Ichor
Am tresărit si mi-am deschis ochii panicata. Apartamentul in care ma aflam era impecabil, fiecare lucru fiind asezat cu grija la locul lui. Un bărbat înalt, îmbrăcat formal, stătea rezemat de tocul ușii proaspăt deschise. Parul ii era răvășit si cravata atârna liberă pe gâtul sau. Contactul nostru vizual a fost intrerupt de el, in momentul in care si-a plecat privirea si si-a scos pachetul de țigări. Il priveam puțin speriata cum nu face nimic altceva decât sa stea si sa tragă din acea țigara. M-am ridicat in picioare, dar m-am dezichilibrat imediat si am căzut înapoi pe patul uriaș. O durere insuportabila îmi străbătea zona abdomenului, mi-am dus mâna ușor spre zona durerii si am înghețat. Mi-am privit panicata abdomenul plin de...găuri. Mușcături peste mușcături. Pe lângă acele găuri, se aflau mici vânătăi de la mușcături mai minore.
- P-P-Pot sa știu cine mi-a făcut asta? am spus tremurând si aștept un răspuns de la bărbatul care își schimbase cămașă cu un ticou simplu.
- Eu, altceva?
- De ce mi-ai făcut asta ceva? mi-am adunat toată puterea si m-am ridicat in picioare.
Încerc să-mi dau seama ce s-a întâmplat. Cum am ajuns aici? Ce s-a întâmplat înainte de trezirea mea? Apoi mi-am amintit...
...mi-am amintit cum stăteam in brațele lui Dominic si plângeam, in timp ce Moria imi prepara un ceai care avea datoria de a ma întări si de a-mi reface forțele. Un miros puternic de parfum bărbătesc l-a făcut pe Dominic sa se ridice alarmat, parfumul ala imi aducea aminte de cineva. Cineva pe care speram sa nu-l mai văd vreodată. Acum nu era acea creatura grotescă care m-a atacat in pădure, care mi-a străpuns trupul, cea care a pornit toate astea. Barbatul din fata mea era cu totul alta persoana. Total schimbat. Alt Longarian. Priveam fara putere cum barbatul din fata mea se apropie de Dominic pana fruntile lor ajung lipite.
- Pot stii motivul vizitei? am intrebat cu greu, imi simteam tot corpul fara energie.
Imi simteam fiecare nerv din corp cum vibreaza de durere si cum spatele imi ardea, dar tot m-am ridicat in picioare si m-am sprijinit de cei doi. Dominic s-a uitat la mine cum ma chinuiam sa le despart corpurile, in timp ce Longarian ma privea fara pic de sentiment. Fara expresie. Dominic m-a sarutat pe frunte, ca apoi totul sa fie negru.
- Ma bucur ca te-ai trezit, vocea lui Longarian m-a scos din starea mea de visare si m-a facut sa tresar.
S-a apropiat de mine si si-a plasat mana in gatul meu, ridicandu-ma de la sol si lipindu-ma cu spatele de primul perete care i-a iesit in cale. Impactul a fost cu mult mai puternit datorita faptului ca aveam corpul foarte slabit, acesta m-a facut sa scot un geamat de durere si sa strang din dinti.
Zambetul de pe chipul lui imi arata doar doza considerabila de satisfactie si mandrie oferit de gestul lui asupra mea, durerea mea ii provoca placere. Si-a plasat unul din genunchi intre picioarele mele, lasandu-ma sa stau pe el, si mi-a lipit si mai tare corpul de peretele dormitorului. Gura lui s-a apropiat de gatul meu si l-a sarutat incet, mii de fiori de spaima strabatandu-mi corpul. Am simtit cum doi canini mult prea proeminenti pentru un om normal au insotit inca un sarut al groazei, ca apoi sa-mi perforeze pielea sensibila a gatului. In timp ce el se infrupta din lichidul ce ma tinea vie, unghiile mele ii lasau urme pe spatele acum gol. Il zgariam cu toata puterea mea in timp ce imi infundam gemetele si tipetele de durere. Nu mai vreau sa-i dau satisfactie!
- Esti delicioasa! replica lui m-a facut sa inghet pentru o secunda si sa inghit in sec.
Imi simteam gatul destul de amortit si fiecare simt era in alerta, si-a retras genunchiul lasandu-ma sa stau pe propriile picioare. L-am privit cu o groaza diferita de atunci cand m-am trezit, o groaza amestecata cu furie si ura. Voiam sa-l ranesc, sa-i simt trupul fara viata sub mana mea, sa-i vad cadavrul cum zace intr-o balta de sange si sa zambesc victorioasa ca eu am facut asta...il voiam mort.
Ma simteam terifiata de felul lui de a fi, de cum vorbeste si chiar si de felul cum ofteaza de placere. M-am retras intr-un colt al patului si mi-am tras picioarele la piept incercand sa ma calmez. Toate gandurile de mai devreme au disparut lasandu-ma intr-un abis total. Priveam in gol si simteam cum corpul meu se vindeca de ranile produse de el, apoi mi-am amintit de tot. Mi-am amintit de faptul ca fugeam de Jeff, ca el sa nu ma sechestreze iarasi intr-o camera de trei pe trei, nelasand pe nimeni sa ma vada si facandu-ma sa ma simt intr-o cusca de sticla. Mi-am amintit de Jason, de momentul in care a patruns in casa Moriei si mi-a declarat iubirea, mi-a recunoscut ca ma vrea langa el si ca tine la mine mai mult decat la orice pe lume. Mi-am amintit de toata familia din cabana din padure, o familie de criminali care au ajuns sa tina la mine si sa ma vrea in siguranta. De mama care a murit atunci cand pofta lui Jeff de crima era peste poate. De tata care a murit in casa aia ce l-a facut pe Jeff criminal. Mi-am amintit de vechea eu, Mia, pe care am ucis-o in acea camera in care Jeff m-a simt iubirea atata fizic, cat si spiritual. Asa mi-am amintit ca acum eram in fata lui Longarian care ma privea si imi dorea lichidul feeric ce ma tinea in viata.
- Ti-e frica de mine? mii de fiori mi-au strabatut corpul si l-am privit ca scoasa din transa.
- N-Nu! am spus cu voce tremuranda, eram patetica...
- De ce? a spus zambind lasandu-ma sa-i vad zambetul superb.
- De ce mi-ar fi? un curaj dubios mi-a cuprins intreg corpul si mi-a dat puterea de a ma duce la fereastra.
Longarian ma privea amuzat cum sparg geamul camerei si iau cel mai mare ciob apropindu-mi-l de jugulara. Zambetul i-a pierit atunci cand la contactul cu sticla ascultita, prima picatura de sange si-a facut aparitia. Longarian a vrut sa vina langa mine, l-am privit rece, dar el a spus doar atat:
- Daca mori, nu mai are valoare.
Heeeey lume!
Va rog din suflet sa imi iertati absenta atat de mare, dar am avut probleme la liceu si a trebuit sa le rezolv si nu am mai avut timp de nimic ce tine de mine. Vara asta o sa imi dau toata silinta sa postez saptamanal si sa readuc aceasta carte pe un loc destul de ridicat!
Lectura placuta!
CITEȘTI
Jeffy ( Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )
FanficSingurele cuvinte care pot descrie aceasta carte sunt: crima si complicatii. Sper sa va placa aceasta carte! Lectura placuta!