''ΙΤΑΛΙΑ''

7.5K 554 7
                                    

Πέρασαν δυο εβδομάδες και ακυρώσαμε το ταξίδι στην Σαντορίνη..Ο Ορέστης δεν ήθελε να κουραστώ πολύ γιατί είχε κανονίσει και ένα ταξίδι μας στην Ιταλία..Και έτσι αποφασίσαμε πως θα ήταν καλύτερα να κάνουμε το ένα από τα δύο...

Τις τελευταίες βδομάδες ήμουν χαλαρή ακόμα και αν δεν τα είχαμε βρει με τον πατέρα μου...Την επόμενη μέρα από το συμβάν είχε έρθει η μητέρα μου και ζήτησε συγνώμη για όλη την συμπεριφορά του και πως αυτή θα είναι δίπλα σου σε ότι και αν την χρειαστώ...Τουλάχιστον ήταν μια αρχή...

Ο Ορέστης με φρόντιζε πολύ και έκανε τα πάντα για να μην βαριέμαι...Περνάγαμε τις μέρες μας με βόλτες στην θάλασσα,σπίτι με ταινίες και ατελείωτες συζητήσεις μαζί με τον αδερφό μου και την κολλητή μου και ο χρόνος περνούσε γρήγορα...

Είχαμε ετοιμάσει τα πράγματα μας και σε λίγες ώρες θα πετούσαμε για Ρώμη...Μέχρι να γυρίσουμε είχαμε κανονίσει να έχει γίνει και η μετακόμιση...Οπότε ήταν οι τελευταίες ώρες που περνούσα σε αυτό το σπίτι....Δεν ξέρω αν πραγματικά θα μου έλειπε...Είχα περάσει πολύ άσχημες στιγμές εδώ μέσα αλλά και πολύ όμορφες..Ήταν το καταφύγιο μου...Ναι θα μου έλειπε τελικά...

Αλλά η ζωή μου είχε αλλάξει πολύ τον τελευταίο καιρό...Ήμουν με έναν άντρα που με αγαπούσε και ήμουν και δυο μηνών έγκυος...Δεν φαινόταν πολύ η κοιλιά μου αλλά κάθε φορά που την άγγιζα ένιωθα μια απίστευτη χαρά..Ακριβώς την ίδια χαρά έβλεπα και κάθε φορά που με κοιτούσε ο Ορέστης...

Είμαι πολύ ερωτευμένη με αυτόν τον άντρα...Ποτέ δεν πίστευα πως θα ερωτευόμουν τόσο απόλυτα και ολοκληρωτικά,πως με ένα του βλέμμα θα έλιωνα στην κυριολεξία..Πως μόνο και μόνο ότι θα τον κοιτούσα και θα ήξερα αν είναι καλά η όχι..Έχουμε δεθεί τόσο πολύ που δεν χρειάζονται λόγια παρά μόνο να κοιταχτούμε στα μάτια...

Κάθε φορά που τον κοιτάζω αισθάνομαι την ίδια ένταση που ένιωθα όταν τον γνώρισα πρώτη φορά..Όταν με αγγίζει νιώθω το ίδιο ανατρίχιασμα που ένιωθα από την αρχή...Με κάνει να νιώθω ευτυχισμένη και ξέρω πως θέλω να περάσω την ζωή μου μαζί του...

''Μωρό μου έτοιμη;''η φωνή του με έβγαλε από τις σκέψεις μου..

''Ναι αγάπη μου, είμαι έτοιμη''είπα και πέρασα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του για ένα φιλί...Το οποίο άρχισε ήρεμο και ξαφνικά κόλλησα πάνω του και φιλούσα το στόμα του πιο απαιτητικά...

''Αν συνεχίσεις έτσι, νομίζω πως θα χάσουμε την πτήση μας..'' τον άκουσα να λέει μέσα από το φιλί μας....Ακούμπησε το μέτωπο του στο δικό μου και έβλεπα πως προσπαθούσε να ανακτήσει τον έλεγχο του...Άνοιξε τα μάτια και με κοίταξε..Βάζω στοίχημα πως δεν θα τον πείραζε αυτή την στιγμή να χάσουμε την πτήση μας...Απομακρύνθηκε λίγο και με έπιασε από το χέρι..

Μυστήριο πράγμα ο ΈρωταςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora