13. časť - Adam

473 36 4
                                    

„Som v poriadku, Adam. Vážne sa o mňa nemusíš báť,“ opakovala som stále dookola, ale vedela som, že ani tento raz ma nepočúva. Je proste príliš starostlivý.

„Nespráva sa tam k tebe niekto hnusne? Ak áno hneď mi to povedz. Som v inom štáte, ale Harry by sa o to postaral. Viem, že jemu by si nikdy nič nepovedala, ale mne môžeš povedať všetko, vieš to nie?“ prevrátila som očami a zvalila sa na posteľ. Neznášala som tieto jeho keci ala ja-som-tvoj-veľký-brat.

„Všetci sú milí, nemusíš sa báť. Ale je tu niečo čo ti musím povedať,“ môj hlas sa ku konci vety stíšil. Chcela som tomu dodať trocha dramatickosti. Bolo to odo mňa hnusné, ale rada som si z neho robila srandu.

„Dúfam, že nie si tehotná, Faith. Prosím povedz, že otcom nie je nejaký veľký čierny-“

Nemohla som sa viac držať. Vyprskla som do veľkého smiechu a musela som sa posadiť, lebo som mala pocit, že sa zadrhnem slinou.

„Nie je to smiešne,“ zafučal Adam a potom už bol ticho. Dával mi priestor na to aby som sa ukľudnila.

„Prepáč. Nie som tehotná. O tieto veci sa nemusíš báť, pretože sex som nemala už veeeeľmi dlho,“ zasmiala som sa, keď som počula ďalšie zadrhnutie po ktorom nasledoval veľký povzdych.

„Sakra, Faith, tieto veci si nechaj pre seba,“

„Fajn. Budem vážna,“ zhlboka som sa nadýchla. Vedela som, že to Adamovi musím povedať. Ak by sa to dozvedel od niekoho iného bol by nahnevaný na mňa a aj na Harryho. „Myslia si, že chodím s Harrym.“

„Čože?“ priškrtene vykríkol a ja som si musela na chvíľu odtiahnuť mobil od ucha. „To nemyslíš vážne, Faith! Požiadal som ho, aby ti dal normálnu prácu. Nechcel som, aby si z teba spravil osobnú kurvu.“

Jeho slová boleli. Bolelo ma, že si naozaj myslí, že by som spala s Harrym. Bolelo ma, že si myslí, že som kurva.

„Nie je to tak-“ zamumlala som, ale bolo neskoro, pretože z mobilu sa už ozývalo nepríjemné pípanie, ktoré bolo znamením, že zrušil náš hovor.

Môj vlastný brat si myslí, že som kurva. Harryho osobná kurva. Sledovala som mobil a až keď som začala vidieť rozmazane som si uvedomila, že mi z očí padajú slzy. Mobil som zovrela v ruke a celou silou ho hodila do steny. Čierny Iphone s hlasným buchnutím dopadol na zem a v stene ostala malá diera. Ups.

Slzy nekontrolovateľne padali z mojich očí a ja som sa stočila v posteli do klbka a tvár zaborila do vankúša. Na bielom vankúši budú pravdepodobne škvrny od špirály, ale to ma nezaujímalo. Všetko na čo som dokázala myslieť boli Adamove hnusné slová.

V hlave som si predstavila obrovskú ceduľu s blikajúcim neónovým nápisom ‘kurva‘ nad mojou hlavou. Zdá sa, že ho videl každý okrem mňa. To, že som mala sex len s jedným chlapcom ich očividne nezaujímalo.

Dvere na mojej izbe sa rozleteli a počula som aj to ako narazili do steny, no ja som len nehybne ležala. Predpokladala som, že je to Niall, pretože on vždy prišiel do mojej izby tak, že zobudil ľudí v izbách vedľa mňa. Nemala som náladu na jeho hyperaktívne správanie a tak som sa proste tvárila, že spím.

„Viem, že nespíš,“ zavrčal Harry a hneď na to som počula ako opatrne zavrel dvere. Ha, to mu už nepomôže. „Čo sa stalo? Volal mi Adam a povedal mi, no povedal mi pár pekných slov.“

„Povedala som mu, že si všetci myslia, že s tebou chodím,“ zamumlala som do vankúša. Hneď na to som však zodvihla hlavu a zopakovala to, pretože s hlavou vo vankúši som si nerozumela ani ja. „Povedal, že si si o mňa spravil osobnú kurvu.“

„Čože? Nevysvetlila si mu to?“ cítila som, ako si sadol vedľa mňa na posteľ.

„Nestihla som,“ zašepkala som. To, že plačem bolo cítiť aj v mojom hlase a ja som sa nenávidela za to, že pred ním už druhýkrát plačem.

„Keď sa trocha upokojí zavoláme mu a vysvetlíme mu to, dobre?“ musela som sa usmiať nad tónom akým to povedal. Akoby som bola nejaké divoké zvieratko, ktoré chce ukľudniť, pretože sa bojí, že by ho mohlo pohrýzť.

„Dobre, ďakujem,“

„Nemáš vôbec za čo.“

 Harryho dych som na zadnej časti krku cítila ešte skôr ako sa jedna jeho ruka obkrútila okolo môjho pása. Položila som ruku na tú jeho a preplietla som naše prsty. Potrebovala som niekoho kto by my utešil a Harry, aj keď bol totálny idiot, bol asi najlepšia voľba. 

Prepáčte, že ste museli čakať tak dlho na takú blbosť.. 

Annie&Kate

Beautiful Idiot (Harry Styles SK)Where stories live. Discover now