Domov som sa vrátila už S chladnou hlavou.
Trápila ma jedna vec.
Ako poviem Kate že som jej zabila syna? Zaslúžil si to ale... Predsalen. Bola to jeho mama. A dnes pri stretnutí S mamou V lese som si vyskúšala na vlastnej koži aké je puto matky k jej dieťaťu.
No Kate je takčitak vládkyňa ohňa.
A tí nemajú V povahe prejavovať A vôbec prežívat smútok A slabosť.
Takže som vošla do domu A išla za ňou.
Našla som ju V jej izbe ktorá vyzerala skôr ako pracovňa.
S niekým akurát dotelefonovala.
Otočila sa na mňa A vyzerala že mi ide povedať niečo dôležité.
No predbehla som ju.
Zaviedla som ju do obývačky A aj proti jej protestom som ju posadila na gauč.
Začala som jej vysvetľovať čo sa stalo.,,.....a...no.. Poznáš ma. Proste som sa naštvala A... Kate.
Mike je mŕtvy. Zabila som ho.
Prepáč."
Hej. Prepáč. To je akoby som sa jej ospravedlňovala za to že som jej zjedla obed.
Ale viete si predstaviť aké to bolo? Predstavte si že by ste museli vysvetľovať osobe oveľa staršej od vás že ste jej zabili syna. Len tak.
No zareagovala tak ako som od nej očakávala.
Nedala najavo smútok ani bolesť ani nič. Tak ako V nás všetkých tak aj V nej, tieto pocity hneď jej oheň zničil.
No aj tak som jej dala čas na spracovanie.
Prehovorila.
,,Nemám na to čo povedať. Vedela som že je len otázkou času kedy prekročí hranice. Prekročil tie tvoje.
Neočakávala by som od teba inú reakciu.
Prosím teraz to nechajme tak. Mike už nieje A my musíme riešiť iné veci.
Takže... Ohľadom tých vládcov Z celého sveta A toho boja S nimi.
Pred tým než si prišla som volala S Martinom. Povedal že Z jeho... Vlastne tvojho klanu vody sa vzbúrilo niekoľko ľudí A odyšlo. Tak isto je to aj V ohňovom.
Vzbura. Nechcú mať za vodkyňu pätnásť ročné dievča. A K tomu imortálnu. Myslím že v tej vzbure mal prsty Mike.
Vďaka im to do pár dní budú vedieť vládcovia Z celého sveta.
Rebelantov bude stále viac. A určite sa im podarí presvedčiť väčšinu vodcov aby S tebou bojovali.
Už to začalo. Nezastavíme to.
Budeme musieť bojovať."
Zamračila som sa.
To čo povedala ma zarazilo.
,,My? Je to môj boj. Môj A tých ktorý idú proti mne. Nikoho iného."
Nadvihla obočie.
,,Očakávaš že budeš bojovať len ty? Ide proti tebe dá sa povedať celý svet ale nie úplne každý Z neho.
Pozri na náš klan. Väčšina vládcov si ťa obľúbila. Niektorý až moc. Vládcovia živlov sú lojálny voči ich vodcovi.
A keď je ich vodca imortálny A hrozí mu zničenie nenechajú to len tak. Budú za teba bojovať.
Nie všetci vládcovia sú proti imortálnym.
Nie všetci vodcovia pôjdu proti tebe.
Len ich musíme získať na svoju stranu skôr než tí rebeli čo sú proti tebe. Potom sa môže začať vojna.
Len musíme čo najrýchlejšie konať."
Postavila sa.
Posadila som ju.
,,Nie." povedala som.
,,Opakujem. Je to môj boj. Tí vládcovia prídu zabiť mňa. Takže nemusí umrieť nikto iný.
A nezabudni," žmurkla som na ňu,
,,že ja umrieť nemienim tiež."
Pozerali sme na seba. Mračila sa na mňa. Stála som pred ňou neoblomne so založenými rukami. Nepresvedčí ma. Nedovolím aby sa kvôli mne dobrovne umieralo vo vojne. Nedovolím aby vznikla vojna. Len boj. Boj imortálnej A vodcov živlov.Nakoniec zvesila plecia. Koniec koncov, nemôže sa so mnou hádať. Vedela to. No ja som vedela že je zrejme skúsenejšia ako ja.
,,Kate. Nemienim verbovať ľudí do vojny kvôli mňe. Ale možno že máš pravdu A mali by sme nájsť aj takých vládcov ktorý sú ochotný prijať ma, než ich naverbujú hentý druhý. Takých čo nemusia bojovať vôbec. Nebudú bojovať proti mne.
Nemusia vôbec. Myslíš že nejaký taký existujú?" spýtala som sa.
Prikývla.
,,Poznám pár vládcov ktorý dá sa povedať očakávali príchod nejakého imortálneho. Aby sa už skončili tie neustále boje O vodcu A tak..."
Prerušila som ju. Ďalšia vec čo sa mi nepáčila na tom čo povedala.
,,Teraz ma počúvaj Kate.
Tí vodcovia ktorý so mnou chcú bojovať to robia zato lebo nechcú aby som ich obrala O miesto vodcu A boja sa zmien však?"
Prikývla.
,,Lenže ja to nechcem." povadala som A ona nahodila poriadne nechápavý výraz. Začala som vysvetľovať.
,,Ak vyhrám boj S tými vodcami, všetci očakávajú že pôjdem na ich miesto. Tak sa to robievalo aj V minulosti. Imortálny vlastne vládli komplet všetkým klanom na svete.
A čudujete sa že to nezvládli? Ja nie. Je to predsa hrozne veľká zodpovednosť. Vládnuť dá sa povedať celému svetu. Vždy som túžila po moci. Ale nie takej. Túžila som po slobodnej sile. Aby som vždy cítila silu. Aby som vďaka nej vedela že môžem spraviť čokoľvek. Aby som bola slobodná.
No keby som všetkým vládla, O tú slobodu by som prišla. Neustále by som musela riešiť niečo V klanoch.
Či nových vládcov alebo boje Medzi klanmi. Z toho by som sa nakoniec scvokla ako určite všetci imortálny predomnou.
Preto, ak vyhrám tento boj, nemienim prebrať miesta po vodcoch.
Chcem aby mal každý klan svojho vlastného vodcu. Tak ako doteraz. Samozrejme nad tými všetkými vodcami by som bola ja. Ale všetko by fungovalo ako doteraz. O sporoch medzi klanmi A podobných veciach by som bola informovaná A mohla by som ich riešiť. Ale určite nemienim prebrať všetky povinnosti po všetkých vodcoch. Chápeš?" skončila som svoj monológ.
Kate na mňa pozerala S vypúlenými očami. Akoby jej nedochádzalo že sa chcem vzdať vlády nad všetkými vodcami živlov. Alebo skôr jej to došlo ale nechápala prečo by som to robila.
No potom sa jej tvár uvoľnila A pousmiala sa.
,,Mohla som si myslieť že to vymyslíš takto. Očividne si veľmi múdra keď chápeš tu zodpovednosť ktorá vyplíva Z veľkej moci." vyzerala akoby na mňa bola hrdá. Usmiali sme sa na seba.
,,Takže." pokračovala som.
,,Viem že ten boj nebude ľahký. Živly mi neublížia ale ak do seba vtiahnem silu toľkých vládcov naraz, bohviečo to so mnou spraví. Takže máš pravdu. Mali by sme sa pokúsiť na moju stranu dostať čo najviac vládcov aby to bolo jednoduchšie.
A myslím že ak im vysvetlíme moju predstavu o budúcnosti, teda to že sa svet moc nezmení, tak budú ochotnejší počúvnuť.
Takže by sme mali začať hneď teraz."
Kate znova prikývla hlavou.V nasledujúcich dňoch som vyslala niekoľko ľudí Z vodného aj ohňového klanu za vodcami do iných krajín.
Mali im vysvetliť situáciu A zistiť na akú stranu sa pridajú. Či budú súhlasiť S existenciou mňa ako imortálnej alebo má budú chcieť zničiť.
Vládcom vody som zakázala manipulovať s ich mysľami A rozhodnutiami. Chcela som aby sa rozhodli slobodne.No zdalo sa že sme začali neskoro. Väčšina už o mne vedela A bola rozhodnutá. Tích ktorí sa rozhodli bojovať proti mne sme ani nenašli. Zrejme sa všetci sústreďovali na jednom mieste.
No našťastie bolo aj dosť tých, ktorý ako povedala Kate, akceptovali príchod nového imortálneho A očakávali zmenu k dobrému.
Síce sa im moc nepáčilo že nemienim, tak ako si mysleli, prevzať vládu A zabrániť úplne všetkým bojom A konfliktom, uznali že to má logiku. Není šanca aby som to zvládla.
Boli aj taký ktorý kým za nimi neprišli moji ľudia, Ešte neboli rozhodnutí no po vysvetlení toho že ich nemienim obrať O post vládcov sa upokojili A súhlasili že nepôjdu proti mne.
Na niektoré dôležitejšie výpravy som išla aj ja.
To bolo za takými vládcami, ktorý boli až moc silní A vplyvní takže podľa Kate by sa S nimi nebojovalo dobre. Našťastie Kate pozná veľmi veľa jazykov A ani ja som nemala problém dorozumiet sa S nimi.
Väčšina Z nich, keď ma spoznala, obľúbila si ma.
Uznali moju silu A aj to že by sa im asi nepodarilo proti mne vyhrať. A že vlastne ani nemajú prečo bojovať. Získala som si ich rešpekt.S niektorými vodcami sme sa museli spojiť iba elektronicky. Predsalen mali sme na to len týždeň A nestihli by sme obcestovať celú zem.
No takéto dorozumievanie bolo na nič. Väčšina už bola zverbovaná tými druhými.V konečnom výsledku sme získali na moju stranu veľmi veľa vodcov.
Som zvedavá na ten boj. S kolkými budem musieť bojovať.
Nebála som sa. To vôbec. Práveže som sa dá sa povedať trochu tešila.
Teda nie... To by bolo až moc divné.
Iba som bola vo veľkom očakávaní.
Už som stretla veľa vodcov Z rôznych kútov zeme ale stále som bola zvedavá aj na tých ostatných.
A bola som zvedavá hlavne na budúcnosť. Aká bude po boji?
Prežijem ho A získam to, po čom túžim? Silu A slobodu? Alebo to nezvládnem A umriem?
Nemohla som sa dočkať kedy zistím odpoveď. Nemohla som sa dočkať na ten deň.Trochu dlhšia A oddychovejšia kapitolka.
Mám pocit že podvedome naťahujem..
Nechcuú ešte skončiť...
A prísť O tú radosť Z vašich vote A komentárov heh ;)
Takže ak sa vám príbeh páči, hviezdičkujte, ja sa neurazím hehe ;)
Komentáre tiež potešia :D
Peknýý zvyšok dňa ;D
YOU ARE READING
Imortálna
FantasyMia je obyčajné dievča. Jediná vec vďaka ktorej sa cíti iná je jej neskutočná láska K živlom. Miluje vietor vo vlasoch, príroda ju ukľudnuje, vo vode sa cíti voľná A V prítomnosti ohňa silná. No je to práve oheň ktorý ju zabije. Ale je to naozaj ta...