Na motorke sme išli asi dve hodiny.
Nevadilo mi to.
Bolo to super!
Mike išiel diabolsky rýchlo. A to sa mi pekelne páčilo. Išli sme bez heliem. Aj to sa mi páčilo. Cítila som vietor vo vlasoch. Úžasný pocit.
Keď nad tým tak rozmýšľam, nechápem akoto že nás nezastavili policajti. Priam sme si o to koledovali.
No asi by nás aj tak nechytili.
Celý čas som Mika objimala okolo pásu takže som cítila ako moc je vypracovaný. A znova som Z neho cítila niečo, čo vo mne vždy vyvolávalo ten divný pocit ktorý pri ňom niekedy cítim.
Nemienim sa tým zaoberať. Idem sa zabaviť A nie riešiť problémy. Čiže Mika.
Došli sme tam A kúpili si vstupenky. Už z tadeto som počula hudbu. Nevedome som začala trochu pokývkavať hlavou. Mike sa na chvíľu vytratil. Keď sa vrátil, V ruke držal dva poháre whisky.
Neprotestovala som. Dosť mi chutila.
Poriadne ho to potešilo. prehovoril ma na panákový súboj. Ja som naraz vypila päť, on sedem. Dosť som sa zabávala. Zdalo sa mu že sa až moc smejem. No pána.
Musím si dávať pozor aby ma neopil.
Aspoň nie moc. No trochu to už V hlave cítim.
Nakoniec sme si zobrali ešte jeden plastový pohár nejakého alkoholu a snažili dostať čo najbližšie k pódiu. Nebol tam zas až tak veľmi veľký dav ale aj tak sme sa museli predierať. Obom nám bolo jedno čo si o nás budú myslieť. Cez tých ľudí sme išli ako VIP.
Áno presne tak sme sa správali. Nikdo nám nič nehovoril lebo Z nás zrejme vycítili niečo nebezpečné.
Dostali sme sa skoro až pod pódium. Nebolo to tam až také narvaté takže som sa nemusela báť klaustrofóbie.
V jednej ruke som držala kelímok, druhú ruku som mala zdvihnutú k nebu S metalovým znakom A hlavou som kyvala do rytmu dopredu A dozadu. Už som bola odviazaná až až. Mala som chuť vrhnúť sa na pódium A vyblázniť sa tam. Gitarou, mikrofónom to je jedno.Tá metalová kapela čo hrala bola top. Trošku psycho. Pri poslednej pesničke si hlavný spevák vytiahol Z nohavíc falošný penis A začal všetko naokolo striekat vodou. Dosť brutálne nie? Bože kde som sa to ocitla... No aj tak som sa bavila. Raz ma napadlo že im tam hodím podprsenku ale na to by som musela byť oveľa viac opitá.
Ani tak by som to nespravila. Predsalen sa viem správať. Aj keď S tým pitím som to asi trochu prehnala. No raz sa muselo stať že poruším pravidlá nie?
Keď metalisti odišli, tak asi na pól hodinu pustili len normálnu hudbu.
Na ňu sa dalo poriadne tancovať. Aj keď ja som tancovala oveľa viac odviazabe A výraznejšie než inokedy. Ruky nad hlavou alebo vo vlasoch A dosť som hýbala bokmi. Sakra čo je to so mnou? Ale to je ich chyba že púšťajú pesničky na ktoré sa inak tancovať nedá.
Keď hrala pesnička talk dirty to me pocítila som na páse niečie ruky. Mike. Začal so mnou tancovať trochu... Neslušným spôsobom. Iba pokiaľ som mu dovolila. A dovolila som mu viac než inokedy. Toto budem ľutovať. Ale stále mám všetko pod kontrolou. Viem čo robím. On si zrejme myslel že už má dostáva pod svoju moc. Pchá. Nechám ho V tom chudáčik. Ale aj tak som rada že ma sem zobral. Dotetaz stál za mnou, držal ma okolo pása, pery mal pri mojom uchu a len sme sa tak vlnili. Vtom ma otočil A pritiahol si ma K sebe tak tesne, že som ho cítila všade. Zaklonil ma A nosom sa mi dotkol kľúčnej kosti. Asi by som ho už mala zastaviť.
Potom sa mi pozrel do očí. Znova som mu v nich videla oheň. Stratila som sa V ňom A rovnako som stratila aj chod myšlienok. Zniva som pocítila ten pocit.....nie....musím....nesmiem.... Našťastie pesnička prestala A na pódium prišla punk-rocková skupina. Razom som sa spamätala A odtiahla som sa. Začali hrať. Hneď som sa preladila do veselej A šialenej nálady. Skákala som na mieste A snažila sa spievať S nimi. Toto je supeer!
Mike vedľa mňa robil to isté čo ja. Zrazu ma zobral do rúk.
Začal skákať so mnou. Dosť šialene. Smiala som sa. Stále sme sa buť točili alebo skákali k sebe A od seba. Potom ma zobral na ruky A ja som stratila zem pod nohami.
Začal so mnou točiť. Neviem presne ako lebo pre mňa bolo teraz všetko dosť rozmazané.
Ale myslím že nejako okolo jeho pása. Nohy mi lietali na všetky strany. Poriadne som sa ho držala okolo krku. Potom, po asi troch minútach točenia ma znova postavil na zem.
No ja som nedokázala stáť. Až moc sa mi točila hlava. Na chvíľu sa mi zatmelo pred očami.
Zachytil ma skôr než som padla na zem. Viem že ma dostal z toho davu A zrazu sme boli dakde v tme. Za nejakou budovou. Asi sto metrov od pódia. Stále som bola trochu dosť mimo.
Za chrbtom som pocítila niečo chladné. Stenu? A naopak, na perách niečo horúce. To že to je Mike, som si uvedomila až keď sa odtiahol A šepotom prehovoril.
,,Myslíš že existuje len oheň ktorým bojujeme? Dám ti ochutnať iný. Uvidíme či ešte budeš schopná vzdorovať."
Znova pritisol jeho pery na moje. V tom istom momente vzplanul.
Keď sa ma ten oheň dotkol.... Nedokážem to poriadne opísať. Bolesť. Ale príjemná. Veľmi veľmi príjemná, krásna bolesť.
Vzbĺkla som aj ja.
A vtedy som naplno zacítila ten pocit čo pri ňom vždy cítim.
Bola to vášeň.
Neuveriteľná, nespútaná žeravá vášeň.
Presne taký bol jeho oheň spolu s mojím. Vášnivý. Také boli jeho bozky. Vášnivé.
V živote som necítila niečo také. Takú žiadostivosť. Nie po Mikovi. Ale po jeho ohni. No on bol ten oheň.
Myseľ sa mi zastierala červeným svetlom.
Bozkával ma stále drsnejšie A vášnivejšie.
Naše ohne horeli stále silnejšie.
Perami sa mi presunul na krk.
Znova som pocítila jeho zuby.
Bez rozmýšľanie som okolo neho obkrútila ruky.
Ďalší príval toho krásneho pocitu. Bol pre mňa ako droga.
Bolesť Z jeho kusnutia sa mi pomaly rozlievala pi celom tele.
Telo sa mi zatriaslo V tej sladkej bolesti.
Som V nebi...
Alebo v pekle?
Uvidíme či dokážeš vzdorovať
.........
.........
Hmm?
Otvorila som oči. Zrazu som mala úplne čistú myseľ.
Samozrejme že dokážem vzdorovať!
Nenechám sa nikým ovládať. Určite nie Mikom. Ani ohňom.
Ja ovládam oheň nie on mňa.
Zmenila som silu môjho ohňa tak, aby Mikovi ublížil. Vykríkol A odskočil odomňa.
Teraz som cítila znova vášeň. Ale Z hnevu. Zúrila som. Ale hlavu som mala stále čistú. Ovládala som sa a vedela som čo robím.
Vyslala som k nemu prúd ohňa takého silného že sa od bolesti prehol V chrbte. Moje plamene ho pritiahli ku nne. Chytila som ho, A tentoraz bol O stenu oprený on. Rozpálenou rukou som ho chytila za krk A zdvihla som ho. Zasičal. Vedela som že mu spôsobujem ukrutnú bolesť. Nedokázal sa ani brániť. No ja som nehorela ani zďaleka takým silným ohňom akým som mohla. Ale chcela som aby cítil moje slová.
,,Možno si to doteraz nepochopil. Ale mňa tak ľahko nedostaneš. Vlastne ma nedostaneš nikdy. Ani tvoje pokusy byť zvodný, milý alebo pokúšanie opiť ma, nepomôže. A nefungujú na mňa ani tvoje plamene.
Raz som ti povedala že ak sa ma ešte raz dotkneš, skončíš bez ruky. No môžeš tiež skončiť bez hlavy." stisla som mu krk trochu viac. Celý čas na mňa pozeral udivene bolestne A hrozne naštvane.
,,Nech na mňa plánuješ čokoľvek, nevijde ti to.
Ten, kto sa popáli budeš ty."
Na stotinu sekundy som oveľa zosílila plamene. Pustila som ho než stihol vykríknuť.
Padol na zem. Raz som naňho pohŕdavo pozrela A odišla som.
No ešte som neskončila. Mierila som k jeho motorke. Popri tom ako som ho upalovala, som mu zobrala kľúče. Cez bolesť si to ani neuvedomil. Naštartovala som ju A vyrazila preč. Už nemám naladu na koncert. Stále som pekelne vytočená. Sakra skoro sám sa poddala. Rozmýšľala som že s tou motorkou dakde havarujem. Viem že je hrozne drahá takže asi by ho to nepotešilo. A práve zato sa mi ten nápad páčil. Mne by sa samozrejme nič nestalo. No takčitak, taká zlá niesom aby som ublizila takebu krásnemu stroju. Tak som proste iba Mierila späť domov. Postupne som sa ukludnila. Tá rýchlosť , nočná obloha A vietor tomu pomohli. Keď tak nad tým rozmýšľam, V živote som nejazdila na motorke. Asi my stačilo aby som videla ako na nej jazdí Mike.
Učím sa rýchlo.
Fakt by ma zaujímalo čo ma vlastne za lubom. Stále mám hrozný pocit že v budúcnosti vyvedie niečo veľmi zlé. Niečo V neprospech mojej osoby.
Nech si robí čo chce. Nebojím sa ho. Ešte raz ma naštve A tu hnusnú hlavu mu spálim nadobro.
No obávam sa že by ma teraz naštval už len svojou prítomnosťou. Takže ak by sa aj náhodou odvážil prísť domov, moje nervy by to zrejme neprežili. A ani dom. A už vôbec nie on. Takže sa tam radšej chvíľu nevrátim A dám si pauzu od celého tochto nadprirodzeného zmätku.
A viem aj kde pôjdem. Usmiala som sa. Hneď sa mi zlepšila nálada.Keď chcete, počas čítania si môžete pustiť hudbu.
Ja to robím vždy. Tak napr.Talk dirty to me- Jason derulo(tam kde spolu tancovali. Je to aj V texte)
Rock-punk kapela keď spolu tancovali- punk rock song- bad religion
Keď Mike zatiahol Miu za budovu A ďalej.... Simon curtiz- flesh
To len taký tip. Podľa mňa sa to tam celkom hodí, A s hudbou sa mi vždy dobre číta. Je to fajn oživenie.
Dúfam že sa kapitolka páčila aj keď si myslím že to je dosť prehnané A až moc... No.... Viete.
Ale nuž, dnešná doba je zlá. :P heh.
Pappapapapapapappa :DP.S. Možno teraz chvíľu nebude žiadna nová kapitola lebo idem na dovolenku A nemyslím že sa tam dostanem k internet.
Dúfam že mi to odpustíte :P
ESTÁS LEYENDO
Imortálna
FantasíaMia je obyčajné dievča. Jediná vec vďaka ktorej sa cíti iná je jej neskutočná láska K živlom. Miluje vietor vo vlasoch, príroda ju ukľudnuje, vo vode sa cíti voľná A V prítomnosti ohňa silná. No je to práve oheň ktorý ju zabije. Ale je to naozaj ta...