17. časť - Mokré sny

284 23 2
                                    

Prešľapovala som pred dverami a v pravej ruke stískala kľúčku dverí od mojej kúpeľne. Voda vo vedľajšej miestnosti prestala tiecť pred pár minútami a vedela som, že Harry už je pravdepodobne v izbe. Osušku som si pre istotu ešte raz pritiahla bližšie k telu.

Ako som si mohla zabudnúť pyžamo?

Možno to bolo tým, že som bola tak veľmi nahnevaná na Harryho a jeho detinské správanie.

Odomkla som a otvorila dvere cez ktoré som nakukla do izby. Nikto tam nebol, takže som rýchlo prebehla k taške, v ktorej boli všetky moje veci.

Keď som si z nej vyberala veci, začula som, ako sa otvárajú vchodové dvere do nášho apartmánu. Rýchlo som sa vstala a zakryla všetko, čo sa dalo. V dverách stáli všetci chalani.

"My.. sme si len prišli prespievať pár songov," zamrmlal Liam. To už bolo jedno, keďže ma práve všetci videli polonahú. Všetci sa tvárili prekvapene. Až na Harryho. Ten sa uškŕňal akoby sa mu práve niečo perfektne vydarilo.

"Mohli by ste na chvíľu odísť?" zavrčala som a líca ma pálili.

"Nie."

"Áno."

Povedali Harry a Liam naraz.

Pokrútila som hlavou a rýchlo som sa zamkla v kúpeľni. Ten idiot to určite celé naplánoval.

"Faith, prepáč, nevedeli sme, že si len v uteráku," klopkal mi na dvere Niall.

"Nevadí, nie je to vaša vina," zamrmlala som a previekala som cez seba tričko.

Odďaľovala som moment kedy budem musieť vstúpiť do izby a všetkým im čeliť.

Takže som si vyfénovala vlasy, odlíčila sa a vyčistila som si tvár a potom som chvíľu sedela na kraji vane.

Keď som už nepočula ich synchronizovaný spev, ktorý bol mimochodom celkom fajn, a keď som už nepočula žiadne hlasy, pomaly som otvorila dvere.

Harry ležal rozvalený na posteli s telefónom v rukách. Mal na sebe šedé tepláky a jeho tričko ležalo na zemi pri posteli.

Potichu som prešla k druhej posteli a sadla si na ňu. Na chvíľu po mne prešiel pohľadom a potom sa znova venoval telefónu.

"To, že tú posteľ si beriem ja som myslela vážne," povedala som po chvíli ticha.

"Ja si skôr pamätám to, že si nakoniec súhlasila s tým, že na nej budeme spať obaja." Stále sa hral s telefónom.

"Rozvaľujem sa," zamumlala som, pretože som ho chcela presvedčiť aby mi tú postel nechal.

"A já chrápem," mrkol na mňa.

"Vraj aj dosť kopem," nenechala som sa.

"A ja mávam mokré sny," povedal. Len som párkrát zamrkala a zostala naňho nemo zízať.

"Túto informáciu som nepotrebovala vedieť," povedala som nakoniec a natiahla som sa na posteľ. Teraz sa mi nezdala taká zlá. Všetko bolo lepšie ako riskovať, že by sa v noci Harry pri mne... uvoľnil.

"Rozmyslela si si to?" opýtal sa pobavene keď si všimol ako si natriasam vakúš.

"Tak trocha," povedala som a snažila som sa nájsť si tu správnu polohu. "Mohol by si zahasiť svetlo?"

"Hmm," zamumlal nezaujato a s mobilom v rukách sa vytrepal z postele. Hneď ako bol dostatočne ďaleko som vybehla z postele. Zamotala som sa do paplónu, pošmykla som sa na Harryho tričku, ale nakoniec som bezpečne skončila v posteli, na ktorej sa pred chvíľou vyvaľoval on.

Len sa pousmial. "Vedel som, že si to rozmyslíš," povedal, keď prišiel k posteli a chystal sa ľahnúť vedľa mňa.

Vystrčila som nohu a chodidlo som položila na jeho hruď. "Nie."

Ladne ho zložil dole. "Áno."

"Nezmestíme sa sem obaja," precedila som cez zaťaté zuby a na dôkaz mojich slov som roztiahla ruky a nohy do strán a snažila som sa zabrať čo najviac miesta.

Harry sa začal smiať. A vtedy som si uvedomila, že som musela vyzerať ako psychopat.

"No tak, poddaj sa, nebude to tak zlé," usmieval sa a snažil sa ma postrčiť ku kraju postele, aby si mohol ľahnúť.

"Nechaj ma," protestovala som.

"Tak fajn," povedal a išiel k druhej, nechcenej posteli.

Fakt to bolo také ľahké?

Zahrabal sa pod perinu, takže som videla len jeho brčkavé vlasy a otočil sa mi chrbtom. Otočila som sa na druhú stranu a zaspala som.

***

Počas noci som sa zobudila na nepríjemný zvuk, ktorý z môjho mozgu robil kašu. Vystrašene som sa zdvihla do sedu a obzerala sa okolo seba. Ako obvykle som zabrala obrovskú čast postele, ale jedna vec nebola vôbec obvyklá.

Harry ležal v rohu postele, stočený do kĺbka a pravdepodobne sa v spánku hral na drevorubača, pretože ten príšerný zvuk vychádzal z neho. Ten idiot si ku mne prišiel ľahnúť, keď som zaspala.

"Harry!" skríkla som. Nepohol ani brvou. Nie žeby nejaké brvy mal. Proste ďalej ležal skrútený v kĺbku a pokojne dýchal.

Priplazila som sa k nemu a palcom a ukazovákom som mu stisla nos, takže nemohol dýchať a ten zvuk na chvíľku prestal.

Pohol rukou a dal ňou preč tú moju. Už som si išla myslieť, že sa prebudil. Namiesto toho sa pretočil tvárou ku mne, pritisol sa na moje telo a rukou ma oblabil okolo pása. Položila som dlane na jeho hruď a snažila sa ho odtlačiť, ale zdalo sa, že to s ním nič nerobí.

"Tak fajn, Harry, žiadal si si o to," zamumlala som. Pokrčila som nohu v kolene a potom som ňou vykopla vpred.

Strhol sa a stále so zatvorenými očami do mňa surovo strčil. "Prestaň, Niall. Bolelo to." A otočil sa na druhý bok.

"Idiot," dostala som zo seba cez stisnuté pery a otočila som sa k nemu chrbtom.

Neviem či ste uverili svojim očiam, ale áno.. máme pre vás novú časť! :D a s ňou aj očakávanú scénu v posteli no.. napíšte nám do komentára čo si o tom všetkom myslíte, rady by sme to vedeli :D no a ako obvykle ďakujeme za votes a komenty k predchádzajúcim častiam, stále nás to nesmierne poteší a motivuje k napísaniu ďalšej časti:) Čo si myslíte, že sa stane v najbližšej časti?

lots of love❤️

Annie&Katherine


Beautiful Idiot (Harry Styles SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora