Capitolul 11.

1K 55 18
                                    

Sally!

Ma simteam anormal in acea casa. Chiar daca toti sunt foarte draguti cu mine, excluzandu-l pe Jason care s-a comportat ciudat de cand ne-am cunoscut, eu ma simt diferita. Jeff imi strange mana si imi explica cum a ajuns in aceasta familie, care m-a acceptat si pe mine, cu bratele deschise.

- Dupa ce l-am ucis pe Liu, am fugit in aceasta padure, care e mult mai mare decat poti crede! M-am luptat cu Slender si normal ca am pierdut, dar acesta m-a luat aici si am inceput sa ma integrez! Nu vreau sa crezi ca acum ca esti aici se va schimba ceva intre noi! l-am privit zambind trist si l-am luat in brate, dorind sa dorm.

- Imi place aceasta familie! am spus sincer si m-am cuibarit in bratele lui, lasandu-l sa-mi mangaie parul.

In surdina puteam auzi sunete venite de la parter, cum ar fi strigatul lui Slender, rasetul lui Jack si protestele lui Ben la adresa lui Slender. O voce mi-a dat fiori facandu-mi inima sa se opreasca pentru o clipa, Jason rase si apoi spune calm:

- Impart eu camera cu Ben! vocea lui era neschimbata, facandu-ma sa tresar.

Nu m-am indoit niciodata ca nu l-as iubi pe Jeff, dar faptul ca l-am cunoscut pe Jason si ca tresar la fiecare cuvant al lui, ma ingrozeste! Camera lui Ben e vizavi, iar gandul ca dimineata m-as putea intalni cu Jason pe coridor nu imi prea place. In bartele mele a venit Smile, l-am mangaiat si am incercat sa vad acest peisaj. Eu zambind, Jeff sarutandu-ma pe frunte si Smile stand calm in bartele mele, era un peisaj minunat! Jeff s-a ridicat de langa mine si a coborat jos, lasand usa intre-deschisa. Eu am ramas cu Smile care a adormit. Usa s-a deschis cu un sunet insuportabiul si mi-am ridicat privirea zambitoare, cautandu-l pe Jeff, dar nu era el. Jeansii negri si tricoul alb ii stateau perfect, scotandu-i in evidenta muschii. Parul sau roscat era prins intr-o coada si zambetul lui era la fel de misterios.

- Ce imagine draguta! a spus incet si s-a asezat langa mine, mangaindu-l pe Smile, care s-a foit sub atingerea sa.

Am incercat sa ma misc, dar nu puteam, doua animale de plus tinandu-ma de maini si de picioare. Am auzit cum usa s-a inchis si apoi am vazut negru, o bucata de material fin blocandu-mi vederea. Degetele lui lungi imi mangaiu obrazul facandu-ma sa ma infior, acesta s-a oprit asupra buzelor mele, peste care si-a trecut un deget si mi le-a admirat pret de cateva secunde. Buzele lui s-au lipit tandru de ale mele facandu-ma sa gem de surprindere si sa ma foiesc, dar nu ma puteam elibera. Mi-a muscat buza inferioara atat de tare incat am scos un icnet de durere, profitand de acesta Jason si-a strecurat limba in lacasul gurii mele, cautandu-o cu disperare pe a mea. Cand a gasit-o a inceput sa se joace cu ea, eu simtind cum ochii imi sunt inundati de lacrimi. Sarutul a fost oprit de vocea lui Jeff, de la parter, care ma anunta ca ceaiul e gata si ca pot veni jos. Jason mi-a dat drumul, dar nu inainte de a-mi sopti la ureche cuvintele care m-au infiorat intru-totul.

- Daca nu vrei sa-l omor pe Jeff, nu vei spune niciodata ce s-a intamplat intre noi! a spus calm si m-a sarutat scurt, apoi a plecat.

Mi-am adus genunchii la piept si am inceput sa plang, imi era frica. Jeff a venit langa mine si doar m-a strans in brate, lasandu-ma sa plang la pieptul lui. Dupa doua ore in care eu, Jeff si Eyeless Jack am discutat si am ras, am hotarat sa ma duc la prima mea vanatoare ca Theo Adams. Jeff avea niste treaba in oras, asa ca m-am dus cu Jack. In padure se afla un cuplu de pusti de cincisprezece ani, care ne-a tentat pe mine si pe Jack, fiind urmati si de Smile. M-am indreptat spre camera in care mi-a spus Jack ca sunt jucariile familiei si mi-am ales cea mai frumoasa sabie pe care am vazut-o in viata mea.

- Chiar crezi ca ti pasul cu mine si cu blanosul? am intrebat zambind si aratand spre Smile care dadea din coada neramdator.

- Drept cine ma iei? a spus calm.

Jeffy  (  Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum