Fete adevarate...
Pana in momentul in care ceasul a indicat mandru ora sapte si treizeci de minute, am privit-o pe Theo cum doarme linistita la pieptul meu care se ridica din ce in ce mai rapid. Imi era groaza de gandul ca, odata ce va afla cine sunt cu adevarat, va pleca. M-am indragostit de ea si gandul ca nu o voi mai vedea ma distruge. Batai repetate in usa m-am facut sa ies dintre gandurile mele incurcate si sa revin cu picioarele pe pamant. M-am ridicat din pat incercand sa nu o trezesc pe Theo, care dormea ghemuita in patura pufoasa si calduroasa. In timp ce ma indreptam spre usa de la intrare, simteam cum lumea pe care mi-am cladit-o in acest an, avea sa se prabuseasca. Am deschis usa si l-am privit rece pe Liu, care ma astepta asezat pe un geamantan negru. L-am omorat acum mult timp si totusi continua sa apara in fiecare an. Zambetul lui si cusaturile ma fac sa realizez ca el e viu, oare planuieste sa ma ucida? Surad la gandul meu si il privesc cu ura obisnuita.
- Buna, fratioare! spune zambindu-mi si imbratisandu-ma.
- Buna. Liu? intreb in soapta.
- Ce e?
- Nu fa galagie, iubita mea doarme! spun apasat si inchid usa dupa el.
- Iubita ta? Iubita? repeta abtinadu-se sa nu rada cu lacrimi.
- Da! spun apasat si ii astup gura.
Acesta intra in apartament si se aseaza pe canapea, privindu-ma cu o spranceana ridicata. Avea vesnicul fular in dungi, cand l-am omorat i-am acoperit fata cu el, apoi am plecat. O voce subtire si dulce mi-a strigat numele si eu am tresarit, cautand-o cu privirea. Tricoul lung ii acoperea corpul pana la genunchi, ceea ce m-a calmat. Liu a privit-o socat si s-a ridicat de pe canepea, Theo raspunzandu-i la privirea cu aceasi privire.
- Liu? a spus incet si s-a apropiat de el, acesta zambind.
- Ce faci aici, Mia? fratele meu s-a pozitionat in fata ei, eu ramanand in usa.
Fratele meu contiua s-o priveasca zambind, in timp ce ea era nedumerita de prezenta lui. Privirea i-a cazut asupra mea, apoi a spus timida:
- De unde va cunoasteti? i-am taiat-o eu, iar ea a zambit trist.
- Am fost impreuna pentru doi ani! am ramas impietrit in living, privind in gol.
- Jeff, voi de unde va stiti? a spus Liu si m-a privit fara expresie.
- E iubita mea. Theo, el e fratele meu! spun aproape pentru mine si aceasta clipeste des.
Imi era groaza sa stiu ca Theo a fost iubita fratelui meu, pe care l-am crezut mort pana la varsta de saisprezece ani cand m-a vizitat prima oara. Theo nu a mai zis nimic, chiar si atunci cand Liu a intrebat de ce tot o strig ca si "Theo", ea i-a spus doar ca si-a schimbat numele. Fara motive, fara complicatii.
- Doi ani? am spus incet si Theo m-a privit zambindu-mi trist.
- Da, apoi ne-am despartit, a spus rece si m-a luat de mana.
- V-ati culcat-
- Nu! mi-a taiat-o rapid si a zambit. Tu ai fost primul, el nu ar fi meritat!
Ma simteam ca intr-o telenovela, ceea ce nu imi convenea asa ca am inceput un subiect mai important. Un subiect care ma ingrozeste, dar nu il pot ignora.
- Stia? il intreb pe Liu si acesta ma priveste fara expresie.
- In cazul tau stie?
- Despre ce naiba vorbiti? rabufneste Theo si ne face pe amandoi sa o privim uimiti.
- Jeff e un criminal! spune Liu si il privesc nervos.
- Nu stia, idiotule!
- Stiam, spune Theo plictisita si imi zambeste.
- Theo, tu i-ai spus? intrebarea lui Liu m-a facut s-o privesc curios.
- Nu.
Theo a inceput sa-si frece genunchii agitata, ce ascundea de mine?
- Ce sa-mi spui? am spus privind-o cum incearca sa traga de timp.
- Scumpul meu frate...
Liu a inceput sa vorbeasca, dar Theo i-a taiat-o rapid.
- Sunt un criminal, ca voi doi! a strigat Theo si s-a ridicat in picioare.
- Cand aveai de gand sa-mi spui? am spus nervos si m-am apropiat de ea.
- Cand imi spuneai si tu!
Mi-am lipit buzele de buzele ei intr-un mod animalic, ce puteam vrea mai mult? Aveam o piticanie bruneta care arata adorabil, in ocrice moment al zilei, care era si un criminal in serie! Liu s-a apropiat de noi si m-a batut amical pe umar, eu privindu-l cu ura.
- Deci, frationare, pot iesi cu amica mea? a spus Liu si s-a apropiat de Theo.
- Daca vrei sa fii castrat! a spus Theo.
Liu a vrut s-o sarute, dar piticania mea l-a lovit in demnitate. Acesta s-a prabusit la podea, incepand sa geama din cauza durere, in timp ce eu si Theo radeam copios din acest motiv. Am aflat ca tatuajul lui Theo de pe spate a fost facut dupa ce cei doi s-au certat, intr-un moment de "agonie". Liu si Theo au inceput sa se certe, in timp ce eu priveam spectacolul amuzat. M-am ridicat in picioare si am luat-o in brate, ignorand pumnii pe care ii primeam in spate. Am stat imbratisati o perioada, Liu s-a indreptat spre fereastra doritor sa-si fumeze tigara, dar s-a intors la noi. O voce necunoscuta de afara ne-a strigat pe fiecare, ca apoi sa auzim cuvintele care ne-au impins sa fugim cat puteam mai rapid.
- Jeffrey Woods, Liu Woods, Theo Adams! Sunteti arestati! vocea politistului era pitigaiata ceea ce m-a facut sa rad, in timp ce fugeam spre iesirea de urgenta a blocului.
Am coborat toti trei si am inceput sa fugim printre blocuri, in timp ce sirenele politiei rasunau in spatele nostru. Dupa o cotitura, am continuat sa alergam pana la o scara de bloc, sirenele indepartandu-se si lasandu-ne sa ne tragem sufletul. Liu a lovit brutal un cos de gunoi, rasturnandu-l si facand multa galagie. Theo si-a trecut mana prin par nervoasa si eu m-am asezat pe scarile blocului, alergam de ceva vreme. Un om al strazii ne privea ca pe niste nebuni, ceea ce si eram. Am inceput sa fugim din nou spre padure, locul in care stiam sigur ca nu vom fi gasiti.
- Ce facem aici? a intrebat Theo si s-a asezat pe un bolovan.
- Vei vedea! spune Liu si il cauta, ca si mine, pe el cu privirea.
- Slender, nu! strig disperat cand un tentacul o cuprinde pe Theo de mijloc si o izbeste de primul copac.
La impactul cu copacul, Theo a scuipat sange si a incercat sa se elibereze, dar Slender o tinea mult prea strans.
- Retardat fara fata! De ce ai facut asta?! strig nervos si acesta ii da drumul, lasand-o sa cada pe pamantul rece.
- Pentru ca am vrut, altceva? spune indiferent.
- Ajut-o! strig la el si o iau pe Theo in brate.
- De ce as ajuta-o? spune rece si incepem sa mergem spre cabana.
- Acum!
Slender a oftat si a cuprins-o pe Theo, ca apoi amandoi sa dispara, lasandu-ne pe mine si pe Liu in spate. Locul in care Theo este dusa, este o cabana in care toti cei din familia noastra CreepyPasta locuiesc. Dupa ce Slender m-a gasit am fost dus in acea cabana, unde am aflat ca nu sunt singur. Acum ca stiu ca si Theo e un criminal o pot duce in unele locuri pe care le tineam secrete si putem ucide impreuna. Sunt entuziasmat!
CITEȘTI
Jeffy ( Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )
FanfictionSingurele cuvinte care pot descrie aceasta carte sunt: crima si complicatii. Sper sa va placa aceasta carte! Lectura placuta!