''DIRTY''

8.1K 660 11
                                    

ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ DIRTY ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.


Με είχε τραβήξει πάνω του.Η γλώσσα του έπαιζε με την δικιά μου.Είχα ανατριχιάσει ολόκληρη.Τον τράβηξα πιο πολύ και αυτός με έσφιξε περισσότερο.Σταματήσαμε να πάρουμε ανάσα.Είμαστε και οι δυο λαχανιασμένοι. Κοιταζόμασταν και είχαμε ακριβώς το ίδιο βλέμμα.Γεμάτο πόθο.Του έκανα νόημα να βγει από το αυτοκίνητο και έκανα και εγώ το ίδιο.

Ανεβήκαμε στο διαμέρισμα,πιασμένοι χέρι χέρι και χωρίς να πούμε λέξη.Νομίζω πως στην κατάσταση μας δεν χωράνε κουβέντες.Όταν μπήκαμε με κόλλησε στον τοίχο και έκλεισε την πόρτα με δύναμη.Άρχισε πάλι να με φιλάει και αυτή την φορά πιο παθιασμένα.Αν είναι ποτέ δυνατόν.Τα χέρια του με έπιασαν από τους γοφούς.''Πήδα'' και έκανα ακριβώς αυτό που είπε.Έδεσα τα πόδια μου γύρω από την μέση του.Προχώρησε προς το δωμάτιο,χωρίς να σταματήσει να με φιλάει.Με κατέβασε και πάτησα στα πόδια μου.Μου ξεκούμπωσε το φόρεμα και το άφησε να πέσει κάτω.Έμεινα με τα μαύρα δαντελωτά εσώρουχα μου. Το βλέμμα του μου έκαιγε το δέρμα, έτσι όπως κοιτούσε όλο μου το σώμα.

''Είσαι πανέμορφη''...Πήγα πιο κοντά του και άρχισα να του βγάζω το κουστούμι.Τράβηξα το πουκάμισο από το παντελόνι και του ξεκούμπωνα ένα ένα τα κουμπιά.Δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω μου.Έβγαλα την ζώνη του και του κατέβασα το φερμουάρ.Το έβγαλε τελείως και έμεινε με το μποξεράκι. Διαγραφόταν από μέσα η στύση του καθαρά.Με ήθελε και αυτός όπως τον ήθελα και εγώ.Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και μπήκε ανάμεσα στα πόδια μου.

Ξεκίνησε να με φιλάει από τον λαιμό μέχρι χαμηλά στην κοιλιά μου.Άφησα ένα βογκητό να μου ξεφύγει και ανασήκωσα την μέση μου.Με ερέθιζε τόσο πολύ.Με μια κίνηση μου έβγαλε το σουτιέν. Πήρε την ρόγα μου στο στόμα του και μου την έγλυφε.Έκανε το ίδιο και στο άλλο μου στήθος.

Ανακάθισε λίγο και μου έβγαλε το εσώρουχο. Έγλυψε τα χείλη του και με κοίταξε....Έβαλε τα χέρια του στα πόδια μου και μου τα άνοιξε περισσότερο.Ξεκίνησε να μου δίνει φιλία στην περιοχή μου και δεν μπορούσα να κρατήσω τα βογκητά μου.

''Είσαι τόσο υγρή μωρό μου '' τον άκουσα να λέει και ένιωσα δυο δάχτυλα να μπαίνουν μέσα μου.Τα γόνατα μου άνοιξαν ακόμη περισσότερο ενθαρρύνοντας τον να φτάσει πιο βαθιά.

''Συνέχισε'' ικέτεψα. Και εκείνος συνέχισε,σπρώχνοντας τα δάχτυλα του πιο βαθιά μέσα μου και φιλώντας με στο λαιμό.Στηρίχτηκε στο ένα του χέρι και κοιτούσε το πρόσωπο μου.''Έλα μωρό μου τελείωσε για μένα''και το έκανα.Έτρεμα ολόκληρη από την ηδονή.

Έβγαλε το μποξεράκι του και μπήκε ανάμεσα στα πόδια μου.

''Είσαι σίγουρη;''είπε πάνω στα χείλη μου.

''Σε θέλω'' είπα και τύλιξα τα πόδια μου στην μέση του.

Τριβόταν πάνω μου κυκλικά και με βασάνιζε.Με μια απότομη κίνηση μπήκε μέσα μου.Άφησα μια κραυγή,το σώμα μου ήταν σφιγμένο και ένιωσα λίγο άβολα.Έμεινε ακίνητος.''Είσαι εντάξει;''.Του έγνεψα καταφατικά και άφησα την αναπνοή μου, όταν ένιωσα το σώμα μου να χαλαρώνει.

Μπήκε προσεχτικά πιο βαθιά, έκλεισε τα μάτια του και έβγαλε ένα βογκητό.''Είσαι τόσο σφιχτή μωρό μου''συνέχισε να κινείται προσεχτικά και ανασήκωσα λίγο τους μηρούς μου, για να τον ενθαρρύνω να κουνηθεί πιο γρήγορα.Τον ήθελα τόσο πολύ.

Άρχισε να κινείται πιο γρήγορα και δυνατά μέσα μου.Το κορμί μου τεντώθηκε σαν τόξο.Ο Ορέστης βογκούσε μέσα στο αυτί μου, τα κορμιά μας είχαν συντονιστεί απόλυτα.Έπιασε τους γλουτούς μου και με σήκωσε πιο ψηλά,για να μπει πιο βαθιά μέσα μου.Ένιωσα ένα σφίξιμο χαμηλά στην κοιλιά και ήξερα πως ήμουν κοντά.Πολύ κοντά στο να τελειώσω πάλι.

Φώναξα το όνομα του,τα νύχια μου μπήκαν στην πλάτη του,έκλεισα τα μάτια, και έλιωνα από κάτω του.Τότε ένιωσα το κεφάλι του να χώνεται στον λαιμό μου και το κορμί του να τρέμει.Άκουσα το βογκητό του καθώς τελείωνε μέσα μου.

Ήταν απλά το καλύτερο σεξ που είχα κάνει ποτέ.Μου έδωσε ένα φιλί στο λαιμό και σήκωσε το κεφάλι του.

Όταν ανασηκώθηκε,γλίστρησε έξω από μένα προσεχτικά και ξάπλωσε στο πλάι.Με έβαλε στην αγκαλιά του και άκουγα την καρδιά του που χτυπούσε ξέφρενα όπως και η δικιά μου.

Άφησε ένα φιλί στο μέτωπο μου.Το χέρι του χάιδευε την πλάτη μου και δεν είπαμε τίποτα.Μετά από λίγο ένιωσα τα βλέφαρα μου να κλείνουν.

Νομίζω πως θα είναι ο καλύτερος ύπνος που έχω κάνει ποτέ... 

Μυστήριο πράγμα ο ΈρωταςWhere stories live. Discover now