Lucruri normale.
Mainile mele erau plasate pe soldurile blondelor care pareau nerabdatoare. Ne indreptam spre cabana in care trebuia sa ne distram si sa ne cunoastem mai bine.Am intrat in cabana si cele doua s-au grabit sa infrumuseteze peisajul. M-am apropiat de blonda de nouasprezece ani si i-am soptit la ureche sa vina in baie. Parca vrajita de cuvintele mele, fata se ridica si fuge in baie, intinzandu-se pe covorul rosu si pufos. Am privit-o ranjind si am incuiat usa baii, ca apoi sa-mi dau gluga jos. Fata mea a surprins-o pe fata intr-un mod negativ, caci aceasta a vrut sa tipe, dar i-am dus mana la buze si mi-am aplecat capul spre urechea ei.
- Go to sleep, my dear! am spus zambind si i-am zgariat gatul cu farful cutitului.
Fata s-a cutremurat sub atingerile mele si a inceput sa planga. Am injunghiat-o in stomac si am inceput disectia. Pieptul ei era acum dezgolit si astepta sa-l tai in doua, dar m-am oprit si am hotarat sa ma distrez mai mult. Mi-am dus o mana la un san de-al sau si i l-am strans cu putere, aceasta a gemut satisfacuta, ca apoi sa impietreasca de durere cand i-am taiat sanii. I-am taiat pieptul, lasand cutia toracica la vedere si i-am inapoiat si sanii. I-am taiat membrele in multiple locuri pentru o satisfactie cat mai mare. M-am asezat peste ea si am inceput sa-i desfigurez fata, dupa ce m-am asigurat ca mi-am stapanit putin poftele, mi-am cufundat hanoracul in papa rece. Petele de sange ies daca le pui in apa rece. Am iesit din baie doar in bustul gol si pantaloni, curva de douazeci de ani era intinsa pe pat, dezbracata. M-am asezat langa ea si i-am atins obrazul, la contactul cu mana mea rece aceasta si-a deschis ochii speriata. Privirea ei a cazut asupra bustului meu si nu asupra fetei mele desfigurate. Blonda s-a intins si a inceput sa-mi aplice saruturi pe gat si pe piept.
- Ai terminat cu prietena mea draga? intreaba curioasa cand constata ca aceasta nu s-a mai intors.
- Da, acum face o baie, dar las-o pe ea! Eu te vreau pe tine! am spus ranjind si m-am asezat peste ea, aceasta fiind prinsa intre bustul meu si pat.
- Esti delicios! a spus aceasta si a continuat sa ma sarute.
- O sa te omor si iti voi scoate organele la vandut! am spus ranjind si am prins-o de gat.
- Poftim? Ce-ai spus, baiete? blonda era atat de panicata incat a inceput sa planga.
- Voi termina rapid, la fel cum am facut si cu cealalta fata!
Mi-am scos cutitul si i-am taiat gura, aceasta inca ma implora s-o las in pace si sa nu o ranesc. Mereu m-au scos din sarite victimele care incepea sa ma implore sa le las in viata sau care imi promiteau ca nu vor spune nimanui ce au vazut pana acum. Nu suntem in filme, idiotilor! De ce mi-ar pasa daca ma implori? Pentru mine sunteti toti niste posibile victime, aproape toti. Am strans-o de gat si i-am spus nervos.
- Taci dracu din gura, curva nenorocita!
- Ajut...
Blonda nu a mai avut ocazia sa spuna ceva caci i-am taiat limba. Lacrimile sale i-au facut ochii albastri sa para atat de spalaciti, incat i-am scos si i i-am indesat in gura. I-am desfigurat fata si bustul. Am despicat-o si i-am rupt fiecare coasta, ca apoi sa-i scot organele si sa le asez pe pat. M-am intors in baie, unde in cada zacea cadavrul celeilalte fete, si mi-am luat hanoracul. Am privit cum cabana arde apoi m-am intorsc pe calcaie, pregatit sa ma intorc la frumusetea ce doarme dusa in patul meu. Dintre copaci, o claie de par roscat a aparut in fata mea etalandu-si frumusetea rapitoare. Roscata imi prezinta toporul pe care il tinea mandra la spate si se apropie de mine.
- Dragule, ce le-ai facut fetelor mele? tipa aceasta disperata si ma priveste cu ura.
- M-am distrat cu ele! am spus si am ranjit sadic.
- Te voi ucide! a spus aceasta si a venit in fuga spre mine.
Roscata era doar o amatoare a manuiri armelor albe, dar eu sunt expert. In momentul in care disperare a pus stapanire pe ea, nu a mai gandit logic, asta-i clar. Toporul a trecut pe langa bratul meu la o distanta mai amre decat zece centimetri, am prins-o de maini si am imobilizat-o. Am alunecat in spatele ei si i-am infipt cutitul in spate, lasand ca sangele sa-si faca aparitia. I-am pus mana in jurul gatului sau si i-am lipit spatele de pieptul meu, apoi mi-am apropiat gura de urechea ei.
