Έχουν περάσει δυο μήνες από τότε που είμαι με τον Ορέστη...Κάθε μέρα αισθάνομαι και πιο πολύ ερωτευμένη...
Είμαστε σχεδόν όλοι την ώρα μαζί...Στην δουλειά μαζί,στο σπίτι μαζί...Όχι δεν έχει μετακομίσει σε εμένα, ούτε εγώ σε αυτόν...Αλλά κάθε βράδυ το περνάμε μαζί..Έχει κλειδιά του σπιτιού μου όπως και εγώ του δικού του...
Είναι Αύγουστος και στην Αθήνα κάνει υπερβολική ζέστη...Ευτυχώς το μωρό μου έκλεισε το γραφείο για διακοπές και δεν χρειάζεται να πηγαίνουμε...
Όλο αυτό το διάστημα έχουμε κάνει κάποιες εκδρομούλες τα Σαβ/ριακα...Πότε μόνοι μας, και πότε με τον Στέφανο και την Χριστιάννα...Όπως και τώρα έχουμε κανονίσει να πάμε την επόμενη εβδομάδα στην Σαντορίνη με τα παιδιά...Είμαι σίγουρη πως θα περάσουμε καταπληκτικά...
Ο Φίλιππος από εκείνο το βράδυ δυο μήνες πριν δεν μας έχει ξανά ενοχλήσει και χαίρομαι ιδιαίτερα γι'αυτό...Μάλλον πήρε το μήνυμα τελικά....
Τώρα είμαι σπίτι και περιμένω τον Ορέστη να φέρει να φάμε...Όλοι μέρα έχω μια απίστευτη λιγούρα για κινέζικο..Του έφαγα τα αυτιά να πάει..Τι να κάνει και αυτός πήγε να φέρει...
Άκουσα τα κλειδιά στην πόρτα και σηκώθηκα από τον καναπέ..Λίγο πιο απότομα από ότι έπρεπε βέβαια γιατί ζαλίστηκα...
''Ήρθε το ντελίβερι ..''
''Άστειάκι αγάπη μου ε;;;''
''Έλα ρε μωρό μου αφού μου αρέσει να σε πειράζω..''
Έφερε το φαγητό και μου έσπασε την μύτη...
''Έλα λοιπόν γιατί πεινάω...'' άρπαξα τις τσάντες και πήγα προς την κουζίνα...Άνοιξα τα κουτιά και ξεκίνησα να τρώω...
Ο Ορέστης είχε ακουμπήσει στον πάγκο και με κοιτούσε περίεργα...
''Τι;;;Γιατί με κοιτάς έτσι;''
''Δεν το έβαλες καν σε πιάτο..Τόσο πολύ πεινάς;''
''Ναι πεινάω...Εσύ όχι;''
''Όχι μωρό μου...πριν από δυο ώρες φάγαμε αλμυρές κρέπες..Τι σε έχει πιάσει πια;''
''Τόσο κακό είναι που πεινάω...;''
''Όχι μωρό μου δεν είναι κακό..Περίεργο είναι..''
''Τι εννοείς;''
Άνοιξε το στόμα του να πει κάτι αλλά τον διέκοψε το κουδούνι...Πήγε να ανοίξει και εγώ συνέχισα να τρώω...Ήταν ο αδερφός μου με την κολλητή μου..
''Πάλι τρως μαρί μποχλάδο;;;''μου είπε μπαίνοντας η φίλη μου...
''Ωχου τι έχετε πάθει πια σήμερα;Ναι τρώω γιατί πεινάω..Πιο το πρόβλημα;''
''Απα πα τι νεύρα είναι αυτά καλέ;'' είχα αρχίσει να τα παίρνω στο κρανίο..
''Πως και από δω;''είπα μπας και αλλάξω συζήτηση....
''Έχουμε να σας ανακοινώσουμε κάτι..''
Ο Ορέστης ήρθε από την μεριά μου και κοιτάζαμε το ζεύγος...
''Άντε καλέ...Τι είναι...;''είπα και ήπια λίγο νερό γιατί ήταν αρκετά πικάντικο αυτό που έφαγα...
''Σε δυο μήνες παντρευόμαστε'' είπαν και η δυο μαζί και έφτυσα το νερό που έπινα...
''Τι;;;;''είπα και τους κοίταζα με γουρλωμένα μάτια...
Ο Πρώτος που συνήλθε από τον σοκ ήταν ο Ορέστης....
''Συγχαρητήρια ρε φιλαράκι'''είπε και πήρε αγκαλιά τον Στέφανο και μετά την Χριστιάννα...
''Μα αυτό είναι τέλειο νέο φιλενάδα'' είπα και τσίριξα πέφτοντας στην αγκαλιά της....
''Αδερφούλη μου συγχαρητήρια''είπα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο....
Μετά τις αγκαλιές και τα φιλιά καθίσαμε στο σαλόνι και συζητούσαμε τα περί γάμου και πως ήθελε πολύ τρέξιμο γιατί ήταν πολύ μικρό χρονικό διάστημα οι δυο μήνες....
Κάποια στιγμή όπως καθόμουν στην αγκαλιά του Ορέστη ανακατεύτηκα και έτρεξα στο μπάνιο..Έβγαλα τα πάντα από το στομάχι μου...Μάλλον θα με πείραξε το κινέζικο...Λογικό με τόσο που έχω φάει σήμερα...Έπλυνα το πρόσωπό μου και βγήκα πάλι έξω...
''Μωρό μου είσαι καλά;''
''Ναι αγάπη μου..Απλά με τόσο που έφαγα ανακατεύτηκε το στομάχι μου''είπα και πήγα πάλι στην αγκαλιά του...
''Σίγουρα είσαι καλά;''
''Ναι λέμε....'' με κοιτούσε πάλι περίεργα...Κοιτάχτηκα διακριτικά να δω μήπως έχω κάτι αλλά ήμουν μια χαρά...
Εμείς συζητούσαμε για νυφικά, μπομπονιέρες ,στολισμούς και άλλα τέτοια και οι άντρες έβλεπαν τηλεόραση... Κανονίσαμε μετά τις διακοπές να ξεκινήσουμε το ψάξιμο...Δεν είχαμε καθόλου χρόνο για χάσιμο...Μετά από καμία ώρα τα παιδιά έφυγαν...
Η ώρα είχε πάει 11 το βράδυ και με είχε πιάσει μια νύστα άλλο πράγμα...Μα τι στο καλό έχω πάθει..;Καθόμουν στην αγκαλιά του Ορέστη και τα βλέφαρα μου έκλειναν...
''Μωρό μου νυστάζω...''
''Έλα αγάπη μου πάμε να ξαπλώσουμε...'' Με σήκωσε στην αγκαλιά του και πήγαμε στο κρεβάτι μας...
''Καληνύχτα αγάπη μου..''
''Καληνύχτα πριγκίπισσα μου..''χαμογέλασα...Είχε πολύ καιρό να με πει έτσι...
Βολεύτηκα στην αγκαλιά του και με πήρε κατευθείαν ο ύπνος....
***Στην φώτο η Λυδία***
BINABASA MO ANG
Μυστήριο πράγμα ο Έρωτας
RomanceΛένε πως οι παλιές αγάπες δεν πεθαίνουν. Λένε πως δεν είναι όλες οι ιστορίες ίδιες.....