*Upozornenie: :D
Príbeh bol ukončený.
Teraz nasleduje len pár ,,kapitol"
Mojich rečí.
Nie každého to zaujíma. Nemusíte to čítať.
Ak si jeden/jedna Z takých, tak predtým než toto prestaneš čítať, by som ťa chcela poprosiť (a vôbec KAŽDÉHO kto tento príbeh čítal) O názor.
Do komentáru mi prosím, pekne prosím každý napíšte názor na môj príbeh. Čo sa vám páčilo A čo nie.
Samozrejme nikoho nenútim ale je to pre mňa dôležité. :) A nezaberie vám to dlho. Ďakujem. ;)
A teraz k mojim rečiam...Ahojte! Prvý krát sa vám oficiálne predstavím.
Tu Katarína. :D Autorka imortálnej. :P (paani. Ja si môžem povedať autorka. To je super! Hehe)Taakže. Ako ste si mohli všimnúť, posledná kapitola príbehu bola vydaná.
Takže príbeh je úspešne ukončený!...neviem či si mám buchnúť šampanské alebo plakať...
Každopádne! Budú ešte dve časti.
Ďakovačka (ktorá jednoducho musí byť samostatne! :D)
a také zaujímavosti O príbehu. (nikoho nenútim to čítať. Nebude to nič úžasné ani dlhé. Není ich veľa)Na začiatku som sa Vás pýtala na celkový názor na imortálnu. Takže komentíky prosím.
No chcem sa spýtať ešte na jednu vec.....
Chcete dvojku?
Načo sa pýtam.... Heh
Podľa mňa je to celkom zbytočné.
Mia má to, po čom vždy túžila. Slobodu A silu. Je nesmrteľná, má navždy 15. Krásny koniec nie?No aj tak sa vás pre istotu pýtam.
Ak by ste chceli dvojku, tak mi napíšte do správy.
Alebo do komentáru ako chcete.
Prípadne ak ste mali aj nejaký nápad O čom by ste si predstavovali aby bola.
Ja mám taký menší ale napísať ho by bolo len na tri kapitoly.
Treba viac zápletiek.
Ak máte nápady, môžte mi O nich dať vedieť.Netvrdím že ich tam dám.
Rovnako ako netvrdím že dvojka bude. :)
Podľa mňa by už nebola to čo jednotka.
Ale chcem to vedieť. Čo chcete vy.
Príde mi to ako výzva. A ja výzvy prijímam ;) :DZáleží mi na vás takže ak vás bude veľa, som ochotná S písaním začať.
S pomocou.
Uvidí sa ;)Takže komentujte A píšte mi.
Zatiaľ ahoj. ;)
YOU ARE READING
Imortálna
FantasyMia je obyčajné dievča. Jediná vec vďaka ktorej sa cíti iná je jej neskutočná láska K živlom. Miluje vietor vo vlasoch, príroda ju ukľudnuje, vo vode sa cíti voľná A V prítomnosti ohňa silná. No je to práve oheň ktorý ju zabije. Ale je to naozaj ta...