(Посветено на littlegirlly ♡♡♡)
Събудих се от вече отдавна изгрялото слънце. Леко се надигнах от леглото, само, за да видя, че Кати и Мел си спят като къпани бебета до мен. Отново се излегнах назад.
Ще попитате какво се случи вчера със срещата ни с Люк?
След като се разходихме по плажа беше станало към 21:30 и Люк поиска да ме изпрати до хотела. Разбира се, приех. :D
Когато стигнахме, той ме прегърна силно и после ме целуна по бузата. Мисля, че е излишно да споменавам, че се разтопих и изчервих като домат...
Станах от леглото и отидох до банята. Вчера бях толкова ентусиазирана, че забравих да си изтрия грима. Е, сега, заради тъпата ми постъпка, приличах на пребита.Напоих един памук с тоалетно мляко и започнах да търкам навсякъде по лицето ми. След точно 15 минути търкане бях останала без ръце... измих се и отидох да събудя поспаланките за закуска.
- Ставайтее!! - извиках им над главите. Уау, страхотно събуждане, Рони!! Но те не помръдват.
- Хораа?! - продължих - Хайде де, отиваме на закуска! - никаква реакция.
И изведнъж ми проблесна!
- ОМГ!! Дуейн Джонсън е само по боксерки!!! - креснах аз.
- Какво?? Къде?! - извика Кати, буквално изхвърчайки от леглото
- Какво каза? - промрънка Мел с все още заровена глава във възглавницата.
Започнах да се хиля. Едно нещо, което трябва да знаете за тях двете, е че ОБОЖАВАТ Скалата...
- Ооф, Рони бее! Тъкмо си помислих, че това ще е най-хубавата ми сутрин. - каза червенокоската, разтривайки очите си.
- Оправяйте се по-бързо, че има 10 минути до закуска. Чакам ви долу при момчетата. - казах им аз и тръгнах да излизам.
- Амм, Ро! Не, че искаме да те притесняваме или нещо такова, но по пижама ли ще слезеш долу? - каза вече станалата Мелиса.
Погледнах се и... даа, разсеяната Рони се върна! Отидох до гардероба, свалих си късите пухкави панталонки и широка сива тениска (пижамата) и облякох една червена карирана пола, къс черен потник с надпис Idiot и черните ми кубинки под коляното. Взех си чантата и излязох, оставяйки момичетата да се смеят на тъпата ми постъпка.Щом бях вече долу, отидох в ресторанта на хотела и видях момчетата на една маса. Запътих се към тях и щом пристигнах, седнах до стола на Стивън, защото беше най-близо.
- Хей! Много си хубава днес. - изръси глупчото и ми смигна.
- Хей. Много си разгонен днес! - смигнах му и аз, а Иво и Рик се захилиха.
- Какво има за ядене? - попитах.
- Амии палачинки със сладолед и плодове. - отговори Рик и се облиза.
CZYTASZ
Unexpected summer (with Luke Hemmings - 5sos)
FanfictionТой и тя. Двама тийнейджъри от две различни държави. От два различни континента. Дали срещата им ще предизвика искри между Рони и Люк или ще го карат малко по малко, стъпка по стъпка... Дали ще пуснат чувства та си наяве или ще ги таят в себе си до...