Σήκωσα την Λυδία στην αγκαλιά μου και την πήγα στο αμάξι...Εκείνη την στιγμή ήρθε τρέχοντας ο Στέφανος από πίσω μου..
''Τι έπαθε ρε;''
''Δεν ξέρω...Λιποθύμησε...'' την έβαλα στο κάθισμα και όπως την κοιτούσα είδα αίμα στο παντελόνι της...Χλόμιασα...Όχι δεν γίνεται να χάσει το μωρό....
''Πρέπει να την πάω στο νοσοκομείο...Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο την γυναικολόγο της;Την Κάτια...Κάτι δεν πάει καλά..'' είπα και του έδειξα με το βλέμμα μου τι εννοούσα...
''Γαμώτο...'' είπε και άρχισε να λέει και άλλα χαμηλόφωνα καθώς έβγαζε το κινητό από την τσέπη του...''Πήγαινε και έρχομαι και εγώ..''
Του κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και ξεκίνησα... Έλα μωρό μου,ξύπνα.....Δεν με ένοιαζε τίποτα αρκεί να ήταν καλά η Λυδία...Παιδιά θα μπορούσαμε να κάνουμε και άλλα,αλλά δεν άντεχα να πάθει κάτι....
Όσο οδηγούσα πέρασαν πολλά σενάρια από το μυαλό μου αλλά δεν τα άφησα να με επηρεάσουν....Μόνο να είναι καλά αυτή....Μόνο αυτό...Τα υπόλοιπα θα τα σκεφτόμουν μετά...
Έφτασα και την έβγαλα προσεχτικά από το αμάξι...Στην πόρτα μας περίμενε η Κάτια με ένα φορείο..
''Ακούμπησε την εδώ....Μα καλά τι συνέβει;''
''Μεγάλη ιστορία..Αναστατώθηκε και λιποθύμησε...Μετά είδα το αίμα...''όσο μιλούσαμε την έβαλε μέσα σε ένα ιατρείο...
''Περίμενε εδώ..'' είπε αλλά την κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα..
''Ούτε να το σκέφτεσαι...Θα μπω μέσα μαζί της...''
''Περίμενε εδώ είπα...''και εξαφανίστηκε μέσα στο δωμάτιο...
Πήγαινα πάνω κάτω και είχα τρομερό άγχος...Κάποια λεπτά μετά ήρθε και ο Στέφανος και από πίσω έτρεχε να τον προλάβει η Χριστιάννα...
''Μα τι σκατά έγινε;''είπε η Χριστιάννα...
''Η Λυδία είναι έγκυος'' είπε ο Στέφανος...
''1,5 μηνών..σήμερα το πρωί μας το επιβεβαίωσε η γιατρός της...'' συνέχισα εγώ...
Εκείνη την στιγμή βγήκε η Κάτια και έτρεξα προς το μέρος της...
''Είναι καλά;''
''Ηρέμησε...ναι είναι καλά..Απλά έχει εξαντλήσει τον οργανισμό της..Θα κοιμάται για λίγες ώρες..Θα την μεταφέρουμε σε ένα δωμάτιο...Και όταν ξυπνήσει μπορείτε να φύγετε...''
''Το...το μωρό;''
''Είναι μια χαρά..μην ανησυχείς...Μερικές φορές είναι φυσιολογικό λίγο αίμα στην αρχή....Όπως σας είπα θέλει προσοχή τώρα που βρίσκεται στους πρώτους μήνες...Μακριά από εντάσεις...Σε παρακαλώ πρόσεχε την....''είπε και έφυγε...
YOU ARE READING
Μυστήριο πράγμα ο Έρωτας
RomanceΛένε πως οι παλιές αγάπες δεν πεθαίνουν. Λένε πως δεν είναι όλες οι ιστορίες ίδιες.....