S Harrym sme si objasnili situáciu týkajúcu sa Thomasa. Padla dohoda, že on sa nebude miešať do môjho osobného života a ja zasa do jeho. Nebol to tak veľmi môj osobný život, keďže som s Thomasom naozaj nechcela nič mať. Všetko čo povedal mi lichotilo, ale bol pre mňa veľmi sladký a miestami až dotieravý. Asi to je to správne slovo. Nemala som predstavu o mojom vysnívanom chlapovi, ale on ním určite nebol. Aj tak si myslím, že náš posledný kontakt bol, keď sme s chalanmi a zvyšnými ľuďmi odchádzali preč a on sa na mňa sladko usmial. Aspoň ja som sa nechystala ho kontaktovať.
"Faith, čo ty a Thomas?" opýtal sa s úškrnom na tvári Louis. Čakala som podobné uštipačné poznámky. Za tých pár dní som si všimla, že sa chalani po väčšine správajú stále ako dospievajúce deti.
"Nič?" odpovedala som neurčito. Spoza tmavého okna auta som si obzerala New York, ktorý ma celkom fascinoval. Boli sme už na ceste do obrovskej arény, kde sa malo všetko potrebné ohľadom oblečenia a líčenia pripraviť. I keď sme boli s chalanmi dohodnutí, že si môžu obliecť v podstate čokoľvek, manažér sa chcel prostredníctvom nás uistiť či nepôjdu na pódium iba v trenkách. Môj názor je, že by toho možno boli schopní.
"Aký Thomas?" Zaujímala sa Lou, ktorá sa viezla v päť miestnom priestrannom aute s nami. Miesto vedľa šoféra zaujal Zayn, ktorý, myslím si, nevenoval svoju pozornosť nám vzadu.
"Fotograf. Nevšimla si si ako s ňou flirtoval?" zaškeril sa Louis a ja som prekrútila očami.
"To, že flirtoval nič neznamená. Nepáčil sa mi." A privrela som viečka. Nemala som rada tieto typy situácii.
"Ak sa jej nepáči, tak nie je čo riešiť, nie?" Konečne normálne slová, ktoré povedala Lou.
"Pre boha, veď tomu chlapovi sršalo z očí, že s tebou chce fotiť akty alebo čo!" povedal Louis.
"Tak to nebolo," povedala som. Nepáčilo sa mi, že z Thomasa urobil úchyla. "Len mi hovoril pekné veci, nič viac."
"Ako myslíš," pokrčil Louis ramenami. "Ale možno by si mala vedieť, že má tvoje číslo."
"Čo?" Nahla som sa dopredu, aby som na Louisa cez Lou uvidela a hodila som po ňom neveriacky pohľad.
"Mali sme pocit, že sa aj on páči tebe. Chceli sme vám to uľahčiť." Snažil sa obraňovať.
"Kto my?" Skenovala som ho pohľadom. Aj tak som dosť dobre vedela, kto mu to číslo dal.
"Harry a ja." Hnev zo mňa začal sršať hneď ako som to začula. To som si mohla myslieť. Nikto okrem Harryho na mňa číslo nemal. Zatiaľ nebola príležitosť ho dať aj ostatným. Harrymu som ho dala, keď som sa rozhodla ísť na turné.
"Pokoj, je to len číslo." povedal Louis s úsmevom, keď si všimol môj výraz.
"Louis, nemali ste robiť urýchlené závery. Vieš čo to je, mať na krku otravného chlapa?" Ozvala sa Lou pokojne. Aspoň ona ma plne chápe. Možno sme spriaznené duše, kto vie.
"Neviem, ale tipujem, že o pár dní mi o tom Faith porozpráva." Samoľúbo sa zasmial a pozrel sa von oknom. Odvrátila som od neho pohľad a hovorila som si, že to bude fajn. Veď Thomas nemusí byť až taký otravný a možno pochopí, keď mu poviem, že ja nie som tá pravá.
* * *
"Myslím, že by si mohol zvážiť ešte toto tričko. Mne osobne príde ako presne pre teba." Podala som Liamovi biele tričko s potlačou. Nerobilo mi dobre, keď sa predo mnou prezliekali muži, ktorí mali takto krásne telá. Snažila som sa naňho pozerať čo najmenej , keď cez seba prevliekal bielu látku.
"Áno. Takto je to lepšie." povedala som mu, keď sa na mňa spýtavo pozrel.
"Dobre, Faith. Ďakujem." usmial sa na mňa. "Ako sa ti tu zatiaľ s nami páči?" Liam mi prišiel podobný ako Lou, veľmi vyspelý. Narozdiel od ostatných chalanov.
"Všetko je super," úsmev som mu vrátila. "Ďakujem za opýtanie." dodala som.
"Dnes nie je tvoja úloha mi dávať na tvár tie otravné veci?" Zasmial sa. Nečudovala som sa, že mu prišli otravné. Sama som si myslela, že to vôbec nepotrebujú.
"Nie." Pokrútila som hlavou.
"A čo koncert? Tešíš sa?" opýtal sa. Úprimne som nevedela či by bolo možné sa dostať niekde do hľadiska, keďže bol koncert vypredaný. A na druhej strane, zo zákulisia to určite nebude taký zážitok.
Spýtavo som nadvihla obočie a čakala som či niečo dodá.
"Mohla by si prísť pod pódium, je tam priestor, v ktorom nikto nie je, fanúšici sú až ďalej." oznámil. "Mám taký pocit, že tam pôjde aj Grace, mohli by ste ísť spolu." dodal.
"To by bolo úžasné." usmiala som sa.
* * *
Spolu s Grace sme sa premiestnili pod pódium a vnímali všetok ten vreskot a hluk, keď sa svetlá zhasili a na obrovskej obrazovke začala ísť úvodná ukážka, v ktotej boli chalani.
"Mám pocit, že sme si mali zobrať štuple, aspoň pre začiatok," pvedala Grace. Teda skôr kričala, aby som jej mohla rozumieť.
S úsmevom som prikývla a pozorne sledovala ukážky.
Po chvíli prišli na pódium chalani a to bolo niečo. Sama som sa čudovala ako všetok hluk a piskot môže moja hlava vstrebať. Chalani mali pár úvodných slov a koncert sa začal. Spievali pesničky, ktoré som počula prvý raz v živote, ale zdalo sa, že všetci ostatní ich poznajú, pretože spievali s nimi. Páčilo sa mi to, akí boli na pódiu uvoľnení a spontánní. Na nič sa nehrali, správali sa tak, ako keď sme boli spolu v reštaurácii.
Pri jednej z pesniečiek sa Niall chytil za rozkrok a práve vtedy som si uvedomila, že krik na začiatku nebol nič. Musela som však priznať, že Niall vyzeral vážne žhavo.
Keď sa jedna z mnohých pesničkek skončila, Harry sa zohol pre fľašu s vodou. Fanúšičky začali pišťať a ja som netušila prečo. On sa len uškrnul. Z fľaše sa napil. Čo ma ale prekvapilo bolo, že voda z jeho úst putovala na mňa s Grace. Hneď po tom, čo som sa šokovane pozrela na Harryho tvár som na sebe pocítila ďalšiu varku vody; z fľaše. Pozrela som sa na svoje biele tielko, ktoré bolo celé mokré od vody. Myslím, že moja sánka bola niekde na podlahe. Rýchlo som si začala utierať vodu z tváre. Biele tielko sa mi prilepilo na kožu a na Harryho tvári sa objavil úškrn. Pozrela som sa na Grace, ktorá na tom bola podobne ako ja.
"Idiot," zamrmlala som si pre seba a z kabelky som si vybrala hygienické vreckovky. Toto si ešte odskáče. Na mňa vodu nikto vypľúvať a vylievať nebude.
Ahojte :) znova po dlhšej dobe sme tu s novou časťou :) je dlhšia, tak dúfame, že si ju užijete.. v komentároch by nás potešili názory na celý príbeh :) a ďakujeme za voty k všetkým častiam, vážime si to :)
Lots of love
Annie&Kate
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beautiful Idiot (Harry Styles SK)
FanficBolo to takmer dokonalé. Mala som úžasnú prácu, našla som si skvelých kamarátov a cestovala som z jedného štátu do druhého. Ale keď som sa raz zobudila v Harryho izbe vo Vegas, s ním po boku, nič si nepamätala a na prste som mala obrovský diamant, n...