14. časť - Balkón

374 27 1
                                    

Vyfúkla som vzduch a pred ústami sa mi začala formovať ďalšia ružová bublina, ktorá o chvíľku neskôr praskla a prilepila sa mi na nos a pery. Zayn sediaci vedľa mňa sa začal smiať a ja som len zoškrabala žuvačku z tváre a vrátila ju do úst.

Dym z jeho cigarety ma štípal v nose, ale nemala som silu postaviť sa a odísť. Zmysly som mala príjemne otupené z vodky, ktorú doniesli na moju izbu, pretože ako povedal Niall, najlepšie riešenie problému je naňho zabudnúť. A to, že dokonca aj môj vlastný brat si myslel, že som kurva bol vážne veľký problém.

„Čas na ďalšie kolo," zakričal Harry zvnútra a o minútu už všetci stáli na balkóne s pohárikmi v rukách. Niall, ktorý mal v rukách fľašu po pár neúspešných pokusoch, keď sa netrafil do pohárika a priezračná tekutina skončila na podlahe, vyhlásil, že piť sa bude z fľaše.

Fľaša kolovala z ruky do ruky a nakoniec prázdna skončila pri Liamovi, ktorý s ňou zmizol vo vnútri.

„Myslím, že asi zakotvím tu," zamumlal Louis. Sadol si na podlahu vedľa mňa, ale namiesto toho, aby sa oprel o zábradlie, si ľahol na zem a hlavu si položil na moje stehno. O pár minút sa predo mnou objavil Niall s nevinným úsmevom a s vankúšom v rukách. Vankúš si položil na moje nohy kúsok pod Louisa a hneď na to už ležal natiahnutý na chrbte a pozeral na mňa s iskričkami v očiach. Len som prevrátila oči a urobila ďalšiu bublinu.

„Nevadí ti to?" opýtal sa Harry a hlavou kývol k mojim nohám. Zamračila som sa, pretože som si ani neuvedomila, že Zayn zmizol, ale po množstve vodky, ktorú som vypila som nemohla byť veľmi prekvapená, že nestíham registrovať všetko, čo sa okolo mňa deje.

Sklonila som hlavu dole a všimla si, že obaja majú zavreté oči a pravdepodobne už zaspali.

„Nie, je to v pohode," zamumlala som. Palcom a ukazovákom som vybrala ružovú žuvačku z mojich úst a hodila ju za seba. Predstavila som si, ako niekomu padne na hlavu a musela som sa zachichotať. Harry len nadvihol obočie a usmial sa. V lícach sa mu urobili jamky a ja som mala neskutočné nutkanie strčiť do nich ukazovák, ale namiesto toho som chrbát odlepila od zábradlia a prstami zachytila spodok mikiny. Pretiahla som si ju cez hlavu, skrútila ju do guľky a položila ju Harrymu na rameno. Trochu som sa pomrvila a hlavu zložila na môj provizórny vankúš.

„Budem mať narodeniny," nadhodil Harry po chvíľke ticha. Len so zahmkala a zavrela oči. „Chceme to ísť osláviť do Vegas. Len som sa chcel spýtať, či pôjdeš s nami, alebo pôjdeš radšej za Adamom."

„Nechcem vidieť Adama." Bolo mi jedno, že som znela ako malé decko. Adam mi ublížil, nenechal ma vysvetliť mu to. Proste uveril tomu, čomu veria ostatní.

„Mohli by sme ho pozvať na moju oslavu. Porozprávali by sme sa a-" prerušila som ho skôr ako stihol dokončiť vetu.

„Nie je o čom sa rozprávať. Myslí si, že som kurva, je to preste tak, ako to je."

„Faith, musíš mu to len vysvetliť. Porozprávame sa s ním a on to pochopí. Sme v tom spolu, dobre?" chytil ma za ruku a preplietol naše prsty. Prikývla som, aj keď som tomu neverila.

Uvedomila som si, ako mi pri jeho dotyku prešiel po chrbte mráz. Zarazilo ma to a tak som naše ruky oddelila od seba.

„Čo by si si prial na narodeniny?" Zmenila som tón hlasu na veselší a taktiež aj tému, aby som ho presvedčila, že už nemyslím na môjho brata.

„Narodeninový sex," zamumlal. Vypleštila som oči a podvihla hlavu, aby som sa naňho mohla pozrieť. Na tvári mal obrovskú úsmev, hrýzol si do spodnej pery a oči mu žiarili.

„Nemyslím si, že sex je pre teba niečo výnimočné," povedala som. „Veď môžeš mať hociktorú." Prerušila som očný kontakt a opatrne som sa pomrvila na mieste. Nechcela som zobudiť Nialla a Louisa.

„Tiež by si nemala veriť všetkému čo počuješ."


Ahojte :) dlho (ne)očakávaná časť je tu!! Hurraay.. Asi by to chcelo vysvetlenie pre tých z vás, ktorí čakali a nič neprichádzalo. Takže bola to v podstate jedna veľká pauza od wattpadu, písania,tvorenia atď.. chcelo to prečistenie hlavy, aby sme mohli tvoriť nové nápady, aby pre vás (a nás) nebolo čítanie nudné a nezáživné. Ďakujeme, ak budete v čítaní a podporovaní nás pokračovať.. je to fajn pocit mať tak fajn čitateľov :) 

Lots of love

Annie&Kate

Beautiful Idiot (Harry Styles SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora