''Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;''

8.2K 586 7
                                    

Όταν άκουσα το όνομα του πετάχτηκα όρθιος..Το ίδιο έκανε και ο Στέφανος...

''Λυδία δεν ...'' δεν τον άφησα να συνεχίσει...

''Τι σκατά θέλεις εδώ;'' είπα και γύρισε να με κοιτάξει...Ξαφνιάστηκε όταν μας είδε...Ο Στέφανος ήταν ακριβώς δίπλα μου...

''Δεν ήξερα ότι είχες παρέα...''είπε και έριξε τα μάτια του ξανά πάνω της..

''Ναι όπως βλέπεις...Τι κάνεις εδώ Φίλιππε;;;'' είπε η Λυδία απόλυτα ήρεμη..Εγώ ήθελα να του ορμίσω...

''Μπορώ να περάσω;Θέλω να σου μιλήσω για λίγο..''είχα αρχίσει να φουντώνω...

''Δεν νομίζω πως έχουμε κάτι άλλο να πούμε...Ότι είχαμε το είπαμε...Ξεκαθαρίσαμε τα πράγματα νομίζω..''

''Όχι δεν έχουμε ξεκαθαρίσει τίποτα...Σου είχα πει πως εμείς οι δυο δεν έχουμε τελειώσει..''

''Και εγώ σου είπα ότι έχουμε τελειώσει..Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις...;Φύγε από το σπίτι μου σε παρακαλώ..''

''Όχι σου είπα ότι θέλω να μιλήσουμε'' είπε και τις έπιασε με δύναμη τον καρπό...

''Σου είπε να φύγεις...''

''Αυτός που πρέπει να φύγει είσαι εσύ..η Λυδία είναι δικιά μου..Πάντα ήταν...'' εεε δεν άντεξα...Είχα ακούσει αρκετά νομίζω....

Του έριξα μια μπούνια μέσα στην μούρη...Παραπάτησε...Ήμουν έτοιμος να του δώσω και άλλη αλλά μου έπιασε η Λυδία το χέρι...

''Ορέστη, μωρό μου σταμάτα σε παρακαλώ...Δεν αξίζει...'' είπε και με τράβηξε πίσω..την έβαλα στην αγκαλιά μου και κοιτούσα τον ηλίθιο που έπιανε την μύτη του που έτρεχε αίμα...

''Είσαι μαζί του;'' είπε...

''Ναι ρε είναι μαζί μου...Φύγε από δω γιατί θα φας και άλλες..Και άντε μετά να εξηγήσεις στην Νάντια γιατί σε χτύπησα..''

''Σκάσε εσύ...Λέγε ρεε είσαι μαζί του;'' φώναξε και κοίταξε την Λυδία στην αγκαλιά μου...

''Ναι είμαι μαζί του..Πιο είναι το πρόβλημα σου πια; Δεν σου φτάνουν όσα μου έχεις κάνει...;Φύγε από δω...''

Έκανα νόημα στον Στέφανο να τον πετάξει έξω αυτόν τον μαλάκα..Έκανε το κορίτσι μου να κλαίει...

''Λυδία σ αγαπάω σε παρακαλώ άκουσε με..'' 

Ξαφνικά φεύγει από την αγκαλιά μου και πάει προς το μέρος του..Τα έχασα για ένα λεπτό...Σηκώνει το χέρι της και του αστράφτει ένα χαστούκι που γύρισε το κεφάλι του από την άλλη...Μπράβο το κορίτσι μου..

Μυστήριο πράγμα ο ΈρωταςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora