Minochodom,pozrite príbeh klan na kanáli MiroBajus
ktorý tam bude do pár minút ;)
;) Dúfam že sa vám tento náš príbeh postupne zapáči ;)omenúť používateľaNo K veci...
Je čas si vyliať srdce aj keď neviem či to dokážem...
ĎAKUJEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!!!
Za podporu na začiatku, V strede A aj na konci.
Nebudem vymenovávať všetkých aj keď by som veľmi rada poďakovala každému.
Nechcem uraziť tých čo nekomentovali A nehodnotili(stačí to že to čítali A chceli ďalšie kapitoly V duchu ;))
A ani tých, ktorý možno tento príbeh čítajú aj keď už je dokončený.Ale chcem aby ste vedeli že som si neuveriteľne cenila každý jeden krásny či krátky alebo dlhý komentár.
Každé jedno vote, albo každú jednu správu.Bez Vás by som imortálnu nepísala S takým zápalom ani S radosťou.
Vždy keď mi prišiel nejaký koment, tak ma vždy chytila nálada ísť písať.
Raz keď sa stalo že mi každých 10 minút píplo nejaké upozornenie na nový koment alebo vote, to bol jeden Z najšťastnejších dní :*To že som začala S písaním, bolo jedno Z najlepších rozhodnutí V mojom živote.
Pretože zažívať toľko šťastia čoilen Z takýchto maličkostí, sa naozaj oplatí.Naozaj neviem či mám teraz plakať alebo sa smiať.
Splnil sa mi jeden Z mojich snov.
Napísala som knihu(príbeh) ktorá mala úspech.
A teraz S ňou končím.
:/
Vaša podpora A komentáre mi budú veľmi chýbať. :)
Imortálna mi bude chýbať.
Ale na wattpade zostane forever :D
A aj V mojom <3
[väčšinou nemávam takéto sentimentálne reči ale teraz sa inak nedá. Som V rozľútostnenej nálade:')]Kto chce, môže mi kľudne ďalej písať.
S niektorými Z vás som si už písala A ste naozaj super ;)
Všetci ktorí toto čítate ste úžasní (spravíme komunitu užasných ludí :P)Už trepem.
Každopádne dnes bude pod
Imortálnou
Napísané: dokončené:'( ;D
Možno budú mokré oči :'D
Samozrejme nie zo smútku.
Ale zo šťastia.Nemôžem predsa ľutovať niečo čo mi prinieslo toľko šťastia.
Každopádne na koniec, vám všetkým patrí obrovské ĎAKUJEM
a [a toto naozaj nikdy nehovorím tak si to ceňte ;)]Milujem vás!!!!!!
Katarína
VOCÊ ESTÁ LENDO
Imortálna
FantasiaMia je obyčajné dievča. Jediná vec vďaka ktorej sa cíti iná je jej neskutočná láska K živlom. Miluje vietor vo vlasoch, príroda ju ukľudnuje, vo vode sa cíti voľná A V prítomnosti ohňa silná. No je to práve oheň ktorý ju zabije. Ale je to naozaj ta...