Capitolul 13.

341 21 17
                                    

Trandafiri fara spini.

* Piesa este geniala, auditie placuta! *

Ma uitam la tavan si incercam sa-mi dau seama de ce m-am oprit atunci cand l-am vazut pe Jason. Jeff a trebuit sa plece cateva zile pentru a se ocupa de niste treburi urgente, iar eu nu il puteam insoti caci l-as fi incurcat si nu vroiam asta. Era ora doua dimineata si toti erau in camerele lor, dormind sau ocupandu-se de alte treburi personale. Am auzit usa cum se deschide cu un scartait si cum este incuiata, dar nu m-am intorc spre cel ce intrase in camera, desi banuiam cine era. M-am ridicat in capul oaselor si mi-am indreptat privirea spre fereastra, luna era plina si lumina camera atat de puternic incat puteai sa spui ca este ziua, desi era o noapte de noiembrie.

O mana mi-a cuprins talia si m-a lipit de abdomenul tare a posesorului, acesta asezandu-si capul pe umarul meu. Suvitele rosii ca sangele stateau libere si se contopeau cu ale mele, dandu-mi senzatia ca am parul multicolor. Respira sacadat, facandu-ma si pe mine sa fac la fel. Nu faceam niciunul nici o miscare, ci stateam si priveam fereastra. Trecusera patru zile de cand sunt in acesta casa, dar simt ca au trecut cateva luni! Doua degete lungi mi-au cuprins barbia si m-au fortat sa-l privesc, ochii lui capatasera din nou acea nuanta de verde superba care ma innebunea. Nu reactionam. De ce as fi facut-o? Nu ii puteam spune lui Jeff pentru ca l-ar fi omorat! Jason si-a apropiat buzele de ale mele si ne-am unit privirile, pentru prima oara lasandu-ma sa-i privesc fiecare trasatura a fetei, era frumos! Mi-am trecut degetele peste cicatricea de pe fata sa, dar acesta mi-a prins mainile incet si le-a indepartat, apropindu-se de mine. De acesta data era tandru si afectuos, nu brutal. Buzele noastre s-au lipit timide de parca ar fi fost, pentru amandoi, primul sarut din viata noastra. Jason mi-a dat drumul la maini si mi-a cuprins, pentru prima oara, fata in palme si a adancit sarutul. Mi-am strecurat mainile in parul sau rosiatic si l-am adus mai aproape de mine, luandu-l prin surprindere.

Ne-am departat, amandoi cersind dupa o gura de aer, chiar daca sarutul a fost lent si tandru. Privirea lui a cautat-o disperata pe a mea, cand a gasit-o a zambit si mi-a mangaiat obrazul. A urmat inca un sarut, dar mai flamand si mai apasat, in acest timp Jason dandu-si jos tricoul negru. Corpul lui era perfect, din toate punctele de vedere, arata ca un zeu!

M-am trezit speriata si transpirata, gura cersindu-mi dupa apa. Am coborat in graba scarile si m-am indreptat spre bucataria intunecata, era patru dimineata. Faptul ca Jeff a plecat cateva zile imi face mintea s-o ia razna si sa-si imagineze lucruri care ma depasesc. Mi-am turnat suc de portocale intr-un pahar si l-am dat pe gat, lasandu-mi gura sa se bucure de gustul revigorant. In bucatarie a intrat ultimul om pe care as fi vrut sa-l vad in acesta seara, Jason. Era imbracat intr-o pereche de pantaloni scurti lejeri, bustul sau era gol si parul prins intr-o coada neglijenta. Tot sangele mi-a urcat in obraji dandu-le o culoare rosiatica, de ce trebuie sa arati ca in visul meu? Am dat sa ies din bucatarie dar acesta m-a oprit si m-a privit cu o spranceana ridicata.

- Ce ai patit?

- N-Nimic! Am avut un vis nebunesc, atata tot! spun balbaindu-ma si ii evit privirea.

- M-ai visat? replica lui m-a facut sa-l privesc socata si sa rad prostesc.

- De ce ai crede asta? intreb incercand sa par calma.

- Ai spus "De ce trebuie sa arati ca in visul meu?" mai devreme! a spus zambindu-mi, iar eu am simtit cum ma voi prabusi.

- Nu am spus asta! am protestat.

Jeffy  (  Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum