeho ramien. Absolútne to ignoroval a spolu so mnou na chrbte prešiel k posteli.

"Prosím, Harry," skúsila som milo.

"Na tejto posteli spím ja, ale ak chceš, môžeš sa ku mne pridať."

"Dobre."

"Fakt?"

"Áno."

Vitajte pri novej časti, ktorá je tu podozrivo skoro, ale rozbehli sme sa :D vlastne sme ani pôvodne nevedeli čo napíšeme a vzniklo z toho toto, tak snáď ste spokojné a tešíte sa na novú časť (my same nevieme čo sa v tej posteli bude odohrávať:,D) takže postrehy, názory atď do komentárov ako obvykle (ako keby to komentoval viac ako 1človek:DDD)
a ďakujeme za voty a komentár k predchádzajúcej časti,nakoplo nás to :)

Votes&Comments

lots of love

Annie&Katherine


Beautiful Idiot (Harry Styles SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora