"Mali by to byť fotky do jedného magazínu, budú na titulnej stránke, takže by to chcelo niečo obyčajné s nádychom elegancie," vysvetlila mi Grace, nízka blondína, s ktorou by som dnes mala vyberať outfity. Bola veľmi milá, vlastne ako všetci tu.
Spoločne sme sa začali prehrabovať medzi vešiakmi. Dnes som sa nevidela s nikým okrem Lou a Grace. Museli sme si privstať kvôli príprave všetkého. Za čo som bola aj celkom vďačná. Myslím, že by mi neprospelo stretnúť Harryho pri raňajkách, zničilo by to krásny deň. Dúfam, že obliekanie jeho, si vezme na starosť Grace.
Večer som samozrejme nezabudla zavolať Adamovi. Nechtiac som sa prekecla o mojej nohe, čo som ihneď ľutovala. Začal robiť scény ako keby som ju mala zlomenú. Nič s ňou nie je. Samozrejme nezabudol použiť menšie nadávky na Harryho osobu, čo sa mi aj celkom páčilo.
"Kedy by mali prísť?" opýtala som sa a hľadala som niečo, pre každého z nich.
"Och, mali by tu byť každú chvíľu. Myslíš, že by si to tu bezomňa pár minút vydržala? Len si zatelefonujem." Grace mi zamávala čiernym mobilom pred očami. Prikývla som a tak ma nechala v miestnosti samú. Fascinovali ma všetky kúsky oblečenia. Boli to dosť drahé a kvalitné značky, o ktorých som ja mohla len snívať.
Zamyslela som sa, koľko asi tak môžu zarábať. Musí to byť dosť veľký balík peňazí. Keď som podpisovala zmluvu, bola tam dosť veľká suma na to, že s nimi budem iba počas turné.
Robia to len pre peniaze? Čo ak áno?
"Ahoj Faith," ozvalo sa od dverí, na čo som sa mykla. Usmiala som sa na Zayna, ktorý prichádzal ku mne.
"Ahoj." odzdravila som. Zayn si sadol na pohovku, vytiahol mobil a ďalej sa mi nevenoval.
Po chvíli som z vešiaka zvesila košeľu tmavo modrej farby.
"Mohol by si si ju vyskúšať?" Hodila som ju na pohovku vedľa neho. Niečo si zamumlal a mobil si vsunul späť do vrecka. Otočila som sa, aby som mu dopriala chvíľku súkromia a ku košeli hľadala vhodné nohavice.
"Myslím, že nie som košeľový typ." zamumlal Zayn a ja som sa otočila.
Zamračila som sa, pretože som nechápala o čom to hovorí. V tej košeli bol rozkošný.
Pristúpila som k nemu a narovnala mu golier.
"Vieš, že má snúbenicu?" pri tom hlase sa celé moje telo naplo.
Dostavil sa Harry Zasraný Egoista Styles.
"Nerobím nič nezákonné," zamrmlala som a ďalej som Zaynovi opravovala golier.
"Myslím, že v tej košeli si vážne sladký. Bol by si v pohode s tým, že by sme k tej košeli dali nejaké čierne jeansy?"
"Mal by som zavolať Perrie, aby si na svojho sladkého Zayna začala dávať väčší pozor." Harry si sadol na Zaynove miesto a sledoval ako som mu začala vyhŕňať rukávy.
"Myslím, že by to bolo fajn." Očividne Zayn takisto nemal náladu na Harryho ironické poznámky.
"Hej, Harry. Vieš, že som volala Adamovi?" vyhŕkla som s úsmevom. Sledovala som ako Harryho telo stuhlo a snažila som sa nesmiať.
"Čo vravel?" odkašľal si. Znova som prešla k vešiakom a hľadala som čierne jeansy Zaynovej veľkosti.
"Myslím, že ti to povie sám." zlý úškľabok bol vidieť na mojich perách keď som Zaynovi podala čierny kúsok oblečenia.
"Asi vážne pôjdem zavolať Perrie." zamumlal Zayn. V jeho hlase boli jasne cítiť rozpaky.
"Len bež, lebo ťa toto zle dievča zvedie," zamrmlal Harry, pri čom sa nervózne hral s prstami.
Zayn bez slova odišiel, zatiaľ čo ja som sa zamyslela, kedy si oblečie jeansy.
Ale keď som si uvedomila čo povedal otočila som sa k nemu so zdvihnutým obočím. "Zlé dievča?"
"Iba zlé dievčatá flirtujú so zasnúbenými chalanmi." Prikývol s úškľabkom v tvári. Nadýchla som sa, aby som mu v tej sekunde nevylepila facku.
"Neflirtovala som. Len som konštatovala." mykla som ramenam
"Čo teda spomínal Adam?" opýtal sa rozpačito.
"Snáď sa nebojíš." zasmiala som sa.
"Trocha. Adam vie byť dosť strašidelný keď chce." zamumlal a ja som sa rozosmiala.
Do miestnosti vošla Grace s ustarosteným výrazom. "Nestíhame!" vyhŕkla.
Máme tu pre vás novú časť:) ďakujeme za každý jeden vote a komenty by naozaj potešili :3 privítame akékoľvek názory a naviac to povzbudí v písaní :) nová časť by mala byť čoskoro:)
Lots of love<3
Kate&Annie
YOU ARE READING
Beautiful Idiot (Harry Styles SK)
FanfictionBolo to takmer dokonalé. Mala som úžasnú prácu, našla som si skvelých kamarátov a cestovala som z jedného štátu do druhého. Ale keď som sa raz zobudila v Harryho izbe vo Vegas, s ním po boku, nič si nepamätala a na prste som mala obrovský diamant, n...