- Go to sleep, dear! am spus in soapta si i-am taiat jugulara.
Roscata a murit rapid de la hemoragie, mi-am pus hanoracul peste chipul ei si i-am dat foc cadavrului. Am merg linistit spre casa pana cand telefonul a inceput sa-mi sune.
- Da? spun curios si astept sa aud vocea din capatul celalalt al firului.
- Jeff? vocea lui Theo m-a facut sa inghet in loc.
In gandul meu au inceput sa se deruleze cele mai groaznice scene posibile, care ar fi putut s-o implice pe Theo. Vocea ei a devenit din ce in ce mai agitata ceea ce m-a facut si mai stresat.
- Unde esti? intrebarea ei m-a socat, facandu-ma sa inghet in loc.
- Ce s-a intamplat, scumpo? am intrebat suspicios.
- La un bordel din oras au fost gasite trei cadavre, dar criminalul inca e liber. Te implor, Jeff, vin-o acasa! vocea ei era atat de speriata incat m-a facut sa icnesc.
- In zece minute sunt acasa! am spus rapid si am inchis telefonul.
Am inceput sa fug cat ma tineau picioarele, ca in putin timp sa fiu in pragul usii respirand sacadat si stergandu-mi picurii de transpiratie. Theo era intinsa in pat, in mana dreapta avea telefonul si cu mana stanga strangea cu putere coltul paturii. M-am apropiat usor de ea si am putut observa urmele de la plans. M-am asezat langa ea si am luat-o in brate, adormise. Am invelit-o si am sarutat-o pe frunte.
M-am indreptata spre bucatarie si mi-am facut o cafea. Faptul ca incep din ce in ce mai mult sa ma atasez de Theo e un lucru prea spontan pentru mine. Lucrurile merg putin prea repede, nu ma pot indragosti de cineva pe care il cunosc de putin timp, chiar daca l-am mai vazut o data in seara in care viata mea s-a dus dracu'. Totusi, nu as rezista acum ca Theo sa plece. Doua maini mici ma cuprind pe la spate si ma strang cu putere, ating usor mainile si ma speri cand constat ca sunt mult prea reci. Ma intorc spre posesorul mainilor si ii cuprind fata in palme. Urmele din jurul ochilor sunt mai rosii ca adineauri, culoarea superba a ochilor sai acum este incetosata si fara viata. O sarut si simt cum se relaxeaza in bartele mele, cerandu-mi mai multa si mai multa caldura. O strang la pieptul meu si ii sugerez sa mancam ceva si sa ne uitam la un film. Privirea ei se uneste cu a mea si da afirmativ din cap, facandu-ma sa zambesc fericit si s-o sarut pe frunte.
Se indeparteaza si eu pregatesc mancarea, de care mai mult ca sigur avea nevoie pentru a o incalzi. Cand apa incepe sa clocoteasca sunt instintat ca a ajuns la temperatura potrivita pentru ceaiul lui Theo. Apuc farfuriile si le duc in living, unde Theo statea infofolita in patura pufoasa, asteptandu-ma. Asez cu grija ceaiurile fierbinti si ma pun turceste incercand sa aleg un film cat mai potrivit pentru figura firava ce sta in spatele meu.
- Ce gen ai prefera? intreb curios si aceasta ma priveste zambind nevinovat.
- Nu stiu, alege tu, o privesc zambind trist si aleg un film politist.
Theo se aseaza mai confortabil in bratele mele si incepem sa mancam, din cand in cand privind si televizorul. Las farfuriile murdare in bucatarie si ma alatur lui Theo, care privea fascinata scena crimei. Incep sa rad in momentul in care vad cadavrul si Theo ma priveste curioasa.
- E asa amuzant? intreaba uimita.
- Da, e clar a fost violata, apoi ucisa, si nu invers! spun oarecum revoltat si Theo ma priveste cu admiratie.
- Cum ti-ai dat seama? ma intreaba inca uimita, dupa ce detectivul anunta ca ceea ce am zis eu e corect.
- Am ghicit, spun sec si ma asez langa ea.
Uneori ma intreb, cum ar reactiona Theo daca ar afla ca sunt un criminal in serie? Oare ar mai fi atrasa de mine? Imi las capul pe spate si oftez, Theo isi lasa capul pe pieptul meu si ofteaza. Incepem sa radem de gesturile noastre si o sarut pe crestetul capului.
Ma indragostesc?
CITEȘTI
Jeffy ( Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )
FanfictionSingurele cuvinte care pot descrie aceasta carte sunt: crima si complicatii. Sper sa va placa aceasta carte! Lectura placuta!