Hej tušila som to. Dáva to zmysel.
Porazila som vodkyňu takže som silnejšia A idem na jej miesto.
Logické.
Ale preboha veď mám iba pätnásť!!!!
Ta žena môže mať okolo tridsať.
Všimla si že som zmetená.
Vykročila ku mme.
,,Viem že ste zmetená ale tu to preberať nebudeme. Všetko vám vysvetlím, ale poďte so mnou."
,,Fajn." vážne som videla že ma chce odtiaľto dostať A rýchlo sa so mnou porozprávať V súkromí.
,,A čo Nick?" spýtala som sa.
Zrejme je proti zákonom any ostal na žive. Ale ja nedovolím aby ho zabili.
Nečakala som kým odpovie.
Otočila som sa K nemu.
,,Nick choď domov. Ja pôjdem S ňou. Neboj vrátim sa ale neviem kedy.
NIKTO ti neublízi."
Poslednú vetu som smerovala K zástupu za mnou.
Znova som sa otočila k žene. Prikývla. Fú dobre. Asi ma tetaz vážne musia počúvať.
Ale to sa všetko dozviem až o chvíľu.
,,Kam pôjdeme?" spýtala som sa jej.
,,Ku mne. Tak vám všetko vysvetlím."
Chcela som ju zahriaknuť aby mi nevykala no nevedela som či to není náhodou nejaká ich nutnosť. Že mi teraz musia všetci vykať.
Sakra ja už mám v hlave toľko otázok. Nech už sme spolu samé.
Otočila sa a vykročila smerom k tým ľuďom a do lesa. Keď som okolo nich prechádzala, väčšina sklonila hlavu. No niektorí, ktorí si mysleli že ich nevidím, ma zabíjali pohľadom ešte viac než na začiatku.
Tak toto bude zaujímavé.
Išli sme cez les. Celý čas potichu.
Chcela som sa jej začať pýtať ale nejako som tušila že tu by mi neodpovedala.
Snažila som sa byť trpezlivá.
Po hodine sme vyšli Z lesa.
Pred nami bolo auto.
Zabudla som dýchať.
Krásne červené BMW.
Vyzeralo ohromme rýchlo.
Chcelo sa mi plakať pri tom pohľade.
Auuu také chcem aj jaaa.
Nasadli sme do ňho.
Keď som sa vynaobdivovala, spomenula som si že sa chcem pýtať.
,,Taak. Keďže už sme mimo dosluchu, Môžeš začať vysvetľovať?" pozrela som na ňu.
,,Čo chcete vedieť...."
,,Nevykaj mi. Pred chvíľou si ma chcela zabiť A teraz sa ku mne správaš so všetkou úctou. Môžeš so mnou komunikovať úplne normálne." Usmiala som sa na ňu.
,,Dobre." Trochu sa pousmiala. Vedela som že nieje zlý človek. Myslím že si S ňou budem rozumieť.
,,Takže. Asi by som ti najskôr mala povedať všetko O nás.
Sme vládci ohňa. Niektorí sa tak narodia, ak majú takých rodičov. Iný sa nimi stanú ak majú K ohňu citové puto A zabije ich. To je celkom ojedinelé. Nedá sa to ani presne vysvetliť. Ak vznikne takýto vládca ohňa, vodca to cíti. Tak to bolo aj tetaz. Poslala som za tebou jedného Z nás. No ten nedošiel moc skoro A zistil že si sa prezradila človekovi. Za to je od pradávna trest smrti.
Ty vieš ovládať oheň len pár dní.
Zato je to také divné že si ma porazila. Ty si O nás anilen nevedela. Nemala by si mať oheň pod kontrolou až tak.
Všetci vedia zo začiatku akurát tak vzplanúť. Nevedia sa sústrediť dosť na to aby vedeli chŕliť prúdy plameňov. No ty ovládaš oheň akoby si S tým nemala absolútne žiaden problém A robila to od malička.
Nechápem ako to robíš." pozrela na mňa. A potom pokračovala. Ja prídem na radu S vysvetlovaním zrejme až potom.
,,Ako si si všimla, medzi nami vládcami je pravidlo. Porazíš vodcu, ideš na jeho miesto."
Chcela som namietnuť ale nedovolila mi to.
,,To poriešime neskôr. Teraz ťa musím oboznámiť S našim svetom.
My vlastne nemáme vo svete nejakú konkrétnu úlohu. Ale keby sme neboli my, nieje ani oheň.
Ešte jedna vec.
Asi si si domyslela že existujú aj vládci iných živlov.
Vetra, vody A zeme.
Líšime sa od seba spôsobom obliekania, bočnými schopnosťami A hlavne povahou.Vládci zeme milujú prírodu. Les a tak.
Sú dosť mierumilovní ale to neznamená že nevedia bojovať.
Majú najlepšie sústredenie A najpevnejšiu myseľ. Ako kameň.
Ich bočná schopnosť je, že vedia vytušiť čo sa stane. Niečo ako predpovedanie budúcnosti. Ale nie presné.Vládci vzduchu sú veľmi... rozlietaní. Nič ich nebaví dlho. Milujú slobodu za to nemajú radi vzťahy A nikde sa nezdržujú dlho. Vždy si vedia zachovať chladnú hlavu.
Ich bočná schponosť je, že vedia pohybovať predmetmi, lietať a
taktiež majú najostrejsie zmysly. Zrak, sluch, čuch.Vládci vody sú dosť nepredvídatelní A náladoví.
Ich bočná schopnosť je predvídanie ľudí. Vedia odhadnúť S akým človekom majú čo dočinenia." úkoskom pozrela na mňa. Potom pokračovala.
,,Vedia odhadnúť vlastnosti iných.
Tí najsilnejší vedia dokonca manipulovať s ľudskými mysľami. Vymazať spomienky, čítať myšlienky A tak.Vládci ohňa. To sme my. Sme hrozne impulzívny a nevieme sa moc dobre sústrediť. No to už som ti povedala.
Naštve nás všetko a konáme takmer bez rozmýsľania. No sme najlepší V boji. Naša bočná schopnosť je fyzická sila. No to už vieš."Nedýchala som. Vo všetkých vlastnostiach ktoré teraz vymenovala som našla svoje. No asi to nebude divné. Ja som sa nenarodila ako vládca ohňa ale stala som sa ním. Takže ako človek je normálne že som mala rôzne vlastnosti. Takže he to V pohode.
Auto sa zastavilo. Stáli sme pred veľkým domom. Vystúpili sme. Tá žena išla K domu.
,,Mimochodom. Stále si mi nepovedala ako sa voláš." zakričala som na ňu A išla za ňou.
Usmiala sa na mňa.
,,Som Kate."
,,Super meno." usmiala som sa. Fakt sa mi páči.
Vošli sme dňu.
Bol zariadený parádne moderne.
,,Poď so mnou hore, dám ti nové veci. Tieto ten posledný boj nevydržali."
Mala pravdu. Boli skoro úplne zhorené. Zobrala ma na druhé poschodie do šatníka.
,,Ako si si všimla, všetci sa väčšinou obliekame úplne tak isto. Kožené veci, Čierno-červenej farby.
Zo skryne vytiahla podobné veci ako som mala aj teraz.
Čierne kožené kratase, kožené čižmy červené tričko S potlačou ohňa, Mimochodom veľmi detailnou a neuveritelne super koženku.
,,Špeciálny materiál pre nás. Nebude ti V tom moc teplo A ani to nezhorí."
To fakt? Super! Obliekla som sa do toho.
,,Sedia ti presne.
Máš ešte nejaké otázky?"
,,Samozrejme. Zaujímalo by ma. Ty si... No... Ty si bola vodkyňou vládcov ohňa na celom svete? Vieš. Zaujímala by ma naša komunita. Či ako sa to povie."
,,Bola som vodkyňou iba tu na Slovensku.
Je to takto. Všetci vládcovia živlov žijú normálne medzi luďmi. Okrem pár vínimok.
Sme po celom svete. V každom štáte niekoľko vládcov každého živla.
V jednom štáte sú štyria vodcovia. Vodca ohňových vládcov, vodca vodných vládcov, vodca zemných A vodca veterných. Chápeš?"
,,Hej" odpovedala som.
,,A s tými vodcami. O to vodcovstvo sa musí vždy bojovať?"
,,Áno. Tak majú vládcovia živlov vždy toho najsilnejšieho vodcu.
No pri týchto bojoch, sa často stávajú katastrofy. Požiare, búrky,zemetrasenia...
No nebojujú vždy proti sebe len vládnuci toho istého živla.
Ak sú nezhody, niekedy bojujú proti sebe aj vodcovia dvoch rozdielnych živlov.
Najčastejšie oheň A voda. My sme dva najbojovnejšie živly. V histórií vodcovia týchto dvoch živlov bojovali už nespočetné veľa krát."
,,Aha. No príde mi to ako chaos. Prečo musí byť toľko veľa vodcov? Nečudujem sa že je toľko bojov.
Neni niekto ešte vyžší? Niektokto by vládol všetkým?" podľa mňa by to tak bolo najlepšie.
Kate mi pozrela hlboko do očí akoby ma skúmala. Bolo na nej vidno pochybnosti A obavy. Ale prečo?
Otvorila ústa aby niečo povedala.
,,No, kedysi..."
Prerušil ju buchot.
,,Nazdar Kate! Tvoj milovaný syn je doma!" ozvalo sa zdola.Toto bola skôr taká vysvetlovacia kapitola. Ak ste niečomu nepochopili tak sa ma môžte spýtať V komentároch ak chcete. ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Imortálna
FantasiMia je obyčajné dievča. Jediná vec vďaka ktorej sa cíti iná je jej neskutočná láska K živlom. Miluje vietor vo vlasoch, príroda ju ukľudnuje, vo vode sa cíti voľná A V prítomnosti ohňa silná. No je to práve oheň ktorý ju zabije. Ale je to naozaj ta